וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת "מאפה נאמן" פתחה את הסניף ה-48 שלה בעיר דימונה

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 21:28

הסניף החדש של הרשת נפתח השבוע במתחם דימרי סנטר בהשקעה של למעלה מ-2 מיליון שקל. מנציגי הרשת נמסר שהיד עוד נטויה וכי צפויים להיפתח עוד 6 סניפים נוספים במהלך החודשים הקרובים

הסניף החדש של רשת "מאפה נאמן" מתפרס על כ- 170 מ"ר ועוצב בקפידה על ידי אדריכל הרשת.

בסניף רחב הידיים ניתן למצוא מוצרי אפייה, קונדיטוריה, כריכים, קינוחים, מרקים ומאכלים חמים המוכנים במקום. בנוסף, בסניף מבחר רחב של מוצרי קפה חמים וקרים, מיצים טבעיים, משקאות חורפיים ועוד.

רשת מאפה נאמן צפויה לפתוח עוד כ-6 סניפים נוספים במהלך החודשים הקרובים, בנתיבות (מתחם מנהטן), קרית-גת, בית שמש, אור יהודה, מודיעין וכרמיאל בהשקעה כוללת של מיליוני שקלים.

הסניף ה-48  של הרשת, נפתח בעיר דימונה. יח"צ,
הסניף ה-48 של הרשת, נפתח בעיר דימונה, מאפה נאמן/יח"צ

מימי נאמן שייך, מבעלי רשת "מאפה נאמן": "אנחנו נרגשים ושמחים במיוחד לפתוח את הסניף ה-48 של רשת מאפה נאמן בעיר הדרומית האהובה - דימונה. כעסק משפחתי, הדוגל בערכים של משפחתיות, אהבת המולדת ומסורת, הסניף החדש הינו יריית הפתיחה להשקעה בערים נוספות, מתוך רצון ואמונה להנגיש את המוצרים האהובים של הרשת אל כל אדם".

משפחת מאפה נאמן באירוע חגיגות הפתיחה של הסניף החדש בדימונה. יח"צ,
משמאל: מימי נאמן שייך, מבעלי רשת "מאפה נאמן"/יח"צ

מעגלת תינוק ל-48 סניפים

רשת "מאפה נאמן" החלה את דרכה בשנת 1944 בירושלים, בעגלת תינוק עמוסת מאפים שאיתה היה מסתובב רבי ברוך נאמן ז"ל, סב המשפחה שהיה מוכר את תוצרתו לכל העוברים והשבים. עם השנים, עגלת התינוק הפכה לסניף מצליח ועם השנים הוקמו עשרות סניפים של רשת מאפה נאמן ברחבי הארץ.

כאמור, לרשת מאפה נאמן 48 סניפים המציעים מגוון מאפים באווירה חמימה וביתית עטופה ריחות משכרים המשכרים.

המוטו של הרשת הוא להביא לחך הישראלי מוצרי מאפה כשרים וטעימים באיכות ללא פשרות, תוך שימוש בחומרי גלם מובחרים, בעלי טעמים וניחוחות ביתיים. רשת "מאפה נאמן" מחדשת ומתחדשת כל הזמן - בשנת 2008 הוקם בירושלים מפעל גדול ומתקדם, המאובזר במיטב המכונות והאוטומציה. מפעל "מאפה נאמן" מספק מדי בוקר את המאפים הטריים היישר לסניפי הרשת.

משפחת קפה נאמן בערב פתיחת הסניף החדש בדימונה. יח"צ,
משפחת מאפה נאמן בערב פתיחת הסניף החדש בדימונה/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully