וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: סדרה חדשה שתוציא לכם את הרעלים מהעור

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 10:54

וגם: מברשות איפור חדשות, קרם לחות בטכנולוגיה חדשנית, מארזי מתנות של אסתי לאודר וסדרת מוצרי השיער שתשמור על הסביבה

יופי בקפסולה

Oxypod Detox. יח"צ,
Oxypod Detox/יח"צ

Oxypod Detox היא קפסולה חדשה בסדרת טיפולי פנים מבית Geneo, המטפלת במחסומי ההגנה של העור, מגנה מפני רדיקליים חופשיים ומעכבת את סימני ההזדקנות בעור. GENEO הינה פלטפורמת טיפולי פנים שכבשה את שוק הקוסמטיקה והאסתטיקה בארץ ובעולם. חברת "פולוג'ן" הישראלית, שהציגה את מכשיר ה-GENEO זכתה להצלחה עולמית, ורשמה אותו כפטנט ישראלי רשום.

המכשיר כולל 3 טכנולוגיות:

OXYGENEO - טכנולוגיה מהפכנית המאפשרת טיפול אחד ב-3 פעולות בו זמנית - העשרת העור בחמצן, קילוף והזנה, טכנולוגיה ראשונה מסוגה בעולם להגברת אספקת חמצן מתוך העור עצמו, המאיצה באופן משמעותי את איכות ספיגת והחדרת רכיבים פעילים מזינים לעור מתוך קפסולה. הפטנט מבוסס על יצירת זרימת חמצן מבפנים בצורה טבעית, כאשר היא באה במגע עם הג'ל המכיל רכיבים פעילים טבעיים, מתקבלת תסיסה מיוחדת על-פני העור המעודדת תגובה מיידית.

TriPollar RF היא ידית גלי רדיו עוצמתית שמטרתה מיצוק העור, הפחתת קמטוטים ועידוד ייצור קולגן.

Ultrasound מחדשת את העור ומעצימה את ספיגת החומרים הפעילים. קפסולת Detox מהווה פריצת דרך בזכות פטנט המבוסס על תמצית תה ירוק. היא מנקה את הרעלים בעור, מחזקת את מחסומי ההגנה מפני רדיקליים חופשיים ונזקים סביבתיים, ומעכבת הופעת סימני הזדקנות. הטיפול מעניק מראה רענן ומלא חיות לעור יבש.

Oxypod Detox. יח"צ,
Oxypod Detox/יח"צ

קפסולות OXYPOD, מבוססות רכיבים טבעיים בלבד ומטפלות במגוון מצבי עור. קפסולת Detox ייחודית בזכות מרכיביה המרוכזים ביניהם: תמצית תה ירוק , חומצת הדרים, שמן מארולה המכיל אנטיאוקסידנט עוצמתי, ונחושת גלוקונאט המעודדת את חידוש העור ונחשבת אנטיאוקסידנט עוצמתי המעניק לעור הגנה מלאה מפני נזקי הסביבה, הידוק, הבהרה, איזון, וחידוש.

להשלמת הטיפול סרום ייעודי לטיהור, הגנה ויצירת אפקט שיתמוך וישמור על תוצאות ניקוי הרעלים שהושגו. הסרום מכיל חומרים פעילים כמו אלנטונין, ויטמין E , תמצית וניל ותמצית שושן צחור.

מכשיר geneo משווק על-ידי חברת אלפאמדיקס שבבעלות אילן כרבאסי ואורית קאופמן, המתמחה ביבוא ובשיווק מוצרים בתחום האסתטיקה הרפואית, בדגש על מענה מקסימלי לצרכי הרופאים והמטופלים בתחום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
seperator

המברשות של חן

חן אלקבץ. גלעד סספורטה,
חן אלקבץ/גלעד סספורטה

המאפרת חן אלקבץ משיקה שתי מברשות איפור שנולדו בעקבות מברשת ה- BLUSH & CONTOUR. מברשת זו זכתה להצלחה בזכות יכולתה לחטב את תווי הפנים, להניח ברונזרים, סמקים ושימרים, והשיער הטבעי ממנו היא עשויה שמאפשר שימוש במוצרים יבשים ורטובים ללא צורך בניקוי תוך כדי השימוש. בזמן שימוש במוצרים נוזליים, המברשת יוצרת איירבראש פיניש על-ידי פיזור אחיד ועדין של המוצר על כל שטח המברשת.

כעת מצטרפות 2 מברשות חדשות: Contour, sharpening & small brush-מברשת סומק קטנה יותר מהראשונה, עשויה מ100% שיער טבעי ומיועדת למיקוד באזורים קטנים. המברשת מאפשרת הצללות מדויקות, חיטוב ויצירת חדות למסגרת הפנים, מריחת מייק-אפ בדיוק ומעבר מרטוב ליבש בקלות. המברשת מתאימה לשימוש עם שימר נוזלי ויבש, היא מתאימה לטשטוש מעברים באיפור הפנים במשיחה קלה, מעניקה מראה מרוכך לאיפור הפנים וגימור פוטושופ ברמה גבוהה. המברשת מתנקה בקלות ואינה סופחת את החומרים.

חן אלקבץ. יעל רוזנר,
חן אלקבץ/יעל רוזנר

המברשת השנייה - Concealer, blemish and powder עשויה מ-100% שיער טבעי ומעניקה אפקט מושלם לאזור העיניים העדין. היא מטשטשת את הקונסילר במריחה קלה ומעניקה טשטוש רך כפוטושופ לאזור העיניים. המברשת מעולה לטשטוש מעברים באיפור הפנים במשיחה קלה ומעניקה מראה מרוכך. המברשת מיועדת למיקוד באזורים קטנים יותר בפנים ומטשטשת פגמים בנוסף ניתן לפדר איתה נקודתית כמו משיחת נוצה. המברשת מרככת את איפור העיניים בצורה מושלמת ומאפשרת מעבר מרטוב ליבש מתנקה בקלות ואינה סופחת את החומרים.

להשיג באתר של חן אלקבץ, באתר TERMINALX ובסופר פארם אונליין.

seperator

חמצן לפנים

ליראק פריז. אסף לוי,
ליראק פריז/אסף לוי

מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז משיק בישראל קרם לחות אקטיבי מועשר בחמצן מסדרת הידרג'ניסט - פטנט ייחודי להחייאה מיידית של עור הפנים ושמירה על לחות אחידה למשך 24 שעות. הידרג'ניסט מתאים לבוקר, לעור רגיל עד יבש המועשר בלחות ובחמצן המחייה את עור הפנים ומעניק לו מראה צעיר רענן ומלא נפח.

הקרם מבוסס על טכניקה ביומימטית (מחקה את תהליכי הטבע) ועל פטנט ייחודי - NMF המאפשר החדרת חמצן לכל שכבות העור עד לשכבת הדרמיס. החדרת החמצן מעודדת את העור לייצור לחות וחומצה היאלורונית בעצמו באופן מאוזן לחלוטין ואישי.

הקרם מועשר בחומצה היאלורונית ורכיבים פעילים כמו: קומפלקס 3 חומצות היאלורוניות להחדרת לחות לעומקי העור, גליצרין וויטמינים חיוניים.

להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז.

seperator

יופי מתוק

אסתי לאודר. יח"צ חו"ל,
אסתי לאודר/יח"צ חו"ל

מותג האיפור והטיפוח היוקרתי אסתי לאודר משיק אתHoliday Sweet Shoppe - מארזים מיוחדים האוצרים בהם חווית קסם מענגת המשולה לעולם הממתקים. קולקציית המתנות של מותג היופי לחג מתוקה ויפה במיוחד, ומזמינה לסיור בממלכת המתוקים הצבעונית, לרחף בין פינוקי טיפוח, ממתקי איפור ובשמים חגיגיים ולהעניק ליקרים לנו (או לעצמינו), מתנות משמחות ונחשקות לכבוד סוף השנה.

מארזי המתנה הנחשקים ביותר של העונה ישמחו כל אחד וניתן למצוא במחיר מיוחד את המוצרים המובילים ביניהםEstée Lauder Firm + Glow Skincare Delight עם פורמולות עתירות ביצועים המזינות את העור לעומקו ומפחיתות את מראה הקמטים והקמטוטים העור מוצק יותר ומביאות לשיפור משמעותי בצפיפות ובגמישות קולקציה במהדורה מוגבלת הכוללת מוצרי טיפוח חובה בקופסת מתנה אקסקלוסיבית ומארז Essentials On the Go - סט עיניים למראה זוהר הכולל בין היתר: מסקרה, קרם עיניים, מסיר איפור, סט טיפוח אנטי אייג'ינג, קרם עיניים, סרום, קרם לחות ועוד.

Advanced Night Repair Eye Supercharged - סט טיפוח למראה צעיר הכולל סרומים וקרם עיניים.

להשיג בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון ר"ג, ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בפרפומריות פרטיות נבחרות, באתר גלאם 42 , באתר טרמינל איקס ובאתר האונליין של המותג.

seperator

פועלים עכשיו

אינדולה  ישראל. יח"צ,
אינדולה ישראל/יח"צ

מותג השיער אינדולה ישראל יוצא בצעד משמעותי למען איכות הסביבה ומשיק סדרת מוצרים חדשה ACT NOW המבוססת על פורמולות עם רכיבים טבעיים ללא מלחים שמנים מינרלים סולפטים סיליקונים וצבעים מלאכותיים, המשווקים באריזה ממוחזרת ב- 97% שניתנת למחזור באופן מלא. המהלך נעשה בשיתוף בנק הפלסטיק העולמי שנלחם בזיהומים סביבתיים ונמצא בראש המלחמה לעצירת זיהום סביבתי מחומרי הפלסטיק.

בסדרה מוצרים לטיפוח ועיצוב השיער המותאמים לדור חדש של צרכנים המודע לצורך לשמור על הקיים. ובכך נבחרת מעצבי השיער של מותג אינדולה בישראל, מצטרפת לצוות העולמי כקהילה מאוחדת במטרה לשמור על כדור הארץ מפני תהליכי זיהום הסביבתיים. על כל מוצר שנמכר, נמנעים מהשלכת שני בקבוקי פלסטיק שמזהמים את הסביבה כשהמטרה היא לאסוף 1.5 מילון בקבוקי פלסטיק בשנה הראשונה.

ישראל היא בין המדינות הראשונות להשקת המהלך במסגרתו המותג יטמיע אצל לקוחותיו את חשיבות המחזור במטרה לקדם אג'נדה של קיימות וצמצום השימוש בפלסטיק.

סדרת ACT NOW החדשה מונה מגוון מוצרים בנוסחאות עדכניות, פורמולה טבעונית, רכיבים טבעיים כמו תמצית זרעי צ'יה ושמן אבוקדו שניתן לרכוש במספרות ברחבי הארץ. .ב-ACT NOW מגוון מוצרים כמו: שמפו מטהר עם תמצית צמח המורינגה; שמפו מוצק עם רכיבי טיפוח מחמאת שיאה; שמפו לחות עם רכיבי טיפוח מצמח האלוורה; שמפו ריפייר לטיפול בשיער יבש ופגום עם תמצית שמן שקדים; שמפו וקונדישיונר לשיער צבוע עם רכיב COLOR SAVER; ספריי לחות בתוספת שמן אבוקדו; ספריי לנפח בתוספת שמן קוקוס ; מסכה ריפייר לשיקום שיער יבש ופגום עם תמצית שמן שקדים; ווקס בגימור מט או מבריק ועוד.

seperator

מריחים ומפיצים

SACARA. קית גלסמן,
SACARA/קית גלסמן

רשת SACARA משיקה לכבוד החורף 2022 קולקציית מפיצי ריח מעוצבים פרימיום בניחוחות יוקרתיים ומרעננים המיועדים לבישום חללי הבית וטקסטיל. מפיצי הריח מייצרים אווירת רוגע ושלווה, ומשרים ריח ייחודי ונעים למשך זמן רב. קולקציית המבשמים מרחיבה את ההיצע של SACARA בקטגוריית בית ואווירה. הריחות החדשים והעיצובים המרהיבים נבחרו בקפידה, כשכל אחד מהם הוא חוויה המשרה נינוחות וסטייל.

עיצוב הבקבוקים יוקרתי ומהודר, הקולקציה כוללת מפיצי ריח לבית ובישום בדים לבית, ב-4 ניחוחות שונים: vanilla mask, soft cotton oriental dreams, premium oud.

להשיג בסניפי רשתSACARA בכל רחבי הארץ ובאתר.

seperator

מתנות לסוף השנה האזרחית

מארזי מתנות. יח"צ סופר פארם,
מארזי מתנות/יח"צ סופר פארם

מתלבטים איזו מתנה לקנות לבני המשפחה או החברים לסוף השנה האזרחית? סופר-פארם מציעה מארזים של מותגי יופי מובילים המציעים חגיגת מארזים מיוחדת לשנה החדשה המושקים לרגל חג המולד והשנה האזרחית החדשה, ומוצעים במחיר מיוחד בסניפים ובאתר האונליין.

מארזי מתנות. יח"צ סופר פארם,
מארזי מתנות/יח"צ סופר פארם

המותג הנחשק "ג'יבנשי" משיק מארז של הניחוח אירזיסטיבל המכיל קרם גוף ושפתון; מותג מוסקינו מציע מארז לאישה באבל גאם המכיל בושם, תחליב גוף תחליב גוף וג'ל רחצה; מארז מוסקינו לגבר המכיל בושם טוי בוי, אפטר שייב וג'ל רחצה; מותג פיקסי מציע 2 סטים; מארז דאבל רוז לעור זוהר עם שני מוצרים רבי מכר בגודל מלא: רוז טוניק ורוז גלואו מיסט. סדרה המרגיעה, מזינה ומאזנת את רמת החומציות של העור; מארז של מותג "לאבלי" המכיל בושם, רולר ותיק קלאץ; מותג "דיסקורד" משיק מארז לאישה ה כולל בושם, ג'ל רחצה, וארנק כסוף, לגברים מציע המותג מארז דיסקוורד המכיל בושם, ג'ל רחצה ונרתיק לכרטיסי אשראי; "גוד גירל" מציע מארז של הבושם ותחליב רחצה תואם; הגברים לא מקופחים, להם מציע "בד בוי" מארז המכיל בושם וג'ל רחצה.

seperator

רואים את סוף השנה

אירוקה. טל עבודי,
אירוקה/טל עבודי

רשת אירוקה - בית של מותגי משקפי שמש וראייה, מציעה לרגל סוף השנה קולקציית משקפי שמש של מותגי על בינלאומיים: גימי צ'ו, גוצ'י, פראדה, טום פורד, מארק ג'ייקובס, מוסקינו ועוד.

הקולקציה בגוונים בוהקים ובשילוב אבנים נוצצות לתחושת יוקרה המתאימה לחגיגות הנוצצות של סוף השנה האזרחית. גולת הכותרת הם הדגמים החדשים של מותג היוקרה ג'וצי , ובניהם משקפיים עם קישוט שרשרת עגילי לב ועדשות בצבע ורוד, כחול וחום. בנוסף אירוקה מציעה משקפי ראיה עם מסגרת נוצצת.

seperator

קאמבק אופנתי

FOREVER 21. יח"צ,
FOREVER 21/יח"צ

ענקית האופנה האמריקנית FOREVER 21 חוזרת לישראל. הרשת המתמחה בבגדי ואביזרי אופנה לנשים, גברים נערות וילדות, עושה עליה מחודשת, ונוחתת בבית חדש ואופנתי, בו תימכר בבלעדיות - אתר . ONE PROJECT BY AZRIELI

הרשת עלתה לראשונה לישראל בתחילת העשור הקודם והציעה מגוון רחב של אופנה טרנדית ועכשווית במחירים זולים. בעקבות משבר בינלאומי שעבר המותג נסגרו החנויות בישראל, וכעת הרשת האהובה חוזרת באתרOne project אותו ממנהלים אלה מוליוב ודור טננבאום, והוא מהאתרים האהובים על חובבות הסטייל הישראליות.

בשנתיים הראשונות מכירת המותג תתרכז באונליין בלבד ובהמשך אמורים להיפתח 15 סניפי אופליין תוך 5 שנים. לאחר פשיטת הרגל של הרשת, היא נרכשה מהכונס על-ידי קרן ההשקעות הגלובאלית
ABG וכיום יש לה 700 סניפים בכל העולם.

מותג FOREVER21 מציע מגוון רחב של פריטי לבוש, הנעלה ואקססוריז בעיצובים טרנדים ובמחירים אטרקטיביים , בטווח מידות של XS ועד 3XL, מחלקת פלאס סייז במידות XL0- 3XL ומחלקה לנערות וילדות בגילאי 4-15.

בנוסף, ולראשונה בישראל, תפתח גם מחלקת ליבינג עם אביזרים לעיצוב הבית, טווח מחירים של 9 עד 169 שקלים. בעתיד האתר יגדיל את המבחר כך שכל אחת ואחד, בכל מידה ובכל תקציב יוכלו למצוא מענה סופר אופנתי ומשתלם באונליין.

seperator

המפץ המתוק

תן בו. יח"צ,
תן בו/יח"צ

"הפרי של החורף" גרסת המקור הפופולארי מדנמרק של ה"קרמבו" הישראלי, עושה בימים אלה עלייה לישראל. חברת וילי פוד המתמחה בייבוא מותגי מזון מהטובים בעולם ממדינות המקור שומרת על מסורת - הפעם בדמותו של "תן בו"- הממתק הלאומי מדנמרק במגוון של 4 טעמים.

המוצר בגרסתו המקורית, יוצר לראשונה בדנמרק במאה ה-19 ומשם נדד למדינות שונות ברחבי העולם וזכה להצלחה גדולה עם שינויים קלים בטעם בין מדינה למדינה. אך מדינה אחת התמסרה אליו יותר מאחרות - ישראל, עם 50 מיליון יחידות של המוצר שנאכלות בה בכל שנה.

כעת מצטרף למדף מוצר חדש המיובא על ידי "וילי פוד" ומיוצר על ידי היצרנית הגדולה בדנמרק בציפוי ב-4 טעמים: שוקולד מריר, שוקולד חלב, שבבי קוקוס ושוקולד לבן, ומארז מיקס המכיל את כל הטעמים. ובשורה גדולה למאות אלפי בעלי רגישויות אלרגיה בישראל - בפס הייצור של ה"תן בו" אין חשש לבוטנים ואגוזים, כך שילדים רבים יוכלו לראשונה בחייהם לטעום את המוצר.

seperator

קטגוני במטבח

KETO CHEF. אפרת אשל,
KETO CHEF/אפרת אשל

המותג הקטוגני KETO CHEF משיק מוצרים חדשים ביניהם:KETO BUN-לחמנייה קטוגנית מקמח שקדים; פירורי קיטו, פירורי מאפה על בסיס קמח שקדים, מתאים להכנת שניצלים וקציצות בריאים; קיטו מיני גריסיני - חטיף קטוגני על בסיס קמח שקדים; שמן MCT עם חומצות שומן בינוניות המתאים לטיגון, בישול, רטבים לסלטים, אפיה ועוד; עוגיות קיטו מקמח שקדים ואגוזי לוז מומתקות עם רכז פרי המונק ואריתרטול; עוגיות קיטו מקמח שקדים, אגוזי לוז וקקאו בטעם קקאו מעודן; ממרח קיטו- ממרח אגוזי לוז, חמאת קקאו ושמן MCT; שוקולד קיטו; KETO FROZEN-מעדן קיטו קפוא בטעם וניל וטחינה; קיטו נודלס איטרית על בסיס לבבות דקל; קיטו גרנולה-תערובת אגוזים, זרעים וקינמון ממותקת עם רכז פרי המונק ואריתריטול, הגרנולה מכילה שקדים, גרעיני חמנייה, גרעיני דלעת, קוקוס, קינמון ועוד, אותם ניתן להשיג בסניפי ניצת הדובדבן, שופרסל גרין, עדן טבע מרקט, אניס, סטופ מרקט, בחנות המפעל של מצות אביב, חנויות הטבע השונות ובאתר.

מותג KETO CHEF צמח מהבנה שגלום פוטנציאל רב בטרנד העולמי של תזונה דלת פחמימות ועתירה בשומן. תזונת קיטו או תזונה קטוגנית היא דיאטה דלת פחמימות, מתונה בחלבון ועתירת בשומן רווי שעוזרת בשריפת שומן ואיבוד עודפי שומן בגוף בצורה יעילה ללא תחושת רעב.

את המותג הקימו חברי הילדות רועי וולף, סמנכ"ל ומבעלי חברת מצות אביב ובוגר הקורדון בלו, ועודד טלמור, שף ויזם קולינרי, בוגר UNLV שעבד קרוב לעשור במסעדות מובילות בלאס וגאס ובקליפורניה, וב-6 השנים האחרונות חוקר וחי על-פי התזונה הקטוגנית. השוק הקטוגני הגלובלי הוערך ב-2019 ב-9.57 מיליארד דולר וצפוי לצמוח בשיעור של 5.5% לשנה בשנים 2020-2027.

seperator

שולטים במצב

יוטיפרו. יח"צ,
יוטיפרו/יח"צ

מותג יוטיפרו פלוס משיק מוצר לטיפול בזיהומים בדרכי השתן ממנו סובלות במהלך השנה כ-31% מהנשים, מחצית מהן יותר מפעם אחת. יוטיפרו פלוס נועד לשלוט ולמנוע את הבעיה הנובעת פעמים רבות מחיידק אי-קולי וחיידקי גרם שליליים. החדשנות של יוטיפרו פלוס היא בכך שהוא מבוסס על תרכובת של ג'לטין וקסילוגלוקן הפועלת באופן מכני בחלל המעי כדי למנוע את המגע בין גורמי הזיהום לרירית המעי והתרבותם טרם מעברם לדרכי השתן.

המוצר הוא אביזר רפואי באישור משרד הבריאות, אגף ציוד רפואי וכמובן שאבחון זיהום בדרכי השתן יבוצע על ידי רופא. את המוצר משווקת קבוצת "לפידות", מחברות הבריאות המובילות בישראל, המתמחה בייבוא, שיווק והפצת מגוון רחב של תרופות מרשם וללא מרשם, מותגי אופטיקה ובריאות העין, מכשור ואספקה רפואית ומוצרי צריכה. החברה מייצגת עשרות חברות בינלאומיות מובילות ומותגים בתחום הבריאות ואיכות החיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully