וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון כהן מונה ליו"ר חברת הפינטק אפ קפיטל

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 13:30

לכהן נסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום האשראי והמימון החוץ בנקאי, בקבוצת בנק הפועלים - בה כיהן בשורה של תפקידים בכירים

רון כהן מונה ליו"ר חברת הפינטק אפ קפיטל פיננסים. החברה פיתחה פלטפורמה טכנולוגית ושירות הנותנים מענה לבעיית מימון ימי האשראי מול הלקוחות שלהם. בימים אלה החברה מובילה מהלך של שת"פ וחיבור עם מוסדות מימון בארץ ובחו"ל.

אפ קפיטל, בניהולו של מריאנו פטסינסקי, פיתחה טכנולוגיה ייחודית ושירות דיגיטלי חדשני להנגשת אשראי ומימון לעסקים קטנים ובינוניים (MSME), במטרה לתת מענה דיגיטלי ומהיר לתהליך של הקדמת תשלום של הספקים השונים ללא עלויות כח אדם נוספות.

המערכת שפיתחה החברה מאפשרת לעסקים וחברות לעשות שימוש במסגרות האשראי הפנויות הזמינות על מנת להקדים תשלומים, בלחיצת כפתור, ובתמורה ליהנות מהנחה אותה מציע הספק יתרה מכך, החברה מאפשרת לבעלי עסקים ליהנות מקו אשראי נוסף שיאפשר להם להקדים את התשלומים הדחויים. זאת ללא צורך בהעמדת ערבויות אישיות או ביטחונות אחרים.

לספקים החברה מאפשרת לקבל מיידית את התשלום, בצורה דיגיטלית מלאה. בנוסף, המערכת שפיתחה החברה מאפשרת לספק לקבוע את גובה ההנחה שהוא מוכן להציע תמורת הקדמת התשלום וכן מאפשרת להם לקבוע איזו מהחשבוניות הם מעוניינים להקדים.

הפעילות כולה, הוקמה ע"י צוות מומחים בתחומי הטכנולוגיה, האשראי ושוק ההון אליהם הצטרפו כשותפים חברת ערך פיננסים הציבורית ו-BDO אובליסק. הפעילות נעשית בצורה דיגיטלית באמצעות אפליקציה הזמינה בעברית ערבית ואנגלית. אפ קפיטל פועלת יחד עם הפירמות המובילות ובשיתוף פעולה עם מוסדות הפיננסים המרכזיים בישראל ובעולם בתחום ראיית החשבון, המשפט והדיגיטל.

רון כה יור, קפיטל קרדיט. יח"צ,
רון כהן, היו"ר החדש של אפ קפיטל/יח"צ

רון כהן, 60, כיהן בשורה ארוכה של תפקידים בכירים בתחום המימון החוץ בנקאי והאשראי בתחומי המסחר והקמעונאות בקבוצת בנק הפועלים. בכלל זה, לכהן נסיון רב בהקמת מערכי אשראי ובקרה הכוללים את הפן הטכנולוגי, החשבונאי, העסקי ופיתוח מוצרי אשראי חדשניים.

בתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל צמרת מימונים, חברת בת של ישראכרט, המתמחה במתן אשראי ובניכיון כרטיסי אשראי. לפני כן כיהן כסמנכ"ל אשראי בישראכרט במשך 9 שנים ובכלל זה הוביל את הקמת מערך האשראי של החברה מהיסוד. בתפקידים קודמים כיהן כמנהל קשרי הלקוחות בחטיבה העסקית של בנק הפועלים .

לרון כהן תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון ושיווק מהאוניברסיטה העברית ותואר ראשון בכלכלה ויחסים בינלאומיים, אף הוא מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully