וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושת שליחות: האנשים שיביאו לכם אוכל הביתה, אפילו בסופה

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 17:42

בחוץ משתוללת הסופה ואנחנו נהנים להכרבל על הספה, מול הטלוויזיה ולהזמין משהו לאכול. לקראת שיא הסערה, הלכנו לשמוע איך נערכים ללילה הקשה של השנה האנשים שיביאו לנו הביתה אוכל חם, בתנאים של קור קיצוני

תן ביס: הדרכות בטיחות ותוספת של 8 שקל למשלוח

חברת "תן ביס" מדווחים כי כלל השליחים מטעמה עברו הדרכות בטיחות מיוחדות לקראת העונה הגשומה ומקבלים ציוד לחורף. השליחים השתתפו בהדרכות בטיחות ייעודיות לחורף, בנוסף להדרכות הבטיחות הרבעוניות אותם הם עוברים באופן שיגרתי בכל שנה. ההדרכות הפעם כללו הנחיות ודגשי בטיחות בסיסים ומדריך כיצד לשמור ולהכין את כלי הרכב לקראת החודשים הגשומים. בנוסף, שליחים שיבחרו לעבוד בימים גשומים יתוגמלו בתוספת של 8 שקלים עבור כל משלוח.

ציוד החורף ששליחי תן ביס מקבלים כולל בין היתר חליפת סערה, כובע צמר וכן גם מעיל גשם וכפפות. "חודשי החורף מביאים איתם אתגר לא פשוט לשליחים שמוצאים את עצמם לא פעם עובדים בתנאי מזג אוויר קשים", אמר אוהד פרי, מנהל חברת השליחים של תן ביס. "לצד הציפייה שלנו מהשליחים לשירות מצוין ומקצועי, בטיחותם האישית נמצאת בעדיפות עליונה אצלנו והמסר הזה מועבר לשליחים עצמם בכל הזדמנות. אני מכאן קורא לכל השליחים והנהגים, לנהוג בזהירות, לשמור על עירנות ולציית לחוקים כדי שכולנו נוכל לעבור את החורף הקרוב בשלום".

שליחים של תן ביס על אופניים, קורקינט או קטנוע. נמרוד בר און,
מערך השליחים עובר הדרכות ייעודיות לחורף, תן ביס/נמרוד בר און

שליח דומינוס פיצה: "תחושה של גאוות יחידה"

אריה אלבז, סמנכ"ל לקוחות דומינו'ס פיצה: "כרשת משלוחי הפיצות הגדולה בישראל, דומינו'ס פיצה שמנו בראש סדר העדיפויות את נושא רווחת ובטיחות העובדים, במיוחד בתנאי מזג אוויר קיצוניים. אנו ברשת מעסיקים כ-1,500 שליחים בפריסה ארצית ומבינים את החשיבות שבדאגה לבטיחות השליחים בכל ימות השנה, כך למשל אנו מבצעים באופן שוטף ותדיר בדיקות שוטפות לתקינות האופנועים, תוך החלפת בלאי".

"בימי חורף קרים כמו עכשיו אנו דואגים לשליחים לשתייה חמה ופינוקים כמו גם לחליפות סערה וציוד תרמי. בימים כמו אלו ההתחייבות ל-30 דקות משלוח מתבטלת באופן אוטומטי בכל סניפי הרשת ובמקומות עם שיטפונות והצפות אנו נערכים למשלוחים גם באמצעות רכבים. כמובן שבימים אלו ישנה עלייה בכמות ההזמנות, כי כולם נשארים בבית ורוצים להתפנק בבית עם פיצה טובה ומנחמת".

נהוראי בוזגלו, שליח דומינו'ס פיצה: "להיות שליח זה מקצוע מורכב ומאתגר יותר ממה שרבים נוטים לחשוב, במיוחד בתנאי מזג אוויר כאלה. בתנאים כמו אלו אין התחייבות לזמנים בדומינו'ס, וזה מאפשר לנו השליחים לנסוע לאט מהרגיל ועוד יותר בזהירות מיום רגיל. דווקא בימים חורפיים כמו אלו הדריכות עולה ואני הרבה יותר מרוכז וזהיר בכביש, כי הרי כולנו צריכים להגיע הביתה בשלום. למרות שקצת יותר מאתגר בדרכים, אני דווקא אוהב לעבוד בימים של סערה כי יש תחושה של גאוות יחידה בסוף. מרגישים שהלקוחות שמחים יותר לקבל את הפיצה החמה, הם מעריכים יותר, מקבלים אותנו בחיוך והבנה, גם כשיש עיכוב, וכמובן שהטיפים גם יותר גבוהים".

שליח דומינוס בימים סוערים. יח"צ,
שליח דומינוס פיצה בדרכים/יח"צ

"עמידה בזמני המשלוח תוך הקפדה על בטיחות"

משה לוי, בעלים של רשת "פיתה בשר": "מהרגע שהתעדכנו בתקשורת על הסערה התחלנו להיערך. ימים גשומים וסוערים אולי חמים עבור הלקוחות שלנו, אבל מאופיינים בעלייה משמעותית בהזמנות ועבורנו זה אומר אקסטרה היערכות: תיגבור הצוותים במסעדות שלנו והיערכות להוצאה של משלוחים חמים, תדרוך בטיחות של השליחים, בדיקות תקינות של הציוד ועוד. כמובן, יש המון אתגרים במזג אוויר כזה וביניהם גם עמידה בזמני משלוח תוך כדי זהירות מירבית. מקווים שהלקוחות מתחממים ונאזרים בסבלנות, נעשה הכל להגיע במהירות".

פיתה בשר. יח"צ,
פיתה בשר: בין היתר, בדיקת תקינות מוגברת לכלי הרכב/יח"צ

תדריך זהירות לפני כל יציאה

חן ג'ראד, סמנכ"לית שירות ותפעול קבוצת לאנדורה: "ברשת ג'פניקה המונה כ-50 סניפים ברחבי הארץ, ההתארגנות לימים סוערים מתחילה עוד קודם לכן, בהתאם לתחזית מזג האוויר. כחלק מההיערכות, אנו דואגים לבדוק את בטיחות הקטנועים ולאבזר את השליחים עם ציוד וחליפות אטומות, וכן לבצע תדריכי זהירות לפני כל יציאה.

גם בימים סוערים אנו עושים את המקסימום בכדי לעמוד בלוחות הזמנים, יחד עם זאת, בטיחות השליחים שלנו היא ראשונה במעלה ולכן אנו דואגים לעדכן את הלקוחות שלנו באמצעות המדיות, האתר ומוקד ההזמנות, כי זמני המשלוחים צפויים להיות ארוכים מהרגיל".

היערכות מערך השליחויות לימי החורף. יח"צ,
פאפא ג'ונס. חרמונית לכל שליח/יח"צ

הלקוחות נחמדים יותר ומעריכים מתמיד

מוטי ריכטר, בעלי פאפא ג'ונס בישראל: "כרשת המתמחה במשלוחים אנחנו מתכונים מראש לימים כמו אלו, הגדלנו את כמות השליחים, כל שליח מקבל חרמונית וחליפת סערה וכן תדרכנו את כל הסניפים. במזג אוויר סוער אנחנו מחדדים את נהלי בטיחות, מגדילים את צי האופנועים שלנו ואפילו השכרנו עוד מכוניות לתגבור. כמות המשלוחים עולה כשאנשים בבית, ולפני הכל חשוב לנו לשמור על בטיחות, אחר-כך על משלוח חם ואיכותי".

"בכל סניף יש לנו עובד שאחראי שיהיה לשליחים תה חם ומקום להתחמם בין נסיעה לנסיעה" מוסיף ריכטר "ומקפידים שגם הלקוח יקבל את הפיצה חמה, אך לפני הכל בטיחות העובדים חשובה לנו ולכן העלנו את זמני ההמתנה".

לאון, שליח פאפא ג'ונס בראשון לציון: "למרות שיש מי שחושש מהסופה אני שמח שיש גם קצת ימים כאלה, ההיערכות מרגשת וגם יש יותר עבודה. הלקוחות נותנים טיפים נאים ביום כזה וגם הרבה יותר נחמדים, כנראה מתוך הערכה. הייתה גם משפחה שהציעה לי מגבת להתייבש ולהתרענן".

מוטי ריכטר מנכל פאפא ג'ונס. בנימין אדם,
מוטי ריכטר מנכ"ל פאפא ג'ונס/בנימין אדם

עמדת שתייה חמה ומרקיה לשליחים

אייל דנילוב מבעלי מסעדת גחלים ברחובות: "במערכות חורפיות קשות אנחנו דואגים לעמדה של שתיה חמה ומרקיה שצוות השליחים יוכלו לחמם את גופם בין הגיחות לבתים. אנחנו מקפידים לרענן את כללי הנסיעה בכבישים חלקים ומבקשים סבלנות מקהל הלקוחות שלנו על עיכוב אפשרי בזמני המשלוח. כטבע הדברים הכבישים פקוקים יותר, לעיתים תקלות ברמזורים והנסיעה באופן כללי איטית יותר ולכן אורכת זמן רב יותר מהרגיל"

שליח מסעדת גחלים. יח"צ,
שליח מסעדת גחלים/יח"צ

"במים גשומים הלקוחות הכי מפרגנים"

על הלקוחות בימים אלו אומר דנילוב: "הקהל הישראלי ברובו מגלה סבלנות למצב אבל לצערנו אנו נתקלים גם בחריגים שאינם סלחניים כל כך לעיכובים. אבל בסה"כ משתדלים לעבור את ימי הסערה בראש ובראשונה בדאגה לבריאות השליחים שהם בראש סדר העדיפויות שלנו".

דולב נתן, שליח מסעדת גחלים, רחובות: "אנחנו מתכוננים עם בגדים חמים, אני מאמין שיהיו המון משלוחים היום, יותר מהרגיל. ימים גשומים הם הכי עמוסים ודווקא הלקוחות הכי מפרגנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully