וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידי התזמורת

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 22:00

קרן התזמורת הפילהרמונית הישראלית המשיכה את המסורת השנתית שלה, וקיימה בראשון בערב, אירוע גאלה חגיגי בהשתתפות מאות מידידי התזמורת בארץ. האירוע התקיים בחסותם ונדיבותם של בני הזוג מאיה ואהרן ג. פרנקל, ומלון הילטון תל אביב. אירחו את האירוע: מנכ"לית קרן התזמורת טלי גוטליב ומנכ"ל מלון הילטון רוני פורטיס. במהלך האירוע הוכרז על מינויו של הפילנתרופ אהרן פרנקל כיו"ר הקמפיין של חגיגות ה-85 לפילהרמונית הישראלית.

אורחי האירוע נהנו מארוחת ערב מושקעת וממופע חד פעמי עם להב שני, מנהלה המוזיקלי של הפילהרמונית הישראלית, נגנים מהתזמורת, תזמורת הג'אז הישראלית, והזמרים אלון אולארצ'יק, סיוון טלמור, גילן שחף ומיקה שדה, שביצעו יצירות של פרנק סינטרה, במלאת 75 שנה לצאת אלבומו הראשון. הייתה זו ההזדמנות ראשונה עבור ידידי התזמורת לפגוש מקרוב את להב שני, שזוהי עונתו המלאה הראשונה בתזמורת הפילהרמונית, לאחר שהחליף את המנהל המיתולוגי זובין מהטה.

בין האורחים באירוע: אבי שושני, מזכ"ל הפילהרמונית הישראלית, אהוד ועליזה אולמרט, חוה ואלפרד אקירוב, ליזיקה ועמי שגיא, מיכל ומיכאל צלרמאיר, רות ומאיר שטרית, יאיר ואילנה המבורגר, יואב מנור, יהודית וקובי ריכטר ועוד.

אהרון פרנקל, להב שני וטלי גוטליב. יוסי זליגר,
אהרון פרנקל, להב שני וטלי גוטליב/יוסי זליגר
חוה ואלפרד אקירוב. יוסי זליגר,
חוה ואלפרד אקירוב/יוסי זליגר
עמי וליזיקה שגיא ואהוד ועליזה אולמרט. יוסי זליגר,
עמי וליזיקה שגיא ואהוד ועליזה אולמרט/יוסי זליגר
רוני פורטיס ואלון אוליארצ׳יק. יוסי זליגר,
רוני פורטיס ואלון אוליארצ׳יק/יוסי זליגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully