וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרת כוונות: מינויי בכירים ב-Namogoo

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 18:57

נמוגו מינתה את שרי ברוש רכב ל-COO ואת ירון שכטמן ל-SVP Global Sales כדי לתמוך בהתרחבותה הבינלאומית של החברה

נמוגו (Namogoo) הפלטפורמה הראשונה בעולם המבטיחה את רציפות מסע הלקוח הדיגיטלי, הודיעה היום על שני מינויים חדשים להנהלת החברה: שרי ברוש רכב ל-COO ואת ירון שכטמן ל-SVP Global Sales.

שרי ברוש רכב תפקח על התפעול היום יומי של החברה ותתמקד במיוחד במימוש המוצלח והאופרטיבי של מפת הדרכים של מוצרי החברה שנועדה להוביל את צמיחתה. ירון שכטמן ינהל את צוות המכירות ויאיץ את חדירתה לשוקי ארה"ב, אירופה, המזרח הרחוק, ושווקים בינלאומיים נוספים ויתמוך בסל המתרחב של מוצרי ושירותי החברה.

שרי ברוש. רמי זרנגר,
שרי ברוש/רמי זרנגר

חמי כץ, מייסד משותף ומנכ"ל נמוגו: "במהלך השנה שחלפה הוספנו מספר כלים לחבילת המוצרים שלנו שאפשרו לנו לשפר מדדי מכירות של לקוחותינו במגזר הארגונים, עסקים בינוניים וקטנים. אנו בוחנים כל העת דרכים להרחיב את מוצרינו הקיימים ולהוסיף יכולות חדשות שמתמודדות עם שוק המסחר האלקטרוני המשתנה. שרי וירון, בעלי הניסיון רב הערך, יובילו את המאמצים לחזק ולהגדיל את צוותי המכירות והתפעול שלנו שיתמכו בצמיחה המתמשכת של נמוגו".

שרי ברוש רכב, ה-COO החדשה של נמוגו, היא מנהלת בכירה ובעלת חזוןֿ אשר לה ניסיון רב בבניית מערך תפעול יעיל בסביבות מורכבות. רכב רכשה ניסיון עשיר זה כמנהלת אתר וסגנית נשיא למחקר ופיתוח והיא ניהלה צוותי מו"פ רב תחומיים, מבוזרים גיאוגרפית שהתמחו בחומרה ובתוכנה. לפני שהצטרפה לנמוגו כיהנה כמנכ"לית Lumos Global ישראל וכסמנכ"לית SpaceIL. לפני כן היא עבדה במשך 15 שנים ב-ECI ובתפקידה האחרון שימשה כמנהלת המו"פ של חטיבת מוצרי הגישה של החברה. לשרי תואר BA ו-MA במדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב ובר אילן בהתאמה.

ירון שכטמן. רמי זרנגר,
ירון שכטמן/רמי זרנגר

ירון שכטמן, SVP Global Sales החדש הוא מנהיג עסקי בעל ניסיון של יותר מ-18 שנה בבניית צוותי מכירות ברמה עולמית שהניעו תהליכים של פיתוח עסקי, מכירות, שותפויות שיווקיות בחברות B2B, B2C, זירות מסחר וחברות המספקות תוכנות ארגוניות כשירות ענן (SaaS). לפני שהצטרף לנמוגו כיהן ירון כסמנכ"ל מכירות גלובליות בחברת Syte, כסמנכ"ל מכירות גלובליות ופיתוח עסקי של חטיבת הניידות של HERE (חברה בבעלות אודי, פולסקוואגן ודיימלר) וכסמנכ"ל מכירות גלובליות ופיתוח עסקי של חברת Viber, אחת מאפליקציות המסרים המהירים המובילות בעולם שנרכשה בשנת 2014 על ידי חברת Rakuten ב-920 מיליון דולר. לירון תואר BA במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר MA במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully