וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 10:59

מינוי אסטרטגי בסייברסטארטס, בכירה ב-SAP ישראל, סמנכ"ל כספים בסטארטסיס ועוד. המינויים, השינויים והתזוזות שקרו השבוע

קרן סייברסטארטס, המנוהלת על ידי גילי רענן וליאור סיימון, מודיעה על מינוי חדש וראשון מסוגו של מנהל שיתמוך בחברות הפורטפוליו בתהליך התאמת מוצר-שוק (Product Market Alignment). קרטיס סימפסון, מוותיקי תעשיית הסייבר, ישמש בקרן כ- Chief of Product Market Alignment . תהליך התאמת המוצר לשוק הוא ליבת הפעילות של רוב מיזמי הסייבר בשנים הראשונות, והיכולת להגיע למוצר שפותר את הבעיה בשוק, באופן יעיל, במינימום זמן, ובמינימום שינויי מסלול, מאפשרת למיזמים האלו לפרוץ לשווקי המטרה שלהם מוקדם יותר, להוביל בהם, להגיע ליותר לקוחות ולצבר הכנסות גבוה יותר מהממוצע בתעשייה.

לקרטיס יותר מ-20 שנות ניסיון בתחומי המחשוב והאבטחה כמנהל בכיר. בין השאר, הוא היה אחראי להובלת תוכניות סייבר ברמה עולמית ב- Sysco חברת Fortune 100.
שילוב ניסיונו בחברות אנטרפרייז, Fortune 100 וסטארט-אפים, יאפשר לקרטיס לעבוד עם חברות הפורטפוליו של סייברסטארטס ולהאיץ את המעבר שלהן לחברות מובילות, תוך הסתייעות בכ- 60 מנהלי אבטחת מידע המייעצים לסייברסטארטס. קרטיס ימשיך במקביל לכהן בתפקידו כמנהל אבטחת המידע של ארמיס, ממיזמי הסייבר המרשימים ביותר שנולדו בישראל, שלאחרונה גייסה לפי שווי של 3.4 מיליארד דולר. בארמיס, קרטיס הוא חבר הנהלה ואחראי על טכנולוגיית מידע ועל פונקציות אבטחת המידע.

מסייברסטארטס נמסר, כי הצירוף של קרטיס לקרן הוא משמעותי בשל מומחיותו וגישתו לחדשנות באבטחת סייבר, המשלבת פרספקטיבה של מנהל אבטחת מידע (CISO) לצד ניסיון מוכח בעבודה לצד לארגון מכירות. הניסיון של קרטיס כלקוח מצד אחד וכמוכר מצד שני, יאפשרו לצוותי היזמים, איתם עובדת הקרן, לפתור את הבעיות הקריטיות ביותר בתעשייה באמצעות מוצרים המתאימים לשוק כבר בשלבים המוקדמים.

סייברסטארטס מנוהלת על ידי גילי רענן וליאור סיימון, משקיעה בחברות סייבר בשלבים הכי מוקדמים שלהן, לפני רעיון מגובש אבל עם צוותי יזמים מובחרים. הקרן מנהלת 150 מיליון דולר שגויסו בעיקר מהיזמים הסדרתיים הכי מצליחים בתחום הסייבר העולמי ובהם היזם של פאלו אלטו, ניר צוק, היזמים של צ'ק פוינט, שלמה קרמר ומריוס נכט, אנריקה סאלם, לשעבר מנכ"ל סימאנטק, אודי מוקדי, היזם של סייבראראק, מיקי בודאי רקש לונקר יזמים טרסטיר וטרנסמיט ועוד. הקרן שנוסדה לפני כשלוש שנים, השקיעה ב- 13 חברות ובהן פיירבלוקס, Wiz, טרנסמיט, נוניים, Axis ועוד.

קרטיס סימפסון. אראמיס,
קרטיס סימפסון/אראמיס

אריאלה שחר (60) מונתה ל- Senior Account Executive ומנהלת מגזר הבריאות ב- SAP ישראל. במסגרת תפקידה תהיה אחראית שחר להרחבת השימוש בפתרונות SAP הייחודיים לתחום הבריאות, לניהול קשר עם לקוחות במגזר הבריאות ומענה לצרכיהם.

לשחר ניסיון של כ- 35 שנה בחברות ישראליות וגלובליות. בעבר שימשה כמנהלת לקוחות Enterprise אסטרטגיים במיקרוסופט ישראל. בנוסף, ניהלה את מגזר הטלקום, ההיי טק והבריאות באורקל ישראל. בחמש שנים האחרונות ניהלה אריאלה את עסקי חברת Infosys ההודית בישראל תוך התמקדות בתחום ה-Life Science.

שחר בוגרת בי"ס להנדסאים בטכניון במגמת מחשבים.

אריאלה שחר. מתן תומרקין,
אריאלה שחר/מתן תומרקין

סטרטסיס (NASDAQ: SSYS), המובילה בפתרונות הדפסה בתלת מימד מבוססי פולימרים, מינתה את איתן זמיר לתפקיד סמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה. זמיר שימש עד היום בתפקיד סמנכ"ל כספים במטה סטרטסיס. הוא יחליף את לילך פיורסקי, שתפרוש לאחר תשע שנות פעילות בחברה.

זמיר מביא עימו לתפקיד 20 שנות ניסיון ניהולי בכיר בתחום הפיננסי. הוא הצטרף לסטרטסיס בשנת 2019 לאחר ששימש כשותף בפירמת PwC בישראל ובניו יורק, שם עבד עם מגוון חברות רב לאומיות הנסחרות בבורסה האמריקאית.

לדברי ד"ר יואב זייף, מנכ"ל סטרטסיס, מאז הצטרפותו של איתן לחברה, הוא הוכיח עצמו מהר מאוד כשותף לצוות ההנהלה הבכיר, כשהוא תורם מניסיונו הגלובלי העשיר. "התובנות של איתן, היושרה, הבנת החזון של החברה כמובילת השוק ועושר הניסיון שלו הופכים אותו לאדם הנכון להנהיג את הארגון הפיננסי של סטרטסיס". ד"ר זייף הודה לפיורסקי על תרומתה הגדולה לחברה וציין, כי סייעה לשימור ולחיזוק האיתנות הפיננסית של סטרטסיס בניווטה בשווקים הדינמיים.

איתן זמיר. PWC NY,
איתן זמיר/PWC NY

עו"ד רחלי וייזר פלד מונתה לשותפה ומנהלת במחלקת הנדל"ן וההתחדשות העירונית בפירמת עורכי הדין אברהם ללום ושות'.

ראש המשרד, עורך דין אברהם ללום: "עו"ד וייזר פלד מגיעה ממגוון תחומי המשפט והתמחות מיוחדת בתחומי הנדל"ן ההתחדשות העירונית, נדל"ן בינלאומי, בנקאות מתקדמת ועוד. אנו נרגשים ממעמדה החדש ומצפים להמשיך ולהוביל בתחומינו".

פירמת עורכי הדין (.AL & Co) אברהם ללום ושות' הינה פירמה בינלאומית מהמובילות בישראל בתחום המקרקעין, בנקאות ומימון, התחדשות עירונית, ליטיגציה, יישוב סכסוכים, ניהול משברים לרבות מחלקת סייבר, אבטחת מידע והגנת הפרטיות. הפירמה מדורגת, שנה אחר שנה, בקביעות במדריכי דרוג ישראליים ובינלאומיים כאחת מפירמות עורכי הדין הידועות והמובילות בארץ ובעולם. הפירמה דוגלת בחדשנות וקידום עולם הנדל"ן באמצעות טכנולוגיה. הפירמה הפועלת מתוך אוריינטציה עסקית, מייצגת בין היתר, חברות יזמיות וקבלניות מהמובילות במשק, גופים ציבוריים, רשויות מקומיות, חברות כלכליות, קבוצות רכישה ומשקיעים מובילים בעסקאות מקרקעין מורכבות. הפירמה עוסקת בין היתר בהתחדשות עירונית - תמ"א 38 ופינוי בינוי, בהסכמי קומבינציה, הסכמי ביצוע, הסכמי מכר ורכישה, ליווי ומימון גופים פיננסים, בוררות, יישוב סכסוכים וניהול משברים.

עו"ד רחלי וייזר פלד. יחצ,
עו"ד רחלי וייזר פלד/יחצ

כחלק משינוי המבנה הארגוני והרחבת פעילות החברה, ובהמשך למינויו של משנה למנכ"ל אלי אורן, קבוצת צ'יינה מוטורס מודיעה על שני מינויים נוספים בחברה:

אמיר לוי מנהל חטיבת ההובלה וההיסעים, ירכז את פעילות האוטובוסים, מיניבוסים, מידיבוסים,וואן להובלות ומשאיות, במטרה לאגד את השירות, ההנדסה, הייצור והמכירות תחת חטיבה אחת. לוי, בעל תואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול ותואר שני במנהל עסקים, ניהל ב-7 שנים האחרונות את חטיבת האוטובוסים של איריזר בחברת אמקול, ובעל ניסיון של 18 שנה בענף הרכב.

ירון כהן, מנהל חטיבת הפרטיות, ירכז את פעילות הרכבים החשמליים והפרטיים בחברה הכוללת ניהול ציי רכב ולקוחות עסקיים, ניהול צוותי מכירות ועיצוב חווית לקוח. כהן, בעל תואר ראשון בכלכלה וסוציולוגיה ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, בעל ניסיון בתפקידים בכירים בחברות גדולות במשק, בענף המסחר. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל מכירות ב'קבוצת קאופמן' , סמנכ"ל מכירות ושיווק ב 'HOT Cinema', מנהל אגף שיווק ואסטרטגיה ב'סונול ישראל בע"מ' ועוד..

יצחק קויפמן מנכ"ל ויו"ר קבוצת צ'יינה מוטורס: "במסגרת צמיחתה של החברה, הרחבת הפעילות ושיפור מערך השירות והמכירות, הקמנו שתי חטיבות חדשות - פרטיות ומסחריות קטנות, וחטיבת הובלה והיסעים. זאת כחלק מהאסטרטגיה של החברה להרחיב את מגוון המותגים, לחדש, ולהפוך לאחת השחקניות המובילות בשוק הרכב בישראל".

אמיר לוי. יחצ,
אמיר לוי/יחצ
ירון כהן. יחצ,
ירון כהן/יחצ

מינוי חדש ב-Start-Up Nation Central: עליזה תמיר תוביל את הפעילות השיווקית הגלובלית של הארגון ותמונה ל-Chief Marketing Officer (CMO).

במסגרת תפקידה, תוביל תמיר את מאמצי השיווק, המיתוג, האסטרטגיה השיווקית, הדיגיטלית והתקשורתית של הארגון במטרה לשמר ולחזק את מיצובה של ישראל ברחבי העולם ולקדם שיווקית את האקוסיסטם הישראלי, וזאת באמצעות שיתופי פעולה עסקיים, Innovation Diplomacy ופעילות נוספות. במקביל, תוביל תמיר את הפעילות השיווקית של המכון החדש למחקר ולמדיניות כלכלית Start-Up Nation Policy Institute (SNPI) וכן תעסוק בקידום הפעילות השיווקית של זרוע ההון האנושי בקבוצה Scale-Up Velocity.

לרשות תמיר עומד ניסיון עשיר בניהול ובהובלת מערכי שיווק בחברות גלובליות וחברות Start-Up לצד עשייה ענפה באקוסיסטם הישראלי. היא הייתה ממייסדיה של מיקרוסופט בישראל ומילאה מספר רב של תפקידי ניהול ואסטרטגיה בכירים בחברה, לרבות במטה Microsoft ברדמונד ארה"ב, Microsoft UK ועוד. בין תפקידיה הרבים כיהנה כ-CMO של החברות OptimalPlus, שנרכשה לאחרונה ושל חברת נטפים, והובילה את הפעילות השיווקית של חברת NICE בתפקידה כ-VP Global Marketing and Strategy Operations.

מנכ"ל Start-Up Nation Central, אבי חסון: "הצטרפותה של עליזה תמיר להנהלת Start-Up Nation Central נועדה להמשיך ולהוביל את תנופת העשייה בארגון ולקדם את פעילותנו השיווקית ברחבי העולם. תמיר מביאה עימה ניסיון עשיר בפעילות שיווקית לצד הכרות עמוקה עם הקהילה הטכנולוגית בישראל, שיסייעו לה למלא את תפקידה המצוי בליבת הפעילות העסקית של הארגון. כפי שפרסמנו לפני ימים אחדים, תעשיית הטק הישראלית שוברת שיאים בהיקפי הגיוסים, ההנפקות וחדי-הקרן, ועדיין אתגרי השוק המשתנים, ההזדמנויות והאתגרים העתידיים, מחייבים אותנו לחשוב מחוץ לקופסה כדי לקדם יחדיו את האקוסיסטם הישראלי לטובת צמיחתן של ישראל וכלכלתה. אני מאחל לעליזה הצלחה בתפקידה ומברך אותה על הצטרפותה ל-Start-Up Nation Central".

עליזה תמיר. יחצ,
עליזה תמיר/יחצ

מועמד משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מנהל אגף תיאום תשתיות, אגף בכיר פרויקטים במשרד התחבורה, עידו רוזנבלום, מונה לחבר דירקטוריון של חברת נמלי ישראל (חנ"י).

רוזנבלום יצטרף ליו"ר הדירקטוריון המכהן עוזי יצחקי, ולשלושת חברי הדירקטוריון המכהנים, אליס עדן (דירקטורית חיצונית), סא"ל עינת סגל ממשרד התחבורה ועלי בינג מאגף התקציבים במשרד האוצר (דירקטור מטעם המדינה).

עידו רוזנבלום בעל ניסיון בגיבוש מדיניות ותכניות עבודה למערכת לתיאום תשתיות הלאומית המהווה פלטפורמה להגשת תכניות ואישור פרויקטים בין חברות התשתית השונות. רוזנבלום בעל תואר שני במדיניות ציבורית וממשלה ותואר ראשון במשפטים, הפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה והוא משמש מזה ארבע שנים כמנהל אגף תיאום בכיר פרויקטים במשרד התחבורה.

את הקריירה בשירות הציבורי החל רוזנבלום כצוער בתכנית "צוערים בשירות המדינה" שמכשירה עתודה ניהולית לשירות המדינה. בעשור האחרון עבד כמתמחה במשפטים בלשכת היועץ המשפטי לממשלה וכיועץ מקצועי למנכ"ל משרד האנרגיה שבו קידם והוביל תכניות עבודה, תכניות אב ופרויקטים עתירי משאבים לשנים הבאות.

בראש דירקטוריון חברת נמלי ישראל עומד עוזי יצחקי, שיחד עם מנכ"ל החברה, יצחק בלומנטל, מובילים את החברה למימוש הרפורמה לפתיחת ענף הנמלים לתחרות והמשך פיתוח תשתיות, שנועדו להתמודד עם הגידול בהיקף סחר החוץ של ישראל, ולהרחיב את הפעילות העסקית במרחב הנמלים, תוך ייעול ושיפור השרשרת הלוגיסטית.

החברה בעלת תפקיד מרכזי בתכנון ופיתוח תשתיות נמליות חיוניות לצרכי המשק וקידום התחרות בענף. כמו כן, אחראית החברה על ניהול הנכסים והמקרקעין בתחום הנמלים, כולל העמדת השטחים הדרושים להמשך הפעילות הנמלית, בראייה משקית ולאומית ארוכת טווח ולתועלת הציבור.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully