וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית קורנהאוזר מונה למנכ"ל שותפות נאוויטס פטרוליום

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 19:43

קורנהאוזר מכהן בתפקיד סמנכ"ל הכספים של נאוויטס, והוביל בהצלחה את גיוסי ההון והחוב של השותפות ואת הסגירה הפיננסית של פרויקט שננדואה

שותפות נאוויטס פטרוליום מדווחת על מינויו של עמית קורנהאוזר למנכ"ל השותפות. קורנהאוזר מחליף בתפקיד את חנן רייכמן, וכהונתו תחל ב-1.1.2022. לקורנהאוזר יש ניסיון רב בשוק ההון הישראלי ובשווקים הפיננסיים הבינ"ל, כאשר במהלך חמש השנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל הכספים של השותפות ובין היתר הוביל לאורך השנים בהצלחה רבה את גיוסי ההון והחוב שנדרשו לקידום פעילותה והשגת מטרותיה של השותפות ולאחרונה את הסגירה הפיננסית המשמעותית של פרויקט שננדואה,
יו"ר נאוויטס, גדעון תדמור: " עמית פעל בהצלחה רבה לקידום עסקי נאוויטס. הניסיון הניהולי, המסחרי והפיננסי של עמית יסייעו גם בהמשך להשגת מטרותיה של השותפות. ברצוני להודות לחנן רייכמן על תרומתו הרבה, להישגיה המשמעותיים ויוצרי הערך של השותפות מיום הקמתה".

גדעון תדמור. דניאל קמינסקי,
יו"ר נאוויטס גדעון תדמור/דניאל קמינסקי

מנכ"ל נאוויטס היוצא, חנן רייכמן: "מודה על תקופה ארוכה של עשייה מפוארת שלנו בנאוויטס. הקמנו שותפות שהפכה לרווחית, עם נכסים משמעותיים ואופק צמיחה מרשים ביותר. מיום ההקמה, עמית שותף מלא לניהול השותפות והבאתה להישגים היפים אליהם הגענו עד עתה. אין ראוי ומתאים מעמית לנהל את נאוויטס ולנווט אותה בבטחה לצמיחה יצירתית ואחראית".

מנכ"ל נאוויטס הנכנס, עמית קורנהאוזר: "מבקש להודות להנהלת נאוויטס על הבעת האמון. נפעל יחד להוביל את נאוויטס להישגים נוספים, ולבסס את מעמדה כחברת אנרגיה מובילה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully