וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית חדשה לפורום מוסדות תרבות ואמנות: איריס רונלי ריקליס

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 19:10

רונלי ריקליס, המנהלת המקצועית של מסלול תרבות ואמנות ב"להב", היחידה להכשרת מנהלים של הפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א, תיכנס לתפקידה בינואר 2022

איריס רונלי ריקליס מונתה לתפקיד מנכ"לית פורום מוסדות התרבות והאמנות בישראל. היא תיכנס לתפקידה בינואר 2022 ותהיה אחראית על ניהול הפורום, בו חברים מעל 140 מוסדות וגופי תרבות ואמנות מכל התחומים ומכל רחבי הארץ. במסגרת תפקידה, תפעל רונלי ריקליס לקידום מטרות הפורום ובהן חיזוק מעמדה של התרבות כתשתית חיונית בסיסית של החברה, הגדלה של תקציבי התמיכה לארגוני תרבות נתמכים, חינוך לתרבות, יצירת שיח הדדי בין מוסדות התרבות ומשרד החינוך ויצירת מרחב יצירה וחופש הביטוי. רונלי ריקליס תכנס לתפקידה לאחר הכנס שיוביל הפורום ויעסוק בתיק הכלים ההכרחי לכל מנהל בתחום התרבות, שיתקיים ב-26-27 בדצמבר במוזיאון הטבע בתל אביב.

איריס רונלי ריקליס. עומר קלדרון,
איריס רונלי ריקליס/עומר קלדרון

רונלי ריקליס היא המנהלת המקצועית של מסלול תרבות ואמנות ב"להב", היחידה להכשרת מנהלים בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב והיא בעלת ניסיון רב בתפקידים שונים ומגוונים בתחום התרבות. רונלי ריקליס הייתה בעלים שותפה בלהקת "מיומנה" ושימשה כסמנכ"לית האחראית על מערך קשרי החוץ והיצוא של הלהקה. בנוסף, שימשה כסמנכ"לית אסטרטגיה ופיתוח משאבים ותוכן בעמותת "מידברן", השלוחה הישראלית של ארגון ה"ברנינגמן". לרונלי ריקליס ידע והיכרות עם עולם היזמות וההפקה הפרטיים הכוללים הפקות שטח מורכבות והפקות בחו"ל ביניהן הפקה בפועל של המופע WOW בלאס וגאס והפקה בפועל של המופע של רוג'ר ווטרס בנווה שלום. בנוסף היא מרצה, מעבירה סדנאות ניהול פרויקטים, יועצת תוכן ואסטרטגיה לגופי תרבות ואמנים, מלווה תהליכי פיתוח תוכן והתייעלות ארגונית ומתנדבת בתכנית "סל תרבות ארצי". בעלת תואר שני בניהול תרבות מה-City University בלונדון ובוגרת החוג לתיאטרון, אוניברסיטת ת"א.

רונלי ריקליס תחליף בתפקיד את המנכ"ל היוצא, איתמר גורביץ, שהקים וניהל את הפורום במהלך 15 השנים האחרונות. בין היתר, הוביל גורביץ' ב-2020 את מחאת מוסדות התרבות בעקבות המצב אליו נקלעו במהלך משבר הקורונה ופעל להשגת תמיכה עבורם מהמדינה עבור התקופה בה לא יכלו לייצר הכנסות. גורביץ', מייסד ומנכ"ל "Univent הפקות", ניהל במשך עשור וחצי את פרס התיאטרון הישראלי, הפיק את טקסי הפתיחה והנעילה של המכבייה ה-16, את האירוע המרכזי בחגיגות ה-40 לישראל, פסטיבל עכו, פסטיבל המחולות בכרמיאל, פסטיבל "דרך המוסיקה" עם גוראן ברגוביץ', הופעות של "Guns & Roses" ו"מטאליקה" בפארק הירקון, מרתון ירושלים ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully