וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף (במיל') אבי מזרחי מונה ליו"ר בישראל של תכנית המלגות IMPACT!

דוד רוזנטל

20.12.2021 / 11:11

מזרחי יחליף את נטע קורין ששימשה בתפקיד ב-7 השנים האחרונות ויכהן לצד הרי גרוס, יו"ר התכנית בארה"ב. אלוף (במיל') מזרחי: "IMPACT! משנה את פני החברה בישראל"

אלוף (במיל') אבי מזרחי מונה ליו"ר בישראל של תכנית המלגות !IMPACT של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF). מזרחי, החבר בוועד המנהל של התכנית מיום הקמתה, מזה כ-20 שנה, יחליף את נטע קורין ויצטרף להרי גרוס המכהן כיו"ר התכנית בארה"ב.

אלוף (במיל') מזרחי (64), מכהן כמנכ"ל חברת יוויז'ן אייר העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק חימוש משוטט באוויר לשימוש צבאי לכוחות הלוחמים באוויר בים וביבשה. בתפקידו האחרון בצה"ל כיהן מזרחי כמפקד פיקוד המרכז. קודם לכן היה מפקד זרוע היבשה, ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, מפקד עוצבת געש, מפקד עוצבת נתיב האש ומפקד חטיבת השריון 401.

אלוף במיל' אבי מזרחי. רותם שמואלי,
אלוף (במיל') אבי מזרחי/רותם שמואלי

"כבר 20 שנה שתכנית IMPACT! משנה את פני החברה בישראל ונותנת ללוחמות וללוחמים משוחררים הזדמנות מדהימה לרכוש השכלה גבוה ולהשתלב בכל המקצועות והמגזרים בשוק", אמר מזרחי. "זהו כבוד גדול עבורי להתמנות ליושב הראש בישראל של התכנית שכבר השפיעה על חיים של מעל ל-18 אלף חיילים באופן ישיר ועל מאות אלפים נוספים באופן עקיף. יחד נמשיך לתמוך הלוחמים המשוחררים ולחזק את חוסנה של מדינת ישראל".

תכנית המלגות !IMPACT של ארגון FIDF נוסדה בשנת 2002 במטרה להוקיר את הלוחמים על שירותם הצבאי המסור ותרומתם להגנת המדינה וביטחונה. גובה המלגה הינו $4,000 לכל שנת לימוד, כאשר כל מלגאי ממומן ע"י תורם אישי, המלווה אותו לאורך כל לימודי התואר הראשון. בשנת הלימודים תשפ"ב לומדים באמצעות התכנית כ-3,800 מלגאים, מתוכם כ-1,000 מלגאים חדשים, הצטרפו לתכנית השנה.
השנה מציינת התכנית 20 שנות פעילות כאשר במהלך שני העשורים האחרונים, הוענקו מלגות לכ-18,300 חיילות וחיילים משוחררים מהמערך הלוחם בצה"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully