וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BreezoMeter ממנה את פול וולש למנכ"ל הפעילות בארה"ב

דוד רוזנטל

21.12.2021 / 14:15

סגן הנשיא לשעבר ל-Weather Analytics ב-The Weather Company, יסייע ל-BreezoMeter בפיתוח תחום ייעוץ אסטרטגי לחברות, בכל הנוגע לתכנון ופיתוח מוצרים שיאפשרו לצרכנים להימנע מחשיפה לסכנות סביבתיות כגון זיהום אוויר ושריפות יער

BreezoMeter, חברת האקלים טק המובילה בעולם באיסוף וחיזוי מפגעים סביבתיים, הכריזה השבוע על מינויו של פול וולש כמנהל כללי בארה"ב. וולש הוא בעל ותק של עשרות שנים בתעשיית מזג האוויר ומומחה להשפעת מזג האוויר והאקלים על צרכנים ועסקים. וולש שימש בעבר כסגן נשיא ל-Weather Analytics ב-The Weather Company וכדירקטור גלובלי של אקלים וקיימות ב-IBM.

הוא החל את הקריירה שלו כמטאורולוג בחיל האוויר של ארצות הברית, שם סיפק מידע מודיעיני מבוסס מזג אוויר ללוחמים, ושימש כראש יחידת מזג האוויר של דיוויזיית העילית המוטסת 101 של צבא ארה"ב, במהלך מלחמת המפרץ. לפני IBM ו-The Weather Company, וולש מילא תפקידים בכירים בחקר האטמוספירה והסביבה, ב-Storm Exchange, Versik ו-Planalytics.

הניסיון והידע הרב של וולש בכל הנוגע להשפעות של מזג האוויר על צרכנים ועסקים, הקנו לו מקום כפרשן קבוע בכלי התקשורת המובילים בעולם, ביניהם: Bloomberg ,MSNBC ,CNBC, FOX The Wall Street Journal ,The Weather Channel ,The New York Times ועוד.

פול וולש. יחצ,
פול וולש/יחצ

ב-BreezoMeter, וולש יתמקד ביצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות בצפון אמריקה למינוף נתוני איכות אוויר, שריפות ונתונים סביבתיים אחרים לצורך חיזוי, וניתוח של ההשפעות על עסקים אנשים.

כיום כשהמודעות לשינויי האקלים הולכת ועולה, חברות רבות פונות ל-BreezoMeter לקבל נתונים אודות מפגעים סביבתיים, במטרה להתאים את הפעילות שלהם, וגם בשביל למנוע ככל האפשר את חשיפתם של אנשים לאותם מפגעים שיכולים לגרום לתחלואה ובמקרים קשים אף לסכן חיים.

רן קורבר, מנכ"ל BreezoMeter: "שמחים על הצטרפות וולש, אדם כה מנוסה בעולמות הסביבה ומזג האוויר. הניסיון של וולש יסייע לחברה להרחיב עוד יותר את מנעד השירותים שלנו שכבר נמצאים בשימוש של יותר מ-400 מיליון צרכנים בכל העולם ולמותגים הגדולים בעולם, בינהם Apple ו-L'oreal, ולהגיע לחברות רבות נוספות בארה"ב, במטרה לסייע להם לשפר את מוצריהן ולהתאים אותם לשינויי האקלים".

פול וולש, מנכ"ל BreezoMeter צפון אמריקה: "היכולת של BreezoMeter להפוך נתונים סביבתיים בזמן אמת למסקנות הניתנות ליישום באופן מיידי, מסייעת לצרכנים לקבל החלטות מושכלות לגבי הדרך הטובה ביותר להגן על עצמם מפני איכות אוויר ירודה ומפגעים סביבתיים, ומאפשרת לעסקים להשתמש באותם נתונים כדי להגן על הצרכנים שלהם מפני סכנות בסביבתם. אני מצפה לקחת חלק מרכזי בתהליך הצמיחה המרשים של BreezoMeter ולעזור לחברה, להעניק ייעוץ אסטרטגי חכם ומקצועי לחברות רבות בעולם, בנוגע לפיתוח והתאמת מוצרים, לפי הנתונים והניתוחים שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully