וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Tetavi מינתה שניים מבכירי Warner Brothers Entertainment לשעבר

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 9:09

השניים מונו לתפקידי ניהול בחברה כדי לסייע להתרחבותה העסקית בעולם. אנוראג' גונטילקה התמנה לסמנכ"ל האסטרטגיה והמכירות הראשי ובוקה לים לסמנכ"ל השיווק הראשי

Tetavi הודיעה על צירוף שני בכירים לשעבר ב-Warner Brothers Entertainment להנהלת החברה. אנוראג' גונטילקה (Anuraj Goonetilleke) התמנה למנהל האסטרטגיה והמכירות הראשי (Chief Strategy and Revenue Officer) של Tetavi. הוא יהיה אחראי לאסטרטגיה העסקית הכוללת וההיבטים המסחריים של החברה. גונטילקה ישתף פעולה וייצור שותפויות אסטרטגיות עם חברות בתחום המוזיקה והספורט וכן ורטיקלים נוספים בתחומי המדיה והבידור שישתמשו בטכנולוגיה הקניינית של Tetavi כדי להרחיב את גבולות היצירתיות וחוויות התוכן והדיגיטל.

אנוראג' גונטילקה. יחצ,
אנוראג' גונטילקה/יחצ

גונטילקה כיהן כסגן נשיא Warner Brothers Entertainment במגוון תפקידים ובהם מנהל האסטרטגיה והפיתוח העסקי, מיזוגים ורכישות והשקעות ובתפקיד האחרון שימש כמנהל אסטרטגית החדשנות והטכנולוגיות החדשות. גונטילקה, מנהיג בעל יכולת ראייה לרחוק, צבר 15 שנות ניסיון מוכח בבנייה ושינוי האסטרטגיה של חברה בקנה מידה בינלאומי באמצעות בניית עסקים חדשים, שותפויות אסטרטגיות, השקעות, חדשנות וטכנולוגיה.

"הטכנולוגיה המובילה של Tetavi והיכולות שלה מסייעות לממש את עתיד הבידור המוטמע. יצרני תוכן מזהים את הערך הטמון ביכולת לכוון לתכלית חדשה נכסים דיגיטליים וולומטריים שנוצרו באמצעות הטכנולוגיה הקניינית של Tetavi כדי ליצור חוויות חדשות והזדמנויות למקורות הכנסה. זאת תוך גישור בין העולם הפיזי לעולם הדיגיטלי. אני נרגש לגבש את מפת הדרכים האסטרטגית שתהפוך את Tetavi לשער הכניסה לעולם הבידור העתידי", מסר גונטילקה.

בונקה לים. יחצ,
בונקה לים/יחצ

בונקה לים (Bonnka Lim), לשעבר סגן נשיא Warner Brothers Entertainment לשיווק תכנים ולשיתופי פעולה בתחום הבידור האינטראקטיבי, התמנה למנהל השיווק החדש (CMO) של חברת Tetavi. לים יעסוק בהגדרת אסטרטגיית המותג של Tetavi ויוביל אסטרטגיית תקשורת ומדיה שתמצב את החברה כמובילה בתחום הוידאו הוולומטרי וכשחקנית מרכזית בבניית העתיד של עולם הבידור והוידאו.

ללים ניסיון של 18 שנים בבנייה של מותגים בינלאומיים ויצירת תכנים מרתקים. הוא כיהן בתפקידים בכירים בחברות Microsoft, Electronic Arts, Ubisoft ומספר תפקידים בחטיבת הבידור האינטראקטיבי של Warner Brothers. הוא סייע בפיתוח ובניהול של EA Sports FIFA, SSX, Assassin's Creed, Prince of Persia, Soulcalibur, Mortal Kombat, N, משחקי Lego Video ו-Batman Arkham Series.

"הטכנולוגיה של Tetavi תאפשר לכולם להביע את עצמם באופן אמיתי בעולם הדיגיטלי, ליצור את התאומים הדיגיטליים שלהם ולהפיק יותר תוכן מוטמע. אני נלהב ביותר לשתף פעולה עם מובילי תעשיית הגיימינג, המדיה והבידור. אני מאמין שיש לנו הזדמנות גדולה לעצב את עתיד הבידור ואת הדור הבא של יצירת תכנים", מסר לים.

גלעד טלמון, מנכ"ל Tetavi: "אנו כבר במשא ומתן עם אולפנים וחברות הפקה מהגדולים בעולם לאימוץ הטכנולוגיה שלנו ואין לנו ספק שהניסיון האדיר של אנוראג' ובונקה יאפשר לנו להתייצב בחוד החנית של עולם הוידאו הוולומטרי, המטאברס ועולמות וירטואליים נוספים"

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully