וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת הניצחון של נשר

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 10:52

בשני בערב, בעיצומה של "הסופה כרמל", התקיימה בסינמה סיטי שבגלילות, פרמיירת הסרט "תמונת הניצחון" שביים אבי נשר. מדובר באחת ההפקות הגדולות בתולדות הקולנוע הישראלי. הסרט שהיה מועמד ל-15 פרסי אופיר, הוצג לפני מספר שבועות בפסטיבל חיפה במסגרת יוקרתית וחדשה של "סרט פורץ דרך".

אל הפרמיירה החגיגית הגיעו במאי הסרט אבי נשר עם אשתו איריס, ובתם תום, וכן שחקני הסרט: ג'וי ריגר, תום אבני, משי קליינשטיין, ידין גלמן, אמיר חורי, נטע רוט - אחייניתו של יאיר לפיד, אלישע בנאי ועלא דקה.

מפיץ הסרט משה אדרי, ומנהלת ההפצה של סרטי 'יונייטד קינג' - לירון אדרי, אירחו טרום האירוע המרכזי, הרמת כוסית מצומצמת, לצוות השחקנים וההפקה.

לא נרתעו ממזג האוויר והגיעו לברך את נשר על צאת הסרט: שר התרבות חילי טרופר, בני משפחתה של מירה בן ארי, שאת דמותה מגלמת בסרט השחקנית ג'וי ריגר; קלמן שחם שהשקיע בסרט ובן משפחתו הוא אברהם שוורצשטיין אשר מגולם בסרט על ידי ידין גלמן; אהוד בלייברג מפיק הסרט ורעייתו מריון; חן וגלעד אטשולר, מנכ"ל קרן רבינוביץ' גיורא עיני; פנינה אדרי; אבי אדרי מנכ"ל סינמה סיטי; אתי וגבי רוטר; רון צוקרמן ומיכאלה ברקו; דליה ואפי שטנצלר, רינה מצליח ועוד ועוד.

איריס, תום ואבי נשר. רפי דלויה,
איריס, תום ואבי נשר/רפי דלויה
אפי ודליה שטנצלר. רפי דלויה,
אפי ודליה שטנצלר/רפי דלויה
ידין גלמן, קלמן שחם, אהוד בלייברג ורינה מצליח. רפי דלויה,
ידין גלמן, קלמן שחם, אהוד בלייברג ורינה מצליח/רפי דלויה
משה ופנינה אדרי. רפי דלויה,
משה ופנינה אדרי/רפי דלויה
  • עוד באותו נושא:
  • אבי נשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully