וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההייטק הישראלי נרתם למציאת פתרונות להתמודדות עם אתגרי המדבר

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 13:05

השבוע התקיים בבאר שבע אירוע הגמר של תחרות מיראז' הבינלאומית לטכנולוגיות מדבר. באירוע זכו 4 חברות סטארט אפ במענק על סך 25 אלף שקלים כל אחת. בנוסף, זכתה חברה הממוקמת בנגב בהשקעה על סך 75 אלף דולר מעמותת מט"ע וקרן יק"א בישראל

השבוע התקיים בבאר שבע אירוע הגמר של תחרות מיראז' הבינלאומית לטכנולוגיות מדבר. באירוע זכו 4 חברות סטארט אפ במענק על סך 25 אלף שקלים כל אחת. בנוסף, זכתה חברה הממוקמת בנגב בהשקעה על סך 75 אלף דולר מעמותת מט"ע וקרן יק"א בישראל.

קהילת דזרט טק היא מיזם של קרן מיראז' ישראל, המכון הישראלי לחדשנות, המשרד להגנת הסביבה ואוניברסיטת בן גוריון, ומטרתה לקדם פיתוח טכנולוגיות להתמודדות עם אתגרי המדבר ולמצב את באר שבע והנגב כמרכז בינלאומי לטכנולוגיות אלה.

אירוע הגמר של תחרות דזרטק. יחצ,
אירוע הגמר של תחרות דזרטק/יחצ

בתמונה מימין לשמאל

  • סיוון כהן שחרי דירקטורית DeserTech
  • סיני גוהר ברק מנהלת שותפויות בינלאומיות DeserTech
  • אלכס הראל מנכ"ל EZ Pack
  • כרמית אורון מנכ"ל SaliCrop
  • שחר ואנו, מנהל פיתוח ThermoTerra
  • אריק רוזנפלד מנכ"ל Ecolo-GIS
  • הלל אדלר מנהל קהילה DeserTech

האירוע התקיים בנוכחות סגני השגרירים של הולנד ובריטניה בישראל, Marieke Monroy ו-Mark Power, מנכ"לי משרדי ממשלה, נציגי תעשייה ומשקיעים וכן מנכ"לים של חברות סטארטאפ מהנגב וישראל בכלל.

באירוע זכו גם חברות הולנדיות ובריטיות בפרס במסגרתו יגיעו לישראל לסמינר התאמת טכנולוגיה לאקלים מדברי, שיתקיים במרץ 2022 ויציע להן אפשרות להתחבר לאקוסיסטם הישראלי, להכיר חברות וחוקרים ישראליים בתחום וכן ללמוד כיצד להתאים את הפתרונות שלהם לאקלים צחיח.

"6 החברות שהגיעו לגמר מציגות פתרונות ייחודיים שמתמודדים עם אתגרי המדבר הן באופן החשיבה והן בהתאמה שלהן לאקלים צחיח. קידום האקוסיסטם הישראלי בכלל ובנגב בפרט הוא הזדמנות לשים על המפה העולמית את הפיתוחים הטכנולוגיים שבזכותם נוכל להתגבר על שינויי האקלים ולאפשר חיים ברי קיימא במדינות שחוות באופן אינטנסיבי את תופעת המדבור", אומרת סיוון כהן שחרי, דירקטורית קהילת DeserTech.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully