וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליל רכשה 51% מחברת פתח דלת וחלון

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 9:57

קליל רכשה את השליטה בחברה שמייצרת חלונות ומוצרי הצללה בתחום הסופר פרימיום. קליל תרחיב את פעילותה בשוק זה, שהיקפו מוערך בכ-150 מיליון שקל בשנה

חברת "קליל" תעשיות, יצרנית החלונות ופרופילי האלומיניום המובילה בישראל מודיעה על צעד נוסף ביישום תכנית האסטרטגיה החדשה. החברה מדווחת על רכישת השליטה בפעילות של חברת "פתח חלון ודלת", יצרנית ותיקה של חלונות ומוצרי הצללה, המתמחה בקטגוריית מוצרי הסופר פרימיום, ושהינה בעלת זיכיון בלעדי להפצה ושיווק מערכות יוקרה של "פנורמה" העולמית. קליל רוכשת 51% מפעילותה של "פתח חלון ודלת" לפי שווי פעילות של כ-28 מיליון שקל. מחזור ההכנסות של הפעילות הנרכשת בשנת 2020 הסתכם בכ-13 מיליון שקל.

במסגרת העסקה, הוענקו לצדדים אופציות רכש ומכר, המאפשרות לקליל לרכוש את יתרת האחזקה בתקופה של שנתיים ממועד השלמת העסקה ועד 6 שנים ממועד ההשלמה. במסגרת העיסקה ורכישת הפעילות, תרכוש קליל את כלל הנכסים של חברת "פתח חלון ודלת", וכן את בלעדיות השיווק של מוצרי פנורמה בישראל. בעקבות העסקה הוקמה חברה בת חדשה, שתרכז את הפעילות הנרכשת, גדי מכלוף מונה למנכ"ל שלה, ומנכ"ל קליל, פרדי אבוקרט, יכהן כיו"ר שלה. גודל שוק תחום הסופר פרמיום הרלבנטי בסקטור הבנייה הפרטית מוערך בכ- 150 מיליון שקל בשנה במונחי המחירים לצרכן.

מימן לשמאל: פרדי אבוקרט מנכ"ל קליל, צורי דבוש, יו"ר קליל. יחצ,
מימן לשמאל: פרדי אבוקרט מנכ"ל קליל, צורי דבוש, יו"ר קליל/יחצ

צורי דבוש יו"ר דירקטוריון קליל ובעל השליטה: "קליל מקדמת את יישום האסטרטגיה ועושה רכישה. הרכישה התאפשרה הודות למנהיגותו של פרדי אבוקרט שהוביל את תהליך הרכישה. היא תאפשר לתת מענה לפלח לקוחות ייחודי שנמצא בצמיחה, מגזר היוקרה והסופר פרימיום. המקצוענות של קליל יחד עם ההתמחות של פתח חלון ודלת תאפשר מתן מענה רחב מהחלון הבסיסי ביותר לחלון היוקרתי והמתוחכם ביותר. אנו שמחים להכניס למניפת המוצרים של קליל מוצרי סופר פרימיום שמאפשרים מצד אחד מראה צר ומצד שני מפתחי ענק שהיו עד כה נגישים רק לפלח שוק קטן".

פרדי אבוקרט מנכ"ל קליל: "סיום תהליך הרכישה פותח עבורנו הזדמנות עסקית ליצירת אחיזה בשוק הסופר פרימיום, עם מוצר ברמת האיכות הגבוהה ביותר, וכן עם זיכיון בינלאומי של חברה מהמובילות בעולם בתחום, ושהחדשנות מהווה עבורה ערך עליון. אני סבור שהשותפות עם פתח תתאים באופן אופטימלי לתרבות המשפחתית המאפיינת את קליל, ואת היכולת ליישם מוצר עילית בשוק הישראלי ברמת איכות בלתי מתפשרת".

  • עוד באותו נושא:
  • קליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully