וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר ויכמן: יופי שצמח מתוך טראומה

וואלה!כסף

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 11:00

האבל על אביה שנרצח הוביל את בר ויכמן להגשים את חלומו: הוא, שתמיד דחף אותה להצטיין ולהצליח, הונצח בשמו בסדרת תכשירים קוסמטיים שרקחה. סיפור הצלחה שמתחיל בטרגדיה

במפגש ראשוני עם בר ויכמן אפשר בקלות להבין איך מטיפולי גבות ואיפור בחדר קטן במרכז נתניה בגילאי העשרה, הפכה לאשת קריירה עם קליניקה מובילה בתחום שחולשת על אזור השרון ומביאה גוון אחר לכל מה שנקרא טיפולים קוסמטיים.

האופן בו פועלת, מהירות החלפת נושאי שיחה תוך כדי כניסה של מטופלת להגיד לה 'תודה ושלום', עוד הוראה לאחת העובדות לפני שזו מתקפלת הביתה, טלפונים בין לבין, מביאים אותה למי שהפכה כיום, אחרי שנים של בניית העסק בליווי סיפור אישי מטלטל.

מגיל 15 דאגה אימה לקחת אותה לקורסי קוסמטיקה ברעננה בתנאי שתביא ציונים טובים בתעודת בית הספר ונראה שהמאמץ השתלם. כיום המותג "בר ויכמן" הפך לאחד המבוקשים באזור: יומן התורים מלא, תוך כדי גיוס עובדים חדשים שיכנסו לקצב ולראש של בר, שלא ממש עוצר לרגע. נכון, יש היום לא מעט קוסמטיקאיות בארץ, שכן התחום הפך אבן שואבת לנשים שאוהבות ביוטי ולייף סטייל - ורוצות לייצר כסף במעט זמן - והפך לגלגל משומן של קורסים והכשרות, אבל בסוף מעטות הן אלו שמצליחות לבדל את עצמן מהשאר.

בר ויכמן. יח"צ,
בר ויכמן - קליניקה לטיפולים קוסמטיים/יח"צ

לא לדחוף, ללוות

הקליניקה של בר ויכמן מביאה מומחיות מסוג אחר כשהיא נוגעת בעיקר ביצירת תוכניות ליווי ללקוחות עד כדי מייקאובר. כלומר, העבודה על לקוחה לא מתחילה ונגמרת בטיפול פנים בודד, אלא בליווי אישי של בר וצוות הקליניקה שדואג לתאם ציפיות עם הלקוחה על מנת להגיע לתוצאות בזמן הקצר ביותר. תוכנית ללקוחה מתחילה מניקוי פנים בסיסי, משם למיכשורים המתקדמים ביניהם גלי רדיו RF, ועד כניסה לעולם האסתטיקה ופיסול פנים, שזו בעצם נקודת השיא והמומחיות של הקליניקה.

ידוע שאחרי כל טיפול פנים הקוסמטיקאית מנסה "לדחוף" לך מוצרים כדי לשמור על הקיים ולהגיע לטיפול הבא עם פחות קשיים. לרוב זה נראה כמו ניסיון נוסף לעשוק ממך עוד קצת מזומנים, אבל מה שפחות ידוע לרוב הצרכניות כיום, שאולי הדחיפה הזו של המוצרים בעצם הכרחית ואפילו רצויה. הקרמים הגנריים השונים יכולים לעזור בטווח הקצר, אבל בפועל לא באמת מכילים את אחוז החומרים הפעילים שבאמת יטייבו לעור ויגרמו לו לשינוי מהותי ויעיל.

הקליניקה של בר ויכמן. יח"צ,
הקליניקה של בר ויכמן/יח"צ

המוצרים שקוסמטיקאיות מומחיות משלבות עם הטיפולים, אלו מוצרים שנמכרים לכל אותן מטפלות באופן אחיד. עם השנים, ויכמן הבינה את הצורך במוצרים האלו ופיתחה חלום משלה - פיתוח והשקת ליין מוצרים אישי שייתן מענה בעיקר לנשים בעלות סוג עור יבש דומה לזה שלה: "לא חשבתי עסקית, חשבתי באמת על טיב המוצר ואחרי אישור הפורמולה ושנתיים ושלושה חודשים של עבודה צמודה עם הכימאי הבנתי שהשקעתי בכל האמצעים - זמן וכסף, אבל בסוף יצרתי את מה שחיפשתי, את השיינינג שכל הזמן ערבבתי במיקסים משלי ולא היה לעור הפנים שלי. עד שבסוף החלטתי ללכת על כל הקופה ולייצר מוצר מדויק כמו שחיפשתי" מספרת בר.

סדרת מוצרי הפרימיום של בר ויכמן. יח"צ,
סדרת מוצרי הפרימיום, בר ויכמן/יח"צ

בשם האב

ליין המוצרים החדש "Vader" הוא קולקציית מוצרי טיפוח לפנים ביוזמתה של ויכמן והוא נקרא על שם אביה המנוח שאיבדה בנסיבות לא שגרתיות לפני כשנתיים, לאחר שנרצח בפתח ביתו. אירוע טראומתי שהפך באופן ברור לחלק בלתי נפרד מחייה של בר - עד היום כשמשפט הרצח עדיין מתנהל. המותג "ואדר" נוצר כתוצאה מתוך האבל אליו נכנסה בר, אביה תמיד ייחל להצלחתה של בתו לכן התשוקה שבערה בה הובילה אותה עד כדי השקעת כל כולה בייצור המוצרים החדשים, בין היתר גם בשביל להרים את עצמה מהבור שנפלה אליו בעקבות הרצח, כך שתוכל להעלות אותו כזיכרון חי וטוב בקליניקה שלה, כחלק ממנה.

"ואדר" הוא ליין שנוצר בשיא הדרייב של ויכמן בזמן המגפה העולמית והוא מורכב מעשרה תכשירים לטיפולים משלימים לאחר הזרקות וטיפולי פיסול פנים המכילים את החומרים הפעילים שהעור דורש - בגרסה לעור נשי, עם ליין מוצרים בצבע לבן וסדרה נוספת לעור מחוספס וגברי, עטופה ומעוצבת בצבע שחור. הליין החדש נותן מענה לכל סוג הזרקה שונה, בין אם בוטוקס או חומצה היאלורונית, כשהמוטיב החוזר בכל המוצרים הוא שימוש בפרי הדרקון (פיטאיה) שידוע בסגולותיו כאנטיאוקסידנט עוצמתי במיוחד (נגד הזדקנות העור), מסייע לשמור על עור קורן ולח בעזרת כמויות ויטמין C שנמצא בפרי הפיטאיה - שנוגדות חמצון, עוזרות לעור יבש, נלחם נגד תאים סרטניים ובעיקר מוכר כמקור מצוין למניעת בעיות עור.

ואדר - מוצרים בשם האב. יח"צ,
ואדר - מוצרים בשם האב/יח"צ

הבייבי החדש מגיע אחרי תקופה קשוחה של המגפה העולמית. איך הצלחת לייצר יש מאין בתקופה כל כך מורכבת? "בקורונה עבדתי על המוצרים, היה לי שקט. אמרתי הנה ההזדמנות שלי, הייתי בונה פרוטוקולים מסדרת, הייתי כל כולי שקועה, לי הזמן הזה יצא טוב. כל מה שחשבתי עליו זה פשוט לייצר כבר את המוצרים ולהגשים את זה עכשיו שיש לי את הזמן. בענף הקוסמטי יש תחרות ענקית של חברת מדהימות ברמה גבוהה אבל היצר הזה של להביא מוצר שיענה על החוסר שהיה לי כמישהי בעלת עור פנים יבש תמיד היה שם. לפני רצח אבי החלום היה על פרייבט לייבל על שמי והבנתי שזה משהו שנורא קשה לייצר במיוחד כאן בארץ. התחלתי בפיתוח, עם הפסקונת אישית באמצע אבל אחר כך נכנס בי הדרייב ליצור משהו חדש, פרויקט לזכר אבא והנה לפני חודש קיבלתי רישיונות".

שקר האינסטגרם היום משלה המון נשים, הפייק והפילטרים לא מקלים על הבטחון העצמי שלהן. את שמה לב האם יש שוני בבקשות של נשים כשהן מגיעות לקליניקה ומבקשות להיות כמו סלב מסוימת?
"תמיד יש את הבנות שבאות אחרי שראו שמישהי מוכרת עשתה טיפול כלשהו באינסטגרם ופתאום רוצות להתנסות גם, אבל לא לכל אחת זה מתאים. יש פה את הדלת אני לא באה לעשות דברים כדי לרצות, לרוב אני מורידה אותן מזה. אני יכולה להעיד שאני מאוד מסודרת, קודם כל באים אליי לייעוץ ומשם ממשיכים לתיאום ציפיות".

בר ויכמן. יח"צ,
תוכניות ליווי ללקוחות עד כדי מייקאובר, בר ויכמן/יח"צ

אין ספק שעולם קוסמטיקת הפנים הוא עולם ומלואו והפתרונות המוצעים היום בשוק הם באמת מגוונים, אבל לא בהכרח מצליחים תמיד להביא לידי ביטוי את הצורך האישי של כל אחת ברגע הזה שהיא נעמדת מול המראה ומנסה לפענח איזה חומרים היא צריכה בשביל להיות מרוצה מעצמה. נראה שהביוטיקניות הישראליות לוקחות צעד אחד קדימה, כשבר ויכמן מניחה אבן פינה בתחום ועשתה את הצעד הראשון בייצור ליין מוצרים אישי, שמעניק פתרון מדויק לכל אלה שסובלות מעודף יובש ולכאלה שאחרי השקעה כלכלית במזרקים וטיפולים, רוצות גם לשמר את הנעשה, בעזרת החומרים המוצעים אחרי הטיפול, בבית לפני השינה.

ההוצאות הכספיות שנשים עושות כיום למען טיפוח עור הפנים מחייב טיפול המשך שמרני שידייק את תוצאות ההזרקות המבוקשות, וכאן מגיע הפתרון של הקליניקה של בר ויכמן עם המותג "ואדר" - מוצרים שמתאימים באופן ספציפי לסוג הטיפול שעברת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully