וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף עזרא יכהן כמנכ"ל מיטב דש הלוואות; אמנון גולן יחליפו בתפקיד סמנכ"ל השיווק

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 16:14

עזרא, אשר שימש בשמונה השנים האחרונות כסמנכ"ל השיווק של הקבוצה, יתמקד מעתה בתפקידו כמנכ"ל מיטב דש הלוואות. לגולן ניסיון בינלאומי ומקומי עשיר בבניית מותגים, הגדלת נתחי שוק, השקת מוצרים ושיווק דיגיטלי

בית ההשקעות מיטב דש הודיע כי אסף עזרא שכיהן כסמנכ"ל השיווק, יתמקד כעת בתפקידו כמנכ"ל חברת מיטב דש הלוואות. אמנון גולן מונה להחליפו כסמנכ"ל השיווק של הקבוצה.

אסף עזרא אשר שימש בשמונה השנים האחרונות כסמנכ"ל השיווק של הקבוצה יתמקד מעתה בתפקידו כמנכ"ל חברת מיטב דש הלוואות, וזאת לאור הגידול המשמעותי בפעילות החברה.

אמנון גולן, מומחה באסטרטגיה שיווקית וכלכלה התנהגותית, מונה להחליפו בתפקיד סמנכ"ל השיווק של בית ההשקעות מיטב דש. לגולן ניסיון בינלאומי ומקומי עשיר בבניית מותגים, הגדלת נתחי שוק, השקת מוצרים ושיווק דיגיטלי עבור החברות והמותגים הגדולים במשק לרבות בעולמות של בתי השקעות ובנקים.

אמנון גולן. שחף הבר,
אמנון גולן/שחף הבר

גולן שימש במגוון תפקידי ניהול ושותפות בקבוצות הפרסום המובילות בישראל. בתפקידו האחרון היה שותף בקבוצת אדלר חומסקי, במשרד הפרסום בורודה קפלן והוביל גיוס מסיבי של לקוחות חדשים תוך יצירת מהלכים משני שוק לרבות לרשת יוחננוף, קבוצת תדיראן, UMI יבואני שברולט, קאדילק ואיסוזו, MasterCard, הלמן אלדובי, ד"ר פישר, ועוד. קודם לכן שימש כסגן נשיא לאסטרטגיה של מרכז ומזרח אירופה (CEE) ב-VMLYR בתאגיד התקשורת WPP והוביל לקוחות כגון Vodafone, Danone, Erste Bank Hyundai.

גולן מסר: "אני שמח על האפשרות להצטרף לאחד מבתי ההשקעות הגדולים והמשפיעים בישראל. כניסתי לארגון מגיעה על רקע השינויים וההזדמנויות העצומות שעולם ההשקעות ובתי השקעות חווים, עם התפתחות עולם הטכנולוגיה והנגישות ההולכת וגדלה של הקטגוריה בכלל וכניסה של קהלים חדשים וצעירים בפרט. כל זאת על רקע הצמיחה המסיבית בגיוסים של מיטב דש וההזדמנויות שהשוק מציע."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully