וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NCIS פתח תקווה: ביקור במשרדי "סלברייט"

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 11:48

יצאנו ל"הפי האוור" במשרדי סלברייט, המפתחת פתרונות טכנולוגיים המשמשים אלפי סוכנויות אכיפת חוק, ומצאנו צבעוניות יוצאת דופן, כמות מסחרית של קרטיבים ועובדים שאוהבים את מה שהם עושים, לא רק בגלל הפלייסטיישן שקיבלו במתנה. סלברייט לייף.

מה עושים: החברה מפתחת פתרונות טכנולוגיים המשמשים אלפי סוכנויות אכיפת חוק מובילות בפיענוח תיקי פשיעה, ביותר מ-140 מדינות ברחבי העולם.

משתתפים:

אושרית ירון, בת 43, נשואה + 4, גרה בקדימה. תפקיד: Senior Product Business Manager. שנה וחצי בחברה וממש עכשיו חזרה מחופשת לידה.

עומר יעקבי, בן 33, רווק, גר בתל אביב.
, שנתיים וחצי בחברה. תפקיד: Researcher

רן סברייגו, בן 43, נשוי פלוס 3, גר באשדוד. חצי שנה בחברה. תפקיד: Engineering group manager

סלברייט 3. ראובן קסטרו
עומר יעקובי, אושרית ירון ורן סברייגו. סלברייט לייף/ראובן קסטרו

לוקיישן: בטבורו של פארק עופר בפ"ת, אפשר למצוא כמה חברות היי טק גדולות, אחת מהן היא סלברייט, הפרוסה על פני חמש קומות. על הקיר בלובי שבקומה השישית, ממוגנטים כוכבים צבעוניים לאותיות מתכת גדולות CLBT, בעיצובו של האומן דוד גרשטיין. זאת מזכרת מאירוע ההנפקה שנערך בספטמבר, ובמהלכו קיבל כל אחד מ - 500 עובדי החברה בישראל כוכב ממוספר וממוסגר משלו והעתקים שלהם מוצגים לראווה. מהתקרה משתלשלות מנורות בצורת עננים לבנים עם אור רך.

הצבעוניות הזאת באה לידי ביטוי גם בפינות העבודה, חלקן מעוצבות כאופן ספייס, אחרות עם דלת שאפשר לסגור. יש גם שני חדרי משחקים עם פלייסטיישן, וספת עיסוי, חדר מוסיקה עם תופים, קלידים, גיטרה חשמלית ואקוסטית וקלידים. יש גם חדר הדגמות משוכלל, גאוות החברה.

הפסקת קפה: המטבח רחב ידיים, בצבעים של חרדל, אפור ועץ. על השיש שני מתקני מים וכוסות חד"פ, שלושה מיקרוגלים, שני טסטר לחיצה, שני טוסטרים עומדים, מכשיר נינג'ה אחד מכונת קפה, מכונת גלידה אמריקאית ולידה גביעים וארבעה סוגי רטבים נלווים. שני מקררים גדולים עמוסים בירקות, גבנ"צ, חומוס, יוגורטים, שימורי תירס, גבינת שמנת דיאטטית, כמויות מסחריות של חלב וקרטיבים.

יש צנצנות עם בייגלה, קרקרים נטולי גלוטן, עוגיות ריבה, מכלים מאורכים שקופים עם קורנפלס כריות ואלופים, קערת פירות. במגירת התה 28 סוגים, לא פחות. בבוקר יש פריסה של יוגורטים, לחמים, ירקות, פירות, גרנולה, לחמים, סלטים ואת השאריות שומרים במקרר למי שבא לנשנש פתאום ובמהלך היום מוגשים מתוקים וגלידות.

סלברייט 7. ראובן קסטרו
במהלך היום מוגשים מתוקים וגלידות/ראובן קסטרו

CV: אושרית, שגדלה במעלה אדומים, למדה מדעי המחשב באולפנה בעופרה, כשעוד כתבו הכל בכתב יד כי לא היו מספיק מחשבים לכולם. אחרי שירות צבאי כמש"קית חוויה, למדה מדעי המחשב, תקשורת ועיתונות והמשיכה לתואר שני במנהל עסקים.

לקראת סוף התואר הראשון התקבלה לסינטק מדיה, שעוסקת בשיבוץ פרסומות בשידורי טלוויזיה, עבדה עם ה - BBC והיתה על הקו ללונדון. בסוף התואר השני התחתנה, עברה לתל אביב, שלחה קורות חיים לכל הכיוונים והגיעה לסטארט אפ שעסק בזיהוי קולי, כמנהלת צוות מתכנתים. אחרי שנרכש על ידי חברת "ניואנס" התקדמה לניהול מוצר ומכירות, ואחרי 12 שנים החליטה לעזוב ולצאת לחופשה.

"הייתי שלושה חודשים בבית עם הילדים וכשהתחלתי לחפש עבודה התחילה הקורונה. במאי 2020, כשהכל התחיל להשתחרר, קיבלתי ארבע הצעות עבודה ובחרתי בסלברייט, כי אהבתי את העובדה שהפרודקט נתפס לי כמשהו שמשפיע באמת, משהו שיש לו אפקט על העולם. צלחתי את כל הראיונות, רובם היו בזום, הגעתי למשרד לקחת מחשב ושלחו אותי לעבוד מהבית. התפקיד שלי כמנהלת מוצר הוא לרכז את הצרכים שיש ללקוחות ולהפוך אותם למשהו נגיש, שיוכלו לפתח אצלנו עבורם".

רן התחבר למחשבים מגיל צעיר מאוד, אבל באשדוד לא היתה מגמת מחשבים בתיכון, אז הוא למד ביולוגיה וכימיה, שירת בגבעתי ואחרי השחרור ויתר על טיול לחו"ל, נרשם ללימודי מדעי המחשב ומתימטיקה בבר אילן ובשנה השנייה עבד במחלקת המחשוב של עיריית ת"א ופיתח את האתר העירוני. בסיום הלימודים התחיל לעבוד במרקיורי אינטראקטיב, ולאחר רכישתה על ידי HP קיבל תפקיד ניהולי ראשון ומשם עבר למיקרופוקוס וניהל קבוצה גלובלית גדולה.

"רציתי לחפש תחום חדש שלא התעסקתי בו. יצא שכל הראיונות התקיימו ב'שומר חומות' וכשכולם התראיינו בזום, העדפתי להתראיין במשרד ברגוע רחוק מהטילים וככה הגעתי לסלברייט. היום אני מנהל קבוצת פיתוח של של 50 איש שאחראית על כמה מוצרים".

עומר למד בתכנית מיוחדת למתימטיקה של בר אילן בתיכון, ועשה המון יחידות בפיסיקה, מדעי המחשב, תעשיה וניהול, כל מה שבית הספר איפשר לו.

הוא שירת בצוללות, חתם שנתיים קבע, יצא לטיול של חצי שנה בדרום אמריקה, למד מדעי המחשב בב"ג ועבר במסעדת "החומוס של הטחינה".

בשביל הנשמה: כדי לפתח את הצד היצירתי שבה, אושרית למדה קורס באיפור מקצועי ויש לה גם תעודת סוכן ביטוח, מהתקופה שבה עבדה בסוכנות בירושלים כעבודת סטודנט. היא אומרת שהדבר הכי רומנטי שבעלה אמר לה כשהכירו, שהוא יודע שלא משנה מה שיקרה להם בחיים, הם יצליחו להתמודד עם הכל כזוג.

רן שיחק כדורסל בילדות ומאז הוא אוהד מכבי ת"א, לא מפספס אף משחק בית ומקפיד לשחק עם חברים פעם בשבוע. הוא גם גולש בים ואומר שהסאפ הציל אותו בקורונה. ועומר פריק של ספורט. קם בכל בוקר מוקדם כדי להספיק להתאמן לפני העבודה.

סלברייט 2. ראובן קסטרו
סדנאות להתמודדות עם הקורונה/ראובן קסטרו

פיענוח פשעים: המון סיפורים קורעי לב מסתובבים במסדרונות, הנה אחד מהם: בתחילת יולי הרשיע ביהמ"ש המחוזי במערב וירג'יניה את ריצ'רד צ'יימברס ב - 21 סעיפי אישום של הטרדה וניצול מיני של נכדתו החורגת בת ה - 11 במהלך יותר מארבע שנים. הפרשה נחשפה כשאמה של הילדה גילתה סרטוני וידיאו בעלי אופי מיני ודיווחה עליהם למשטרה המקומית.

החוקרים הצליחו להגיע לראיות המפלילות, כשבעזרת הטכנולוגיה של סלברייט חילצו את המידע מהטלפונים של המעורבים ושחזרו קבצים שנמחקו. הסב החורג, ששמר על הילדה בעת מחלתה של האם, נמצא אשם ונכנס לכלא.

קורונה: כשיצאה ההודעה על הסגר העובדים לקחו מהמשרדים כל מה שהיו צריכים מעכשיו לעכשיו, ואחרי שהעניינים נרגעו קצת, קיבלו תקציב הצטיידות של 1000 דולר שנכנסו למשכורת, וסדנת זום עם מושיק גלאמין שנתן ייעוץ אישי איך לסדר את פינת העבודה.

בקיץ קיבלו הביתה גלידות, בחנוכה סופגניות עם מתכון, בפסח יוסי המנכ"ל ראייו את אדיר מילר בבית שלו לייב בזום, וביום העצמאות שוגרה אליהם ערכה ישראלית עם פלאפל. שגב משה הכין קינוחים וארטיקים בזום, היתה גם סדנת קוקטיילים והרמות כוסית וירטואליות משותפות.

חוץ מזה היו פעילויות לילדים בקיץ וסדנאות להתמודדות עם הקורונה מבחינה כלכלית ונפשית. בגלל שלא יכלו לקיים את מסיבת סוף השנה המסורתית, ה-HR החליטו להשתמש בתקציב כדי לקנות לכל עובד סוני פלייסטיישן 5, שהכי קשה להשיג, כפיצוי קטן.

אושרת מספרת שבפרודקט הם עורכים מפגשים שבועיים עם משחקי חברה והרצאות שמעבירים החבר'ה על נושאים שמעניינים אותם. רן: "יש לי צוות באוקראינה שלא חזרו עדיין לעבודה במשרד ולא נפגשו המון זמן. אנחנו מקפידים על 'הפי האוור' פעם בשבוע עם הפעלות ומשחקי רשת שרכשנו, בשביל תחושת הביחד".

סלברייט 6. ראובן קסטרו
מקפידים על הפי האוור פעם בשבוע/ראובן קסטרו

הנפקה: שבוע לפני תאריך היעד, הראשון בספטמבר, העובדים קיבלו ערכת הנפקה עם פעמון בורסה קטן, כובע, וגלגל מתנפח של חד קרן כדי להיכנס לאווירה. ביום האירוע היה משדר חגיגי בהובלת שי לי שינדלר ששודר על מסך מרכזי.

ערך מוסף: עומר אומר שרוב החברות מקבלות רק יוצאי 8200 למחלקות המחקר ולא מוכנות להתעסק עם ג'וניורים, "ופה מכשירים את הדור הצעיר במחקר סקיוריטי בלי ידע מוקדם וזה שווה המון".

חוץ ממערכת הלמידה "ג'ונו" שמאפשרת לקחת קורסים בכל מיני תחומים שרק חלקם בתשלום, יש אפשרות ללמידה עצמית של חצי יום בשבוע על חשבון זמן העבודה, של דברים מקצועיים חדשים כמו שפות וטכנולוגיות עדכניות, ויש גם מסלולי התנדבות שמתוכם אפשר לבחור משהו שמדבר אליך. כל עובד חדש מקבל "באדי" שמלווה אותו בתקופת ההסתגלות.

סלברייט נותנת לעובדים מנוי במחיר מסובסד של "פרי פיט" לחדרי כושר ברחבי הארץ, ביטוח בריאות, יוגה, פילאטיס, חוג של שומרי משקל, 50 דולר חודשיים במתנה לפינוק אישי כתוספת לשכר, סנדביצ'ים וסלטים בשש בערב ופעם בחודש ארוחה בהפתעה עם סושי, פיצות ופינוקים.

סלברייט 4. ראובן קסטרו
"הגיבורים שמאחורי הגיבורים"/ראובן קסטרו

מאיפה עובדים: אושרית: "רצוי להגיע שלוש פעמים בשבוע למשרד, אבל לא כופים". לכל מחלקה יש את "השכונה" שלה ולא לכולם יש כסאות קבועים.

מה לובשים: מה שמתחשק.

שכר: כולם מסכימים שהשכר תחרותי פלוס. יש הטבות לעובדים, בונוסים, תגמול לפי אבני דרך ויש גם "חבר מביא חבר", 1500 דולר לעובד שנקלט בחברה ובמבצעי "הוט פוזישן", משרות חמות, מקבלים 3000 דולר.

גיוס עובדים: החברה יצאה בקמפיין גיוס עובדים והוקרה לעובדיה, תחת הכותרת "הגיבורים שמאחורי הגיבורים, בשילוט חוצות וסרטונים ברשת. במרכז כל אחד מהם סיפור גבורה דמיוני שממחיש מקרי פשע מהחיים, שהטכנולוגיה של סלברייט הצליח לפענח.

לצורך הקמפיין נבנו בובות משחק מוקטנות, בהשראת עובדים אמיתיים בחברה, ביניהם אושרית, רן ועומר הכוכבים של סלברייט, כשכל אחת מהן מייצגת תחום התמחות ספציפי, מנהל מוצר, מתכנתת, חוקרת והן מסייעות בסרטונים לשוטרים לתפוס את הפושעים. דגמי הבובות מוצגים במשרדים וגם המרצ'נדייס שחולקו לעובדים, כוסות עם דיוקנאות הגיבורים, מטריות, כריות חימום, חולצות וגרביים.

מה הלאה: אושרת רק חזרה מחופשת הלידה אז אין מה לדבר על שינוי כלשהו כרגע, רן עם פז"ם של חצי שנה, ועומר לא מיצה קצה מהפוטנציאל, "יש לי עוד המון מה לעשות במחקר ובפיתוח".


.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully