וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזבה וחזרה מחוזקת: רשת האופנה FOREVER 21 חוזרת לישראל

עודכן לאחרונה: 24.12.2021 / 10:00

בתחילת העשור הקודם עלתה לראשונה לישראל רשת האופנה המהירה FOREVER21 שהציעה אופנה טרנדית ועכשווית, לצד מחירים נוחים. מספר שנים לאחר מכן, סגרה הרשת את סניפיה בישראל בעקבות משבר בינלאומי שעבר המותג וכעת, היא חוזרת אלינו ונוחתת באתר One project

forever 21 חוזרת לישראל/יח"צ

אתר האופנה One project קיבל זיכיון בלעדי לשיווק FOREVER21 בישראל כאשר בשנתיים הראשונות מכירת המותג תתרכז באונליין בלבד. לאחר שנתיים עתידים להיפתח 15 סניפי אופליין בתוך 5 שנים.

לאחר פשיטת הרגל הגלובאלית של FOREVER21, הרשת נרכשה ע"י קרן השקעות ABG מכונס וכיום היא מפעילה כ-700 סניפים בכל העולם.

המותג מציע מגוון רחב של פריטי לבוש, הנעלה ואקססוריז בעיצובים טרנדים ובמחירים אטרקטיביים, בטווח המידות שנע מ-XS ועד 3XL, מחלקת פלאס סייז במידות XL0- 3XL ומחלקה לנערות וילדות בגילאי 4-15. בנוסף, ולראשונה בישראל, תפתח גם מחלקת ליבינג עם אביזרים לעיצוב הבית, בטווח מחירים :9-169 שקל.

רשת האופנה הבינלאומית FOREVER21 - חוזרת לישראל

forever 21 חוזרת לישראל/יח"צ

אלה מוליוב ודור טננבאום, מנכ"לי אתר ONE PROJECT: "אנו נרגשים להחזיר את FOREVER21 לישראל. המותג האמריקאי האופנתי האהוב ירחיב את קטגוריית האופנה באתר ויגדיל את המבחר כך שכל אחת ואחד, בכל מידה ובכל תקציב יוכלו למצוא מענה סופר אופנתי ומשתלם באונליין. אתר ONE PROJECT מבסס את מעמדו כאתר האופנה של ישראל ומצרף אליו בבלעדיות את מותגי האופנה החזקים והמעניינים בעולם".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
פוראבר 21 חנות forever 21. GettyImages
פוראבר 21 חנות forever 21/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully