וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 19:17

מה חדש על המדפים בישראל? אלו המוצרים, החידושים, התכשירים והקולקציות העונתיות

* * * * * טיפוח * * * * *

מותג האיפור והטיפוח קליניק מרחיב את סדרת הטיפוח SMART לטיפול אנטי אייג'ינג, ומשיק, בשיתוף צוות מדענים מומחים ורופאי עור מייעצים, את הדור הבא של הסרומים:

Clinique Smart Clinical Repair™ Wrinkle Correcting Serum - סרום אנטי אייג'ינג עוצמתי ומדוייק, מתאים לכל סוגי העור, מבוסס על פורמולה מתקדמת, חכמה על כל סוגי הקמטים, הפועלת משלוש זוויות שונות:

• מחליקה קמטים - ממריצה את ייצור הקולגן הטבעי, כדי לשקם את העור באופן נראה לעין.

• מחדשת מרקם - מלטשת את מירקם העור ומצמצמת את עומק הקמטים.

• משיבה נפח - הזנה בלחות והשבת נפח לקמטים, קמטוטים וקווי יובש.

הנוסחה החדשנית מרוכזת ביותר ומכילה את קומפלקס הפטטידים הייחודי שלנו בשילוב הדור הבא של הרטינול - רטינואיד הידרוקספינקולון רטינוקאט (נגזרת של ויטמין A), המסייע בהצערת העור באמצעות עידוד התחדשות התאים למרקם חלק ומלוטש יותר עם פחות קמטים בעור. הנגזרת גם עדינה מספיק וכך היא מאפשרת שימוש פעמיים ביום.

על פי החברה, תוצאות קליניות מוכחות באופן מיידי, בהדרגה ולאורך זמן כאשר לאחר 16 שבועות, ניכר צמצום הניראה לעין של 32% בקמטים העיקשים.

30 מ"ל | 369 שקל, 50 מ"ל | 499 שקל. 30% הנחה לרגל ההשקה עד סוף ינואר ומתנה בכל רכישה של המוצר (קרם מהסדרה בגודל נסיעות) המבצע יתקיים בחנויות קליניק ובאתר האונליין www.clinique.co.il בנוסף, ניתן להשיג גם ברשתות הפארם ובמשביר לצרכן.

clinique smart clinical repair  wrinkle correcting serum. יח"צ חו"ל,
סרום אנטי אייג'ינג עוצמתי מסדרת הטיפוח SMART של קליניק. המחיר: 369-499 שקל/יח"צ חו"ל

מותג הטיפוח ליראק פריז משיק בישראל קרם לחות אקטיבי מועשר בחמצן מסדרת הידרג'ניסט, בעל
פטנט ייחודי להחייאה מיידית של עור הפנים ושמירה על לחות אחידה למשך 24 שעות.

קרם לחות אקטיבי הידרג'ניסט הינו קרם לחות לבוקר לעור רגיל עד יבש המועשר בלחות ובחמצן המחייה את עור הפנים ומעניק מראה צעיר רענן ומלא נפח. הקרם מבוסס על טכניקה ביו מימטית (מחקה את תהליכי הטבע) ועל פטנט ייחודי - NMF המאפשר החדרת חמצן לכל שכבות העור עד לשכבת הדרמיס, החדרת החמצן מעודדת את העור לייצור לחות וחומצה היאלורונית בעצמו באופן מאוזן לחלוטין ואישי, כמו כן, הקרם מועשר בחומצה היאלורונית.

המחיר: 249 שקל, תכולה: 50 מ"ל. ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז: www.lierac.co.il

ליארק פריז - סדרת הדרג'ניסט- קרם לחות אקטיבי מועשר בחמצן  249 שקל. אסף לוי,
ליארק פריז - סדרת הדרג'ניסט: קרם לחות אקטיבי מועשר בחמצן 249 שקל/אסף לוי

שלושה בשמים חדשים למותג בשמי הנישה The merchant of Venice (הסוחר מוונציה).

הבשמים המשלבים חומרי גלם מהיקרים בעולם, בהשראת התיאטרון הוונציאני ואבן הפנינה. הבקבוקים עשויים זכוכית מוראנו משולבת אמייל, מדמה אבני חן ומשולבת בחוטי זהב.

המותג נוסד בשנת 2013 על ידי משפחת וידל שעוסקת באומנויות הבישום כבר למעלה מ- 100 שנה, כאשר השנה בה החלו הוונציאנים לייבא תבלינים ושמנים ייחודיים מהמזרח הרחוק הייתה גם השנה שבה החל ה"מסע" של משפחת וידל בעולם הבישום.

לבשמי The merchant of venice אופי היסטורי, הם נרקחו מחדש לפי מתכונים עתיקים תוך אדפטציה עדכנית המציגה יוקרה, מסורת וחדשנות גם יחד. שלושת הבשמים החדשים שמגיעים כעת לישראל מביאים את הקו המאפיין של בשמי המותג המשלב בין ניחוחות אוריינטליים ואלגנטיות אירופאית.

הבושם Flamant Rose שואב השראה מאחד היצורים האלגנטיים והייחודיים ביותר בממלכת החיות: הפלמינגו הוורוד, בעל ניחוח ייחודי משלב בסיס מזרחי רך עם תווים עציים של פצ'ולי, פולי טונקה ומושק ומעורר חמימות על העור. הבושם מגיע בבקבוק זכוכית מוראנו בצבעי אלמוג וקורל, בכובע הזהב האייקוני של המותג, עם נוצת פלמינגו שמזכירה את מקור ההשראה לניחוח.

הבושם Vinegia 21 משתייך לקולקציית Murano Exclusive של הסדרה המייצגת את השילוב האידיאלי בין אומנות ונציאנית לבין ניחוחות מעודנים. הבושם הושק לרגל ציון שנת ה -1600 להולדת העיר ונציה, ונושא את שמה העתיק של העיר - וינג'יה, הוא ברמת ריכוז גבוהה עם תווי הבושם העליונים הם של קינמון, זעפרן ופרלין, תווי האמצע הם פצ'ולי, Akigalawood ואוד, תווי הבסיס הם וניל, קטורת, פצ'ולי ואלגום.

הבושם My Pearls נוצר בהשראה הפנינה (כמוצר יוקרתי ונדיר) כסמל הנשיות, נרקם כמחווה לזמרת הסופרן מריה קאלאס אחת מזמרות הסופרן הבולטות ביותר במאה העשרים, הוא ברמת ריכוז גבוהה עם תווי הבושם העליונים הם סיגליות, קסיס ופלפל ורוד, תווי האמצע הם פרחים לבנים, ורד ושושנת העמקים ותווי הבסיס הם פולי טונקה, שמן סנדלווד שושן וארז.

טווח המחירים: 720-1000 שקל, ניתן להשיג באתר היבואן הרשמי ובחנויות הבשמים המובחרות

essence boutique, הבשמים החדשים בהשראת הפנינה והתיאטרון הוונציאני. יחסי ציבור,
essence boutique, הבשמים החדשים בהשראת הפנינה והתיאטרון הוונציאני/יחסי ציבור

מותג האיפור והטיפוח גל גונן משיק קולקציית אודמים וסמקים חגיגית לרגל השנה החדשה!

הקולקציה החדשה "party in the USA" כוללת ליפסטיקים ב-6 גוונים שונים, סקסיים וקז'ואלים במרקם סאטן וגימור מאט, וסמקים במרקם קרמי שמגיעים ב-4 גוונים קלאסיים ושימושיים המתאימים גם לשימוש בכל חלקי הפנים.

המחירים: סומק קרם - 129 שקל. אודם - 99 שקל. הקולקציה תימכר באתר המותג בכתובת: www.galgonen.com ובסופר פארם אונליין.

אודמים וסמקים 2022. גל גונן. קית גלסמן,
קולקציית אודמים וסמקים חגיגית לרגל השנה החדשה, גל גונן/קית גלסמן

השפתון האייקוני הופך לקולקציה! מותג האיפור הבינלאומי M.A.C מרחיב את קשת הפורמולות והגימורים של שפתון רב המכר RUBY WOO ומשיק את Ruby's Crew, קולקציית שפתונים באדום האייקוני בארבע פורמולות ומרקמים.

Ruby's Crew ממחיש את הפנים הרבות של Ruby Woo וכיצד הוא מסוגל להתאים את עצמו לכל מראות האיפור וכמובן ללובשת אותו.

מאז 1999, אמני איפור משתמשים ב-Ruby Woo כדי ליצור כל מראה שהוא, החל משפתיים מושלמות באופן שערורייתי וכלה בשפתיים מוכתמות במריחה מטושטשת כמו כאלו שזה עתה נושקו. Ruby Woo הוא לא רק טרנד. הוואריאציות החדשות - Powder Kiss ו -Powder Kiss Liquid Lipcolor - על הגוון המהולל הופכות את Ruby Woo לאדום שאפשר להיקשר אליו לחלוטין. הוא מגיע במט ורווי לחות

RETRO MATTE שפתון באריזה מיוחדת במהדורה מוגבלת, אדום-כחול חי מאט לחלוטין. מחיר לצרכן: 99 שקל

LIQUID RETRO MATTE שפתון נוזלי בגימור מאט Ruby Phew! אדום כחול חי, מחיר לצרכן: 119 שקל.

KISS LIPSTICK POWDER שפתון בגימור מאט רך, Ruby New, אדום כחול חי, מחיר לצרכן: 109 שקל

LIQUID POWDER KISS שפתון נוזלי בגימור מאט רך, Ruby Boo, אדום כחול חי, מחיר לצרכן: 125 שקל.

להשיג ברשת חנויות מאק ובאתר האונליין: www.maccosmetics.co.il

קולקציית ruby crew של מאק. יח"צ חו"ל,
קולקציית ruby crew של מאק/יח"צ חו"ל

מותג האיפור והטיפוח עדה לזורגן גאה להציג מארז סילבסטר חגיגי לכבוד השנה האזרחית החדשה ובמהדורה מוגבלת ל-200 יחידות בלבד.

תכולת המארז: קופסא מהודרת, פרימייקאפ קרם - הכנה מושלמת לאיפור, צללית גליטר בגוון סילבר, ליפ באלם - דובדבן להשגת מראה שזוף ללחיים ולחות ופיגמנט לשפתיים, עט אודם מסדרת הפרימיום בגוון ניוד קלאסי, תוחם עמיד מהסדרה החדשה בגוון ניוד תואם לאודם, סטיק גלואו למראה זוהר בגוון שימר מנצח, ספוגיות מייקאפ מתנפחות למריחה וטשטוש, תוספת בקבוק יין לבן מבעבע כשר וטעים.

המחיר: 349 שקל. ניתן להשיג באתר: www.adahlazorgan.co.il עד 1.1.2022 או עד גמר המלאי.

מארז סילבסטר חגיגי עדה לזורגן. אלכס גבלב,
מארז סילבסטר חגיגי עדה לזורגן, 349 שקל/אלכס גבלב

* * * * משהו ללבוש * * * *

המעצב דרור קונטנטו משיק קולקציית אונליין לשנה החדשה ובה הוא מנגיש את שמלות הערב שלו לכולן בכל המידות.

הקולקציה החדשה תציע פריטי ערב על זמניים במגוון דגמים ומידות במחירים נגישים תחת כתב ידו של המעצב והיא כוללת כ- 10 פריטים במגוון צבעים ומידות. בין פריטי הקולקציה: שמלות ערב, שמלות קז'ואל, חצאיות, חולצות מכופתרות ועוד.

טווח מחירים: עד 1300 שקל, הקולקציה זמינה לרכישה באתר האונליין: www.kontento-online.com, משלוח עד בית הלקוחה.

קונטנטו אונליין. שי יחזקאל,
דרור קונטנטו משיק קולקציית אונליין לשנה החדשה, המחיר: עד 1300 שקל./שי יחזקאל

מותג האופנה הבינלאומי NAUTICA מציג קולקציית חורף 2021 בהשראת עולמות השייט והים. הקולקציה מציעה מגוון פריטים קלאסיים למראה קז'ואלי, לצד פריטים אייקונים עם טאץ' עכשווי המשקפים חורף של אפשרויות אינסופיות.

הפריטים של נאוטיקה מאופיינים בקווים נקיים עם טקסטורות עדינות המהוות אבני יסוד למלתחה המודרנית בשילוב אלגנטיות ותחכום. הקולקציה העכשווית מורכבת ממגוון סגנונות ומראות חדשים המתאימים לשעות היום והלילה. שילובי בדים אווריריים, גזרות ואלמנטים גיאומטריים, שמלות קלאסיות, סטים של חולצה ומכנסיים למראה קליל ולא מתאמץ, סווטשירטים, סריגים אופנתיים, חולצות מכופתרות, מעילים ועוד.

טווח מחירים: 119-999 שקל. ניתן להשיג ב-21 מסניפי רשת נאוטיקה, ברחבי הארץ ובאתר: www.nautica.co.il

נאוטיקה, מעיל 599 שקל, מכנסיים 399 שקל.. עופר חג'איוב,
נאוטיקה, מעיל 599 שקל, מכנסיים 399 שקל./עופר חג'איוב

בית האופנה הצרפתי MUGLER, נוחת לראשונה בפקטורי 54, עם קולקציה חדשה שחוגגת את הגזרה הנשית בכל תפארתה.

מותג-העל זכה למעמד אייקוני ומתגאה בהיסטוריה עשירה, בזכות חקירה מתמדת של נשיות מודרנית בשילוב שימוש במלאכה מסורתית. מדי עונה מציג מוגלר עיצובים פורצי דרך עם אמירה חזקה, ונהנה מאושיות סטייל כמו קים קרדשיאן, ריהאנה והיילי ביבר שנחשבות ללקוחות קבועות.

בית האופנה מוגלר נוסד בשנות השבעים על ידי מעצב האופנה הצרפתי מנפרד טיירי מוגלר, ששאב השראה מעולמות הבלט, הארכיטקטורה, האמנות והצילום. דרכו החלה בעיצוב חליפות עבור האישה המודרנית והחזקה כדמות עוצמתית, חושנית וכובשת.

הקולקציה החדשה של מוגלר, ממשיכה לחגוג את הגזרה הנשית בכל תפארתה. צלליות צמודות וחובקות גוף, קונסטרוקציות גיאומטריות, משחקי טקסטורה ושקיפויות, ופתחי קאט-אאוט במיקומים אסטרטגיים מכתיבים את הקו העיצובי הנחשק. סגנונו הסקסי נשען בעבר בעיקר על פלטת הגוונים הכהים והשחורים, אך כעת הוא מתרחב לצבעים חזקים ובוהקים כמו צהוב ניאון, כתום, ירוק ואפילו גוון ורוד זוהר בחושך.

בין הפריטים הבולטים בקולקציה: שמלות מיני ובגדי גוף סקסיים בגזרות ייחודיות, פריטי עור נועזים, בלייזרים מחויטים עם כתפיים מודגשות, מכנסי ג'ינס בשילוב טקסטורות ומגוון מכנסי טייץ סופר מחמיאים.

טווח מחירים: 579-8,490 שקל. הקולקציה החדשה של מוגלר נמכרת באתר FACTORY54.CO.IL, בחנות פקטורי 54 בקניון רמת אביב ובאמור כיכר המדינה.

מוגלר לפקטורי 54. יח"צ חו"ל,
הקולקציה החדשה של מוגלר לפקטורי 54, טווח מחירים: 579-8490 שקל/יח"צ חו"ל

מותגי התינוקות Carter's ו- SKIP HOP משיקים קולקציית מארזי מתנה לתינוקות לחורף 2022.

מארזי המתנה החדשים מוצעים לבן או לבת, לכל מארז שם ייעודי לחבילה והם כוללים פרטי בייסיק של קרטרס עשויים כותנה איכותית, כמו: בגדי גוף, אוברולים, מכנסיים, אוברול ארוך, רגליות כמו כן מארזים המציעים את החיבור המשולם בין הלבשה ואביזרים המותאמים בדיוק להורים ולבייבי החדש שלהם. כוללים את כל מה שהתינוק צריך מתחילת דרכו לנחיתה רכה ונעימה בעולם הגדול. משלבים פריטי קרטרס עם משחקי התפתחות, ארגוניות, וכו של המותג סקיפ הופ.

המארזים מגיעים באריזת מתנה מהודרת וכרטיס ברכה וניתנים לרכישה בהזמנה מקוונת באתר האינטרנט עם שרות משלוחים בכל חלקי הארץ תוך 48 שעות . כמו כן, ניתן להרכיב אריזת מתנה בהרכבה אישית בכל שלב ובכל ארוע בכל אחת מ-71 חנויות קרטרס ברחבי הארץ והחבילה תשלח ישירות עם שליח.

בין המארזים המוצעים לבנות, מארז "יקיצה טבעית מיי בייבי" הכולל: חליפת ווסט קווילט, אוברול פליז חברבורות, חמישיית בגדי גוף לבבות, במחיר- 210 שקל.

בין המארזים המוצעים לבנים, מארז "משבצות או פסים" הכולל: אוברול פליז משובץ, חליפת ווסט 3 חלקים משובצת, חליפת 2 חלקים פסים, חמישיית בגדי גוף ארוך לבן, שמיכת פליז פסים במחיר 330 שקל.

טווח מחירים למארזים בקולקציה: 190-330 שקל. להשיג בסניפי רשת קרטרס אושקוש ובאתר קרטרס ישראל

קרטרס סופרים כבשים לפני שנרדמים 224 שקל. טל טרי,
קרטרס: מארז "סופרים כבשים לפני שנרדמים" במחיר: 224 שקל/טל טרי

* * * * אביזרי אופנה * * * *

אזעקת טרנד מבית גוצ'י משקפי השמש - משקפיים עם עגילים.

משקפי המותג גוצ'י עשירים בפרטים עיצוביים, שילובי חומרים, צבעים, וסמלים לצד אלמנטים הלקוחים מעולם התכשיטנות. העדשות הצבעוניות בקולקציה נעות מעדשות כהות של חום ושחור ועד כדי עדשות צבעוניות רכות מראה ושובביות.

רשת אירוקה, הבית של המותגים המובילים באופנת משקפי השמש והראייה, גאה להשיק את הקולקציה החדשה של מותג האופנה הבינלאומי גוצ'י לשנת 2022: קולקציית משקפי שמש נוצצת ומתוכשטת בעגילי צד המחוברים למשקף, ומוטבעים בלוגו היוקרתי והאייקוני של ג'וצי.

המחיר: החל מ-2,999 שקל. ניתן להשיג ברשת אירוקה

גוצ'י לאירוקה, המחיר: 3999 שקל. יח"צ חו"ל,
גוצ'י לאירוקה, המחיר לדגם זה: 3,999 שקל/יח"צ חו"ל

מותג התכשיטים מגנוליה משיקים קולקציה לערב השנה האזרחית החדשה ודואגים שכולנו נרגיש זוהרות וחגיגיות מתמיד לקראת 2022.

הקולקציה כוללת תכשיטי כסף בציפוי רודיום נוצץ, בשילוב זרקונים שקופים, בעיצובים שמתכתבים עם הטרנדים שמובילים את עולם האופנה והיוקרה. ביניהם: תכשיטים כמו שרשרת עניבה מעוטרת בתליוני כוכבים, עגילי הליקס לחלק העליון של האוזן ועגילים מטפסים מרשימים, טבעות וצמידי טניס עם נוכחות שיקית שהופכים כל לוק ליוקרתי ואלגנטי.

טווח המחירים: 49-349 שקל. ניתן להשיג ב-80 סניפי הרשת ובאתר החברה

מגנוליה קולקציית סילבסטר. רועי סרוסי,
מגנוליה קולקציית סילבסטר/רועי סרוסי

מעצבת התיקים נטע שדה, בוגרת מצטיינת של המחלקה לצורפות ועיצוב אביזרי אופנה ואובייקטים בבצלאל, מציעה שלל תיקים וארנקים מנצנצים שיעשו לכן גלאם כל השנה ולא רק בסילבסטר.

שמנו לב לארנקון מעור מדויק, בגודל שמתאים לכל תיק. 139 שקל, להשיג ברשת ארנקי עמנואל.

תיק של מעצבת התיקים נטע שדה. 139 שקל, להשיג ברשת ארנקי עמנואל. יחסי ציבור,
מעצבת התיקים נטע שדה. 139 שקל, להשיג ברשת ארנקי עמנואל/יחסי ציבור

במיוחד לקראת הימים הגשומים: תיק צד נגד גניבות עמיד לגשםץ

שינויי מזג האוויר הביאו את קבוצת זאוס לחשוב ולהשיק לקראת חורף 2022 את תיק BANGE, תיק הצד שמאובזר בשלל חידושים טכנולוגיים:

הוא מגן מפני גניבות - הרוכסנים שלו מאחור, כך שמי שלובש את התיק על גבו מוגן מפני גניבות תכולת התיק.

הוא מטעין את הטלפון - לתיק יש גם שקע וכבל הטענה לטלפון נייד, כך שיקל עליכם להטעין את הטלפון תוך כדי הליכה. הוא חסין למים - עשוי מחומרים נוגדי מים, כך שישמרו על תכולת התיק יבשה ללא כל חשש. הוא בעל נעילת מנעול TSA. יש לו גב רשת, המונע מכם להזיע בימות הקיץ ויש לו תא מרכזי עם פתיחה רחבה, חמישה כיסים, תא רוכסן וכיס צדדי נסתר.

תיק צד סלינג BANGE, המחיר: 199-229 שקל, להשיג בחנויות התיקים ובכל חנויות המתנות, וכן באתר זאוס און-ליין: https://zeus-online.co.il/catalog

תיק צד סלינג bange 199-229 שקל להשיג בחנויות התיקים ובכל חנויות המתנות. יחסי ציבור,
תיק צד סלינג bange, המחיר, 199-229 שקל/יחסי ציבור

* * * * משהו מתוק * * * *

MIDNIGHT KISS גלידת שוקולד לבן עם נשיקות מרנג של גולדה ו-ANITA

כמיטב המסורת, ב-31 בדצמבר מיליוני אנשים ברחבי העולם יחתמו את השנה החולפת בספירה דרמטית לאחור מ- 10, ויקבלו את השנה החדשה בנשיקה.

השנה, נשיקת החצות המפורסמת, המסמנת את המעבר לשנה החדשה תהיה מתוקה מתמיד עם MIDNIGHT KISS, מהדורת פתיחת שנה חגיגית ונוצצת עם טעם חדש ומפנק של גלידת שוקולד לבן ונשיקות מרנג מבית גלידריות הבוטיק גולדה ו-ANITA ישראל , בשילוב מארז פרלינים במילויים חדשים ומפתיעים, בהם רב המכר בייגלה מלוח.

מהדורת MIDNIGHT KISS זמינה למכירה לשבוע בלבד, בין ה26.12.21 ועד ל-2.1.22 בסניפי ANITA תל אביב ובסניפי גולדה בפריסה ארצית והיא כוללת: גלידה חדשה: גלידת שוקולד לבן ונשיקות מרנג ורביעיית פרלינים PINK GOLDA בטעמים מיוחדים וחדשים: שוקולד רובי במילוי פיסטוק, שוקולד מריר במילוי קרמל, שוקולד לבן במילוי אגוזי לוז, שוקולד חלב במילוי בייגלה

מארז MIDNIGHT KISS (קילו גלידה+רביעיית פרלינים) יימכר בסניפים בעלות: 121 שקל במשלוח - 132 שקל. המחיר לכדור אחד מהטעם החדש: 18 שקל, לחצי קילו: 60 שקל ולקילו: 102 שקל.

גלידה, midnight kiss. my social,
גלידת midnight kiss של גולדה ו-ANITA/my social
midnight kiss, מארז פרלינים. my social,
midnight kiss, מארז פרלינים/my social

רשת הגלידריות לג'נדה מציגה גלידת שמפניה במיוחד לחגיגות הסילבסטר וגלידה לקינוח האולטימטיבי בחורף.. קרמבו.

רשת הגלידריות לג'נדה הכינה במיוחד עבור חגיגות הסילבסטר והשנה האזרחית החדשה, גלידת סורבה שמפניה ופטל. הגלידה מתקתקה ומרעננת מבסיס שמפניה, בשילוב קונפיטורת פטל איכותית ומוגשת בכוס שמפניה להעצמת החוויה.

ומי לא מחכה לחורף רק בשביל הקינוח המושלם שמגיע איתו - הקרמבו. גם כאן לג'נדה לקחה את הקינוח צעד אחד קדימה לגלידת קרמבו במהדורה מוגבלת לחורף בלבד. גלידת הקרמבו של לג'נדה מורכבת מבסיס שוקולד לבן בשילוב קרמבו, הרבה ביסקוויטים של קרמבו וקרם שוקולד לחווית טעמים מושלמת.

מחירים: 14 שקל למנת ילדים, 18 שקל למנה קטנה ו95 שקל לקילו גלידה. מנת גלידת שמפניה בגביע שמפניה תימכר בעלות: 19 שקל.

לגנדה שמפניה פטל צילום. יערה גדרון,
גלידת לג'נדה שמפניה פטל/יערה גדרון

Sweetweet מותג המתוקים המצליח בישראל משיק סוויטבוקס חורף לחגיגת הסילבסטר הביתית!

סוויטבוקס, המארז שאנשים הכי שמחים לקבל, דואג שנפתח את 2022 עם ההרגשה הכי מתוקה שיש. לקראת השנה האזרחית החדשה המארז יכלול את המרצ'נדייס הכי נכונים שיקשטו לכם את המסיבה.
כל מי שמסמן בעת ההזמנה שמדובר במתנה לחגיגות ראש השנה מקבל אקסטרה: טבלת שוקולד כרימס שתגשים לכם משאלות, גרב כדי שתוכלו להפתיע מישהו מתוק לכריסמס וסוכריות קופצות של סנטה מהקוטב הצפוני!

אז מה עוד בקופסה? אפרופו מצופה שוקולד לבן, טט ברולה ענבים, גומי הריבו פרעצל, גומי מפלצת ספגטי, שוקולד היידי פלורנטין, שוקולד פרפקט בייט, פליפז בייגלה מצופה, מיני ביצי פסחא, קנדי קורן, מיני וזלין בטעמי ורדים, קרם ברולה וחמאת קקאו, שלט מתוק לדלת, קוד סודי לדומינוס פיצה 40% הנחה, כרטיס גירוד זוכה בפרס מתוק. ועוד הפתעה מתוקה מחו"ל לבחירתכם: מאק אנד צ'יטוס, טבלת פררו רושה, גומי טרולי בצורות חדשות או שוקו "חברים" ועוד.

המחיר: 250 שקל. ניתן להשיג באונליין: https://sweetstore.co.il/

סוויטבוקס חורף, 250 שקל.. יח"צ,
סוויטבוקס חורף, 250 שקל./יח"צ

* * * * משהו לאכול * * * *

ברגר קינג ישראל משיקה את "צ'יפס Eat", סדרת מנות משודרגות של צ'יפס הולנדי ומזמינה את הציבור לשקשק בעצמו את הצ'יפס עם תבלינים לבחירתו. המנה תימכר בבלעדיות בישראל במהדורה מוגבלת עד פברואר 2022.

למנות הצ'יפס Eat החדשות קצב משלהן, הסועדות והסועדים יכניסו לשקית נייר את הצ'יפס הקריספי, אותו ישקשקו עם תערובות תבלינים קלאסיים ומעניינים שיעניקו אקסטרה טוויסט ויצרו חוויה רב חושית. את מנות הצ'יפס אפשר יהיה לתבל בתבליני קטשופ, פיקנטי (פפריקה ומגוון סוגי פלפלים) או עשבי תיבול (ירקות מיובשים, שום, אורגנו, בזיליקום ופטרוזיליה). לצ'יפס בסדרה החדשה ציפוי קראנצ'י עבה במיוחד, ששומר על הטמפרטורה הגבוהה של המילוי, מה שהופך אותו לאידיאלי למשלוחים.

המחיר: תוספת של 3 שקל למנת הצ'יפס הקלאסית.

ברגר קינג סדרת צ'יפס eat. תומר שוורץ,
ברגר קינג סדרת צ'יפס eat, שקשקו בעצמכם את הצ'יפס עם תבלין לטעמכם/תומר שוורץ

"אריסטו קראנץ'" משווקת בימים אלו טבעות בצל כתוספת טעימה וקלה להכנה.

טבעות הבצל של אריסטו קראנץ' אינן מכילות שומן טראנס וכולסטרול. תהליך הייצור שלהן מגביר את הטעם העשיר והפריכות של טבעות הבצל. ניתן להגיש אותן כמתאבן או כתוספת למנה העיקרית (הכנה בתנור או בטיגון עמוק).

המחיר המומלץ לצרכן 16.90 שקל,באריזות של 500 גר'. ניתן להשיג ברשתות השיווק והמרכולים.

סדרת טבעות בצל אריסטו קראנץ'. יחסי ציבור,
סדרת טבעות בצל, אריסטו קראנץ'/יחסי ציבור

מבית Hellmann's - סדרת רטבי הסלט מתרחבת ומציגה: ויניגרט וקיסר

מותג המיונז והרטבים מבית יוניליוור, מרחיב את סדרת רטבי הסלט עם 2 רטבים חדשים - ויניגרט וקיסר! הרטבים ללא סימון אדום, כמו יתר מוצרי סדרת רטבי הסלט של הלמנ'ס והם מצטרפים לטעמים הקיימים בסדרה: רוטב אלף האיים, רוטב אלף האיים לייט, רוטב שום, רוטב שום לייט, רוטב חרדל ודבש ורוטב חרדל ודבש לייט.

המחיר: כ-10 שקל. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

הלמנס- רוטב ויניגרט לסלט כ-10 שקל. יחסי ציבור,
הלמנס, רוטב ויניגרט לסלט כ-10 שקל/יחסי ציבור

חדש מ"בייגל בייגל": דגדג בשני טעמים חדשים במהדורה מוגבלת!

אחד החטיפים האיקוניים בישראל, ה"דגדג" מפתיע עם שני טעמים חדשים: קטשופ ופתי בר. המוצר הוא טבעוני וניתן להשיגו בכל רשתות השיווק

דגדג בטעמים חדשים, פתיבר וקטשופ. סטודיו 0304,
דגדג בטעמים חדשים, פתיבר וקטשופ/סטודיו 0304

אסם נסטלה משיקה מיקס חדש: במבה-אפרופו MIX במהדורה מוגבלת.

במבה אפרופו MIX מביא לצרכנים את שילוב הטעמים של הבמבה הקלאסית והפופולארית יחד עם הטעם המוכר והאהוב של אפרופו מתובל באריזה אחת. כמו כן, במבה אפרופו MIX מייצר שילוב מרקמים ייחודי בין הנימוחות של הבמבה לפריחות של האפרופו ויוצר חוויה מהנה במיוחד.

האריזה מעוצבת בהתאם לנראות המוצרים בסגמנט המיקס, עם נראות כיפית ובולטת על המדף שמדגישה את הפודאפיליות שבשילוב בין הבמבה והאפרופו.

התכולה: 100 גרם | כשרות: כשר פרווה, בד"צ העדה החרדית, רבנות ראשית קרית גת.

במבה אפרופו מיקס. סטודיו אסם,
במבה אפרופו מיקס/סטודיו אסם

גם לחברים על ארבע: חברת 'רויאל קנין' משיקה מארזים חדשים לגורי חתולים וגורי כלבים, במטרה לעודד תזונה נכונה מהרגע הראשון

המארזים החדשים מכילים שק מזון יבש המותאם לשלב הגורות, 2 פאוצ'ים של מזונות רטובים מותאמים ומגוון אביזרים, כל זאת במחיר שק המזון בלבד במהלך חודש דצמבר או עד גמר המלאי.

'רויאל קנין' (Royal Canin), היצרנית הצרפתית של מותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים, חוזרת בקמפיין "חיים בריאים מהרגע הראשון" לעידוד מודעות לצרכים התזונתיים והתפתחותיים בשנה הראשונה לחייו של הגור. המארז מיועד לבעלי גורי כלבים וחתולים או למי שבכוונתו לאמץ אותם, על מנת לעודד אימוץ אחראי ולפתח הרגלי תזונה נכונים התומכים בבריאות חיות המחמד.

הקמפיין ילווה בהשקת מארזים המכילים מזון יבש מותאם לשלב הגורות ו-2 פאוצ'ים של מזונות רטובים מותאמים, קערת מזון, כוס מדידה, צעצוע לחתול/שמיכה לכלב ועלון מידע לגורים.

המארזים לגורי כלבים כוללים שני סוגים ומיועדים לכלבים עד הגעה לבגרות (10 חודשים לגזעי צעצוע ועד שנתיים לגזעי ענק). המחיר המומלץ" 95 שקל. המארזים לגורי חתולים כוללים שני סוגים ומיועדים לחתולים עד גיל שנה. מחיר המומלץ לצרכן: 105 שקל.

את המארזים ניתן להשיג בחנויות נבחרות המתמחות במזון לחיות מחמד ובמרפאות הווטרינריות ברחבי הארץ במהלך חודש נובמבר או עד גמר המלאי.

מארזים חדשים לגורי כלבים. רויאל קנין,
מארזים חדשים לגורי כלבים/רויאל קנין

* * * * משהו לשתות * * * *

הסקוטית מבית ישרקו משיקה לקראת חגיגות סופשנה מארז חגיגי במהדורה מוגבלת - אוזו פלומארי כשר.

המארז מעוצב ומשלב בנוסף לבקבוק 700 מ"ל, דגם מוקטן של בית יווני מסורתי, עשוי קרמיקה. אוזו פלומרי, ממזקקת THOMOPOULOS המייצרת באי פלומארי, שביוון, החל משנת 1894 ומשלבת תהליכי ייצור מסורתיים עם טכנולוגיה חדשה. עם טעם וארומה הייחודיים לו, עקב השימוש במרכיבים איכותיים במיוחד כמו מי מעיינות, אניס, שומר, קינמון, מוסקט ועוד.

האוזו הינו תוצאה של היחס בין המרכיבים, מה שהופך אותו, לאוזו הפופולארי ביותר ביוון, ויש האומרים שגם בעולם. ארומת האוזו חזקה, בטעמי ליקריש, אניס, שומר ואקליפטוס, וסיומת ארוכה ומתקתקה.

המחיר: 78 שקל ל- 700 מ"ל. אחוז אלכוהול: 40% אלכוהול. ניתן להשיג ב- 43 סניפי רשת טיב טעם גם בשבת וחג וחנויות נבחרות ובאתר האון ליין, טיב טעם בקליק: www.tivtaam.co.il ובאפליקציית המובייל: טיב טעם בקליק

אוסו, הסקוטית. יחסי ציבור,
אוזו פלומארי, הסקוטית מבית ישרקו, המחיר: 78 שקל/יחסי ציבור

* * * * משהו לבית * * * *

רשת הקצביות הגדולה בישראל, נתח קצבים, נכנסת לקטגוריה חדשה בעולם המטבח והמוצרים המשלימים עם שלושה סדרות סכינים של המותג.הסדרה כוללת 15 סכינים בטווח מחירים רחב של90-1,199 שקל לסדרת הפרימיום, לכולן 5 שנות אחריות, ניתן לרכוש את הסכינים בסניפי הרשת ובאתר - www.netach-katzavim.co.il

סכינים נתח קצבים. יחסי ציבור,
סכינים נתח קצבים/יחסי ציבור

חברת סטימרי המתמחה בטיפוח הבגד, מציגים את ששת נוזלי / מרככי הכביסה המנקים, מזינים ושומרים על הבגדים ע"י נוסחה ייחודית וחכמה המכוונת לכל סוג בד.

נוזלי הכביסה הייחודיים של החברה, מיוצרים בשוודיה, מבושמים בריחות נעימים של טבע, אינם מכילים אנזימים, חומרי צבע, זאוליטים, פוספטים או חומרים משמרים, הם מרוכזים מאוד, קומפקטיים לאחסון, מתכלים תוך מספר שעות ופעילים כבר בטמפרטורה של 30 מעלות.

הנוזלים מתאימים לכל הצבעים של הכביסה - מטפלים בפיגמנטים והלכלוך ומאפשרים לבגדים להישאר צבעוניים וחיים ומותאמים גם לכביסה עדינה, שכן הם פותחו במיוחד עבור בדים כמו צמר ומשי מכיל שמן לנולין המטפל ומגן על הסיבים.

בנוסף, החומרים מהם מיוצרים הנוזלים הם היפואלרגניים המתאימים לעור רגיש לתינוקות וילדים והם עברו בקרת ריח ייחודית לטובת בגדי ספורט, בדים סינטטיים, ריחות קשים וחיידקים.

המחיר: 89 שקל. הנחה של 10% תוצע בחודש ינואר על כל האתר. רכישה באתר החברה: www.steamery.co.il

צילום נוזל מרכך כביסה steamery. יח"צ,
נוזל מרכך כביסה steamery/יח"צ

Duracell Optimum אופטימום - דור הסוללות החדש של דורסל, סוללת אלקליין מבית דורסל ךהארכת חיי המכשירים ומתן הספק גבוה יותר.

דורסל אופטימום מביאה סוג חדש של טכנולוגיה לסוללות אלקליין AA/AAA. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לסוללה להתאים את עצמה לצורך של המכשיר, בין אם מדובר במכשירים שדורשים ביצועים עוצמתיים יותר או משך זמן שימוש רב יותר.

תוצאת פיתו המוצר הביא ה לכך שהסוללה החדשה היא בעלת צפיפות האנרגיה הגבוהה ביותר מבין סוללות האלקליין של דורסל, המספקת יותר חיים או יותר הספק בהתאם לסוג המכשיר. המארז החדש ימשמש גם כתיבת איסוף לסוללות משומשות. העיצוב הייחודי נועד לעזור למקד את תשומת הלב של הצרכן בצורך למחזור סוללות, ולהזכיר לכולם להביא את הסוללות המשומשות לנקודת האיסוף בזמן. הצבת הסוללות המשומשות במהופך בתוך המארז, תסייע להבדיל בינן לבין הסוללות החדשות. גם המארז עצמו, עשוי מקרטון וניתן למחזור מלא.

למידע נוסף: www.Duracell.info

דורסל. יחסי ציבור,
אופטימום - דור הסוללות החדש של דורסל/יחסי ציבור

אדריכלי ומעצבי הפנים של "דלתות רשפים" מציגים את החיפויים לשנת 2022:

חיפוי פורניר - דלתות כניסה בחיפוי עץ בחיפוי פורניר הן דלתות מבוקשות ומרשימות. פורניר הוא למעשה מושג שמגיע מעולם הנגרות ואשר שאוב מהמילה Furnier בגרמנית. מדובר על ציפוי דק ביותר של עץ משובח (בד"כ בעובי של עד מ"מ) שמודבק באמצעים טכנולוגיים ייחודיים על גבי לוחות מחומר גלם אחר. חיפוי עץ בגימור אלגנטי ומרשים כאשר טקסטורת העץ ניבטת מתוך הדלת (גם לאחר צביעה). הפורניר ניתן לצביעה ולליטוש כמו כל עץ טבעי.

חיפוי במבוק טבעי - דלתות כניסה בחיפוי עץ יכולות להיות מעוצבות עם חיפוי מרהיב של במבוק טבעי. במבוק הוא כידוע צמח ירוק עד, המשמש למגוון יישומים וביניהם עיצוב חיפויים. חיפוי במבוק מעניקים לדלת מראה אותנטי וכפרי. חשוב להדגיש כי גם במבוק יכול להיות חיפוי שנצבע בצבעים נוספים.

MDF צביעת אפוקסי - דלתות כניסה בחיפוי עץ ניתן לייצר בגימור של פלטת MDF עם צביעת אפוקסי. זהו גימור שנעשה בטכניקה של צבע בתנור ועל כן, ניתן להנות ממגוון רחב של צבעים. ונשמר עם עמידות למשך שנים.

דלתות רשפים דגם אליקנטה חיפוי עץ. איתי סלהוב,
דלתות רשפים דגם אליקנטה חיפוי עץ/איתי סלהוב

רשת ZAGA משיקה קולקציית כיסאות חדשה לשנת 2022 והצבעים השולטים בה הם: צהוב, ירוק, שנהב, לבן, תכלת, אפור או שחור, עשויים מעץ או מפלסטיק, גבוהים או נמוכים. הכיסאות הקלאסיים של רשת זגה מתאימים לכל סגנון, עיצוב, לכל חלל, פינה ולכל תקופה.

בימים אלו משיקה רשת ZAGA (זגה) ליין רחב של כיסאות מרופדים, מרשימים ויוקרתיים, המשלבים סגנון קלאסי עם נגיעות מודרניות - עכשוויות. הכיסאות החדשים מרופדים ומושב הכיסא והרגליים עשויים מעץ או מתכת. הם מתאימים לפינות אוכל, לאי או בר במטבח. הכיסאות נוחים, קלים ואיכותיים.

מחירים לדוגמא מקולקציית הכיסאות: כיסא פינת אוכל פורטלנד 880 שקל, כיסא בר דניס: 705 שקל, כיסא בר פורטלנד: 900 שקל, כיסא בר בריסל: 830 שקל כיסא פינת אוכל ריו 680 שקל, כיסא פינת אוכל סיטי - 495 שקל (המחירים בהתאם למבצע הנוכחי). ניתן להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ, ובאתר האונליין: https://www.zaga.co.il/

רשת זגה פניות אוכל. סטודיו מעיין,
רשת ZAGA פינות אוכל/סטודיו מעיין

השטיחים האקולוגיים בקולקציית 'גרינלנד' של רשת השטיח האדום לכבוד חורף 2022 עשויים מ-100% חומרים ממוחזרים (בקבוקי פלסטיק ממוחזרים) וכך הם תורמים להפחתת פסולת ופליטת פחמן בתהליך הייצור.

השטיחים חזקים ובעלי עמידות גבוהה, גם בפני מים, רכים ונעימים למגע, היפו אלרגניים, מתאימים לכל אזורי הבית והחוץ, משלבים בין תודעה אקולוגית לאסתטיקה

המחירים: החל מ-550 שקל.

גרינלנד 09 אפור מנטה, השטיח האדום. יחסי ציבור,
גרינלנד 09 אפור מנטה, השטיח האדום. החל מ-555 שקל/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully