וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 16:04

מינוי מפתח בבלנדר, דירקטורים חיצוניים באיירובוטיקס ובסייבריזן. התזוזות, המינויים והמהלכים של השבוע האחרון

בלנדר טכנולוגיות פיננסיות (BLND@TASE), הודיעה על מינויו של דוד בן גל כ- Head of European business. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על פיתוח והתרחבות פעילות בלנדר באירופה במדינות בהן פועלת החברה וכניסה למדינות חדשות.

בן גל מביא איתו ניסיון עשיר ביזום, הקמה, וניהול כוח מכירות רב לאומי ורשת מפיצים באירופה ומזרח אסיה. במשך מעל ל 20 שנה דוד הוביל תהליכי רכישה, הנפקה ומיזוג של חברות בענפי הקלינטק, התקשורת והאלקטרוניקה. דוד היה חלק מצוות המייסדים של חברת אגירת האנרגיה נוסטרומו וניהל במשך שנים את הפיתוח העסקי וחברת הבת האירופאית של אורבוטק, ואלור מערכות. כמו כן מילא דוד תפקידי פיתוח עסקי בכיר באמדוקס כחלקת ממחלקת השיווק האסטרטגית של החברה. לדוד תואר שני במנהל עסקים MBA מבית הספר לניהול קלוג באוניברסיטת נורתווסטארן בארה"ב והוא מרצה בכיר ליזמות בתוכנית למנהלים באוניברסיטת בן גוריון שבנגב

בלנדר פועלת כיום ב-4 מדינות באירופה-ליטא, לטביה, איטליה ופולין אליה נכנסה החברה בשנה האחרונה. כמו כן החברה מקימה בימים אלה בנק דיגיטלי אירופאי שיתמקד במתן אשראי וניהול פיקדונות. החברה סיימה את הגשת המסמכים לבנק המרכזי ובימים אלה נמצאת בהליכים הסופיים לקבלת הרישיון.

דוד בן גל. יחצ,
דוד בן גל/יחצ

אורית ראובני מונתה למנהלת תקשורת, קשרי חוץ וקיימות בחברת "יוניליוור ישראל". ראובני שימשה בארבע וחצי השנים האחרונות כדוברת ומנהלת יחסי הציבור של אוניברסיטת רייכמן, וליוותה את תהליך ההכרה במוסד כאוניברסיטה הפרטית הראשונה בישראל. לתפקידה ביוניליוור היא מגיעה לאחר שמילאה שורה ארוכה ומגוונת של תפקידים בתחומי התקשורת, כדוברת וכעיתונאית.

ראובני החלה את דרכה בתחום התקשורת במסגרת שירותה הצבאי, ככתבת בשבועון "במחנה", ולאחר מכן ככתבת ברשת "ידיעות תקשורת". היא שימשה ככתבת במדור שוק ההון ב"ידיעות אחרונות", ובהמשך מונתה לסגנית דובר משרד האוצר, לדוברת משרד החינוך ולדוברת המכון הישראלי לדמוקרטיה. בהמשך חזרה ל"ידיעות אחרונות", כעורכת במדור הכלכלי, ומשם המשיכה לשבועון "לאישה", בו שימשה כעיתונאית בכירה במשך חמש שנים.

היא חזרה לתחום הדוברות כדוברת בית הספר הגבוה לעיצוב שנקר, ולאחר מכן מונתה לתפקיד סגנית דובר בנק לאומי ודוברת החברות הבנות, לאומי פרטנרס ולאומי למשכנתאות. בהמשך שימשה כמנהלת תקשורת ופיתוח משאבים במכון ראות, העוסק במחקר ובגיבוש אסטרטגיה לזירה הציבורית ומשם המשיכה לאוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי הרצליה). היא בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למינהל.

אורית ראובני. יחצ,
אורית ראובני/יחצ

חברת איירובוטיקס, העוסקת בפיתוח כלי טייס בלתי מאוישים אוטונומיים, ובמערכות הנגשה וניתוח מידע אווירי באופן אוטומטי, מודיעה על מינויים של אסתר לנדס ברק וחגי כלימור כדירקטורים חיצוניים בחברה.

אסתר ברק-לנדס, בתו של נשיא בית המשפט העליון בדימוס אהרן ברק, היתה עורכת דין תאגידית ובעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות ביזמות. במהלך 16 השנים האחרונות הקימה וניהלה גופי השקעה כמו נילסן אינוביט פאנד ואינקובטור. בעלת ניסיון בהשקעות בחברות טכנולוגיות, השקיעה במסגרות שונות בכ-60 חברות טכנולוגיות, ישבה בדירקטוריונים של רבות מהן, ועזרה בתחומי העיסוק השונים שלהן ובין היתר בחשיבה אסטרטגית מודלים עסקיים, חדירה לשווקים, גיוס כספים, כוח אדם ועוד. בין החברות בהן השקיעה אסתר ישנן חברות כמו Payoneer, Playtika, AmWell ,Prolor -שכולן נסחרות כיום בבורסה. חברות רבות אחרות נמכרו והתמזגו. אסתר מכהנת כדירקטורית בחברות פרטיות וציבוריות וביניהן: מגדל מקפת בה היא דח"צית וחברת ועדת השקעות ובקרת, ריזור לאבס (דח"צית ויו"ר ועדת בקרת) ובחברות פרטיות כמו גלולי.

חגי כלימור פעיל משנת 1986 בתעשיית ההייטק, בוגר ממר"ם ושירות צבאי בתפקידי פיתוח ויישום מערכות תוכנה. בעשרים השנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל, ומנכ"ל במספר חברות עתירות ידע בארץ ובעולם. חגי ייסד והשקיע במספר חברות הייטק וכיהן כדירקטור פעיל בחלקן. כמו כן שימש דירקטור ויועץ לדירקטוריון של חברות פרטיות וציבוריות ביניהן בזק, טלנור ועוד, והיה מעורב במספר רכישות ומיזוגים בהיקפים של מאות מיליוני דולרים כולל הקמת תשתיות שירותי עיבוד נתונים ובינה עסקית. בנוסף, חגי כיהן כסגן נשיא חטיבת התקשורת של חברת אורקל ובשנתיים האחרונות כסגן נשיא בחטיבת שירותי הענן והרשתות של חברת נוקיה. במסגרות אלה ניהל יחידות עסקיות ופרוייקטים בהיקפים של מאות מיליוני דולרים.

איירובוטיקס שהונפקה בבורסה בתל אביב בספטמבר האחרון, פיתחה רחפן אוטונומי שמסוגל לטוס 45 דקות ברצף, לחזור לתחנת העגינה, להחליף סוללה ולטוס שוב - באופן מיידי או מתוזמן מראש.
הרחפן של איירובוטיקס הוא בין היתר פלטפורמת איסוף מידע מתקדמת המספקת בעלות נמוכה יחסית יכולות אוויריות ללא הצורך במערכי תפעול ותחזוקה יקרים ומסורבלים, ומנגישה מידע עדכני בתחומי האבטחה, אכיפה, תנועה, שריפות, בניה, תפעול וכ"ו לגופים פרטיים ולגופי ממשלה, משטרה, צבא ורשויות מקומיות .

לדברי מנכ"ל החברה מאיר קליינר, "אנחנו שמחים ומתכבדים על צירופם של אסתר וחגי לצוות החברה. לשניהם יש ניסיון מאוד רלוונטי, ואנו בטוחים שהם הולכים לסייע לחברה לצמוח ולהתקדם בתחומים השונים בהם היא פעילה".

אסתר ברק לנדס. יחצ,
אסתר ברק לנדס/יחצ

דירקטוריון כללית בראשותו של יוחנן לוקר, קיבל את המלצת מנכ"לית כללית, רות רלבג, למינויו של רו"ח אלי לוי לסמנכ"ל וראש חטיבת הכספים בכללית. לוי הוא רואה חשבון מוסמך (בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת בר אילן). הוא שימש בתפקידיו הקודמים כסמנכ"ל הכספים של עמיתים-קרנות הפנסיה הוותיקות, יו"ר דירקטוריון חברת גני מבטחים, סמנכ"ל כספים וכלכלה של מפעל הפיס וסמנכ"ל כספים בקבוצת גיתם.

רות רלבג, מנכ"לית כללית, מסרה: "אלי לוי מביא אתו לתפקיד ידע וניסיון מקצועי רב בעבודה מול משרד האוצר ורשות שוק ההון, ובהובלת תהליכים מורכבים ומרובי ממשקים. אני מאחלת לו הצלחה רבה בתפקידו החדש".

רו"ח אלי לוי ייכנס לתפקידו בתחילת שנת 2022.

רו"ח אלי לוי. יחצ,
רו"ח אלי לוי/יחצ

שרון וולפסון מונתה למנהלת מערך המכירות של "ברא צמחים". כחלק מתפקידה תוביל וולפסון את מערך המכירות במגוון ערוצי המכירות של החברה, הכולל את רשתות הפארם, קופות החולים, רשתות הטבע ובתי הטבע הפרטיים, ובנוסף את הפעילות מול אנשי המקצוע העובדים עם ברא צמחים.

בטרם הצטרפה לברא צמחים, החזיקה וולפסון במשך למעלה מ-15 שנה בתפקידים בכירים ושונים בתחום המכירות בחברת "תנובה", והיא מביאה איתה ניסיון עשיר ורחב בתחום, כשבתפקידה האחרון ניהלה את ערוץ הלקוחות האסטרטגיים של החברה. וולפסון בוגרת תואר שני M.A במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, תושבת קריית טבעון.

לדבריה של שרון וולפסון: "כבר שנים שאני מתחילה את הבוקר שלי בריצת בוקר, במהלך הריצה אני מצליחה למקד את מחשבותיי ולהגדיר את המטרות ואת האסטרטגיה שתלווה אותי. ריצה עבורי היא אורח חיים, ולכן החיבור שלי עם ברא הוא כל כך טבעי וחזק. כספורטאית מצאתי בברא בית, ואני שמחה מאד להצטרף אל חברה מובילה בתחום תוספי התזונה, הדוגלת באורח חיים בריא, ומעניקה פתרונות טבעיים לכל צורך. אני גאה להיות חלק ממשפחת ברא, ויודעת שיחד אצעד עם החברה ונכבוש פסגות ויעדים חדשים".

שרון וולפסון. יחצ,
שרון וולפסון/יחצ

עם השנה החדשה שבפתח, חברת הייעוץ האסטרטגי-תקשורתי בן חורין אלכסנדרוביץ הודיעה היום על מינוי הנהלה לחברה שתכלול 7 חברים - אטל בכר, המשנה למנכ"לים, נועם פורר, סמנכ"ל הניו מדיה, עמית מלניק, סמנכ"ל תקשורת ציבורית, יניב לביא, מנהל מחלקת תאגידים, קובי ורון, מנהל מחלקת בריאות וחברה, נטע חזן-לביא, ראש מחלקת צרכנות ומסחר ושי אבן, ראש מחלקת מהלכים.

טל אלכסנדרוביץ' ואיתי בן חורין: "לאחר שחצינו את רף 50 העובדים ו-140 הלקוחות, אנחנו עוברים שלב באופן הניהול שלנו. מינוי ההנהלה יאפשר לנו להמשיך בצמיחה, כאשר כל מחלקה היא בגודל של חברה קטנה המנהלת קבוצת לקוחות משמעותית. אנחנו גאים במצטיינים שלנו ונמשיך להתקדם".

החברה עובדת עם יותר מ-140 לקוחות, בינהם: אלטשולר-שחם, סופר פארם, קבוצת פוקס, סולאראדג', MSD, טבע, פיוניר, קופת חולים מכבי, דניה,אפריקה ישראל, יאנגו, אבוט, לתת, האוניברסיטה הפתוחה ועוד

בן חורין אלכסנדרוביץ. ענבל מרמרי וחן גלילי,
הצמרת של בן חורין אלכסנדרוביץ/ענבל מרמרי וחן גלילי

יריב ענבר מונה למנהל אגף Realtime במטריקס מוצרי תוכנה, אשר מאגד תחתיו התמחות וייצוג של פתרונות התוכנה המתקדמים בתחום העברת נתונים בזמן אמת ואנליטיקה בישראל ובכללם רוקוול, RTI PTC וכן פתרונות בינה מלאכותית (AI) של Nvidia. במסגרת תפקידו, ענבר יהיה אחראי על פיתוח ההתמחות, פעילות השיווק והמכירה בתחומי זמן האמת, אנליטיקה, IoT לתעשיות הביטחוניות - התעופה והחלל, תעשיות הרכב, מכשור רפואי מתקדם ועוד.

לענבר ניסיון עשיר וידע רב בכל הנוגע לחדשנות בעולמות התעשייה, ה-IoT והמציאות הרבודה. בתפקידו הקודם ניהל ענבר את פעילות החדשנות והתעשייה במטריקס מוצרי תוכנה במשך כ-4 שנים, ולפני כן ניהל את פעילות ג'ון ברייס מדיאטק. ענבר בעל תואר בהנדסת מערכות מהטכניון ומנהל עסקים מאוניברסיטת דרבי.

יריב ענבר. ראובן קפוצ'ינסקי,
יריב ענבר/ראובן קפוצ'ינסקי

עמותת 'הגל שלי', הפועלת במטרה להעניק לבני ובנות נוער במצבי סיכון הזדמנות "לעלות על הגל" ולהצליח, מינתה את האלוף במילואים, רוני נומה, ליו"ר הפורום המייעץ של העמותה אשר מסייע לצמיחתה והתפתחותה. את התפקיד ימלא נומה בהתנדבות מלאה, וזאת כהמשך ישיר לעשייתו ותרומתו לעמותת 'הגל שלי' לאורך השנים. בין חברי הפורום המייעץ לעמותת 'הגל שלי' נמנים הרב שי פירון, מר דב קוטלר, יולי ותומר בר זאב, עו"ד אבינועם ארמוני דורון שהרבני, צביקה אגמון ונוספים.

"החיבור בין רוני נומה לעמותת 'הגל שלי' היה מיידי וכל משפחתו נרתמה לעשייה", אמר ירון וקסמן, מנכ"ל עמותת 'הגל שלי', "יצאנו למסע לפני מעל ל- 3 שנים כשעוד לא ידענו לאן הכל יוביל. המסע כלל בתוכו גם את הצטרפותו של נומה לפורום המייעץ וחבירה לפעילויות ואירועים שונים. במקביל, תרם רוני לפיתוח אופני פעולה מגוונים. היכולת של נומה לחבר דמויות מפתח שיסייעו לנערים ולנערות הינה פנומנאלית, וכך זכינו לחיבור עם ראש אכ"א למען קידום הסיוע לקראת גיוס, לביקור בבית הנשיא ועוד אירועים רבים נוספים. רוני הגדיל לעשות ולאורך השנים הוא גם מעניק הרצאות שכל מטרתן היא תרומה לעמותה. אנחנו נרגשים ומוקירים תודה לרוני על נכונותו לשמש כיו"ר הפורום המייעץ של העמותה. אנחנו סמוכים ובטוחים שהוא ימשיך לסייע רבות לעמותת הגל שלי להרחיב ולהעמיק את פעילותה בתחומים מגוונים למען בני ובנות הנוער שזקוקים לנו".

נומה: "ב'גל שלי'" פגשתי רעיון נפלא המחבר בין הנוער מכל גווני החברה הישראלית לבין הים כמשאב להעצמתם. אני מודה על הזכות שניתנה לי לסייע בפרויקט שנוגע באלפי אנשים ומאפשר להם להצליח, לתפוס גל ולנוע קדימה בחיים - גם כאשר זה נראה בלתי אפשרי".

ירון וקסמן מנכ"ל עמותת 'הגל שלי' ואלוף במילואים רוני נומה, יו"ר הפורום המייעץ של עמותת 'הגל שלי'.. יחצ,
ירון וקסמן מנכ"ל עמותת 'הגל שלי' ואלוף במילואים רוני נומה, יו"ר הפורום המייעץ של עמותת 'הגל שלי'/יחצ

ורד חנגלי משיח נבחרה לתפקיד מנהלת חינוך קדם-יסודי במינהל החינוך בעיריית אשקלון לאחר שנבחרה על ידי ועדת המכרזים ברשות. חנגלי, אשת חינוך ותיקה, בעלת תואר B.E.D חינוך לגיל הרך, תעודת הוראה ותואר שני M.E.D במנהל ומערכות חינוך. חנגלי בוגרת קורס מנהלים מטעם מכון "אבני ראשה" ותכנית "מפרש" של קרן לאוטמן ומשרד החינוך למנהלים יזמים ומשמשת מנטורית למנהלים חדשים מטעם מכון 'אבני ראשה'. כיום, לומדת לתואר P.H.D במסגרת בית ספר לחינוך באוניברסיטת לובליאנה בסלובניה וחוקרת את השפעת הלמידה הרגשית חברתית על תלמידים החיים תחת מצב בטחוני לא יציב.

בעשר השנים האחרונות ניהלה את בתי הספר 'חופית' בראשון לציון ו'גיל רבין' בשדרות ובמסגרת תפקידה החדש ורד תהיה אמונה על תקינות ואיכות מוסדות החינוך בגילאי הגן וכן על התהליכים הארגוניים והחינוכיים, התוכניות, הפעילויות והפרויקטים, המתקיימים בתוך מוסדות חינוך אלה. בנוסף על ייזום ותכנון תוכניות עבודה, תקציבים תוך זיהוי צרכי הילדים.

ראש העיר, תומר גלאם: "אני מברך את ורד חנגלי על תפקידה החדש במנהל החינוך, ולאור ניסיונה הרב ותפיסתה החינוכית אני משוכנע כי היא תתרום לתחום הקדם היסודי בפרט, הבסיס החשוב מכל לחינוך ילדינו, ולמערכת החינוך העירונית בכלל. שתהיה הצלחה רבה".

ורד חנגלי: "בעבודתי אני מאמינה באדם באשר הוא אדם, בוחרת לאפשר לכל אדם עימו אני עובדת להביא את תפיסת עולמו ולתרום להשבחת תהליכים חינוכיים להצלחה ומצוינות. אני שמחה ונרגשת עם כניסתי לתפקיד ומודה לוועדה המקצועית על הבעת האמון בי.

ורד חנגלי משיח. יחצ,
ורד חנגלי משיח/יחצ

סייבריזן הודיעה על הצטרפותו של ארט קוביילו לדירקטריון החברה. קוביילו הינו אחד מחלוצי תעשיית הסייבר, בעבר כיהן כנשיא ומנכ"ל חברת RSA Security והיה סגן נשיא בכיר של EMC בה הוביל את חטיבת האבטחה.

קוביילו הינו אחד מחלוצי תעשיית הסייבר כבר מעל ל -25 שנה, בעבר כיהן כנשיא ומנכ"ל חברת RSA Security והיה סגן נשיא בכיר של EMC בה הוביל את חטיבת האבטחה. כחלק מפועלו הקים את כנס RSA, שנחשב לאחד הכנסים הגדולים והחשובים ביותר בתחום אבטחת המידע, אשר מתקיים ברחבי העולם וכולל עשרות אלפי משתתפים מדי שנה. בעברו מילא קוביילו תפקידי מפתח בפרויקטים בינלאומיים שונים בתחום הסייבר סקיוריטי, והוביל את צמיחתה האדירה של חברת RSA, מביסוס שלביה הראשונים עד לגידול בהכנסות של מעל למיליארד דולר. לאחר תקופתו ב- RSA קוביילו הוביל מספר סטארטאפים כמשקיע פרטי, ויעץ למספר קרנות הון סיכון שונות בתעשייה. כחבר הדירקטוריון בסייבריזן, קוביילו יכהן כיועץ אסטרטגי ויתמוך בצמיחתה המהירה של החברה לאחר סבב הגיוס האחרון של 325 מיליון דולר.

ארט קוביילו מסר: "האלמנט הבולט בטכנולוגית ההגנה של סייבריזן הוא הפטנט הייחודי שלה, ה- (MalOp™ (Malicious Operation, באמצעותו מוצגת תמונת מצב שלמה של אירוע התקיפה, במסך אחד על גבי ממשק פשוט ואינטואיטיבי. בשילוב פיתרון ה- XDR של סייבריזן, פלטפורמת ההגנה שלה מאפשרת ויזאביליות מלאה והגנה הוליסטית על כל סביבת ה- IT בארגון. כיום לא קיים פתרון הגנה אחר בשוק שיודע לספק נראות כה גבוה בשילוב איסוף וניתוח מידע רב בזמן אמת ממקורות שונים".
ליאור דיב, מנכ"ל ומייסד סייבריזן מסר: "ארט קוביילו הוא אייקון בעולם הסייבר, ואחד האנשים המשפיעים ביותר ב- 30 השנים האחרונות בתחום. הצטרפותו לבורד של סייבריזן, בתקופה בה אנו חווים צמיחה מהירה בצפון אמריקה בפרט וברחבי העולם ובכלל, תתרום רבות במשימתנו להגן על ארגונים נוספים הנמצאים במלחמה מתמדת נגד יריבים מתחכמים וחדורי מוטיבציה".
כיום ארט משמש כיועץ בכיר וחבר דירקטוריון בחברות נוספות כמו טנאבל (Tenable) ומנדיאנט (Mandiant).

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully