וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם "לאשתו" של אייל קיציס יש רומן חדש?

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 14:42

בסרטון חושד הפרזנטור כי אשתו מנהלת רומן שבגללו היא שקועה בסמסים בשעת לילה מאוחרת. רק לאחר שהוא כבר מדמיין את חייו לאחר הפרידה, מתברר כי היא "משוחחת" עם הבוטים של כלל על החיסכון שלהם לפנסיה

אייל קיציס, הפרזנטור של כלל ביטוח ופיננסים יככב החל מהערב בפרסומת חדשה. העלילה מגוללת את חשדותיו של הפרזנטור כי ל"אשתו" (לא אשת החדשות טלי מורנו...) יש רומן מחוץ לנישואים, לאחר שהיא שקועה בטלפון הנייד שלה בשעת לילה מאוחרת.

בעוד קיציס מדמיין כבר את החיים כפרוד, מתברר כי הגברת מסתמסת עם "בוט" של חברת הביטוח בנוגע לתכנית הפנסיה שלהם.

השיר שמלווה את הפרסומת מבוסס על להיט להקת משינה "היא התווכחה איתו שעות", ושר אותו המוזיקאי והגיטריסט, שלומי ברכה, שיצר את השיר המקורי.

נבחרת הבוטים החדשה של כלל ביטוח ופיננסים מבוססת על חמישה נותני שירות אמיתיים של החברה, שנבחרו במסגרת קמפיין פנימי כנותני השירות הטובים ביותר.

איל קיציס בקמפיין חדש של כלל ביטוח - נבחרת הבוטים החדשה. ליאור נורדמן,
איל קיציס בקמפיין חדש של כלל ביטוח/ליאור נורדמן

שלומי ברכה עם מילים חדשות

באמצעות אנימציה מיוחדת נוצרו דמויות אוואטר בוט בהשראתם, אשר יעניקו שירות ללקוחות החברה, 24/7, באמצעות אפליקציית WhatsApp, במגוון רחב של תחומים: פנסיה, גמל, חיים, בריאות, חו"ל, ביטוח כללי ותביעות.

כאמור, הפרסומת החדשה של כלל ביטוח ופיננסים, מבוססת על הלהיט "היא התווכחה איתו שעות" של להקת משינה, אותו שר שלומי ברכה בעצמו, מי שכתב והלחין את השיר המקורי. אך לכבוד הקמפיין נכתבו לשיר מילים חדשות המותאמות לתוכן הפרסומת.

בוטים מומחים בהשראת נותני שירות אמיתיים

גלי שבד, משנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ואסטרטגיה בכלל ביטוח ופיננסים, מסרה: "אנו משיקים היום מהלך שיווקי ייחודי המציג את נבחרת הבוטים של כלל ביטוח ופיננסים, אשר "גויסה" במטרה להעניק ללקוחותינו שירות איכותי, מקצועי ונגיש, לאורך כל שעות היממה, גם בשעות הלילה כשהמוקדים אינם פעילים, במגוון תחומי הפעילות של החברה".

גלי שבד. סיון פרג',
גלי שבד, משנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ואסטרטגיה בכלל ביטוח ופיננסים/סיון פרג'

"השירות ניתן דרך אפליקציית ה-WhatsApp, הנמצאת בשימוש הרחב ביותר בציבור ונגישה לכולם. בנינו נבחרת של בוטים מומחים, שונים מאלה הנפוצים בענף, המבוססים על עובדי שירות אמיתיים בחברה, והם אף קיבלו את שמם. מהלך זה מהווה נדבך נוסף, בפעילות הענפה שאנו עושים לטובות לקוחותינו, ובחשיבות הרבה שאנו מייחסים למצוינות בשירות", הוסיפה שבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully