וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנת קיזנר מונתה למנכ"לית קבוצת מכללות פאר-תפנית

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 10:56

הקבוצה צירפה את קיזנר, ששימשה בתפקידה הקודם כמנכ"לית המכללה העסקית וכסמנכ"לית שירותים עסקיים בלשכת המסחר ת"א: "תעודת כבוד"

קבוצת מכללות פאר -תפנית ממשיכה להרחיב את פעילותה, והחל מחודש ינואר צירפה לשורותיה את לבנת קיזנר כמנכ"לית הקבוצה. קיזנר בעלת תואר שני בכלכלה עם התמחות במימון מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון בכלכלה וניהול באוניברסיטת תל אביב, שימשה בתפקידה הקודם כמנכ"לית המכללה העסקית וכסמנכ"לית שירותים עסקיים בלשכת המסחר ת"א.

לבנת קיזנר. כפיר זיו,
לבנת קיזנר/כפיר זיו

רפי פאר, הבעלים של הקבוצה: "אנו גאים ושמחים שלבנת קיזנר בחרה להצטרף כמנכ"לית הקבוצה. זוהי תעודת כבוד לקבוצת מכללות פאר ותפנית, אשר מובילה בארבעת העשורים האחרונים את קורסי הנהלת החשבונות, חשבי שכר , גרפיקה ממוחשבת ומולטימדיה" .

קבוצת מכללות פאר תפנית , שהוקמה בשנת 1983 על ידי רפי פאר, היא כיום הכתובת לכל מי שמעוניין ללמוד את מקצועות הנהלת חשבונות , חשבי שכר, גרפיקה ממוחשבת ומולטימדיה. המכללות בקבוצה מובילות את הלימודים בתחומים אלה בישראל. לאורך שנות קיומן רכשו המכללות ניסיון רב בניהול אלפי קורסים בכיתה ובאונליין בכל תחומי החשבונאות והגרפיקה הממוחשבת , לרבות הנהלת חשבונות, חשבי שכר, עיצוב גרפי, בניית אתרים, תקשורת חזותית, פוטושופ, עיצוב UX/UI, אילוסטריטור, אינדיזיין, אפטר אפקטס ועוד.

קורסי המכללות בפיקוח משרד העבודה וחלקם אף בפיקוח לשכת רואי החשבון, מה שמקנה לבוגרים זכאות לתעודת הכשרה מקצועית מוכרת על ידי גופים אלו.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully