וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה בביקושים למבעבעים: מה שותים הישראלים בערב השנה החדשה?

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 17:26

את בואה של 2021 חגגנו בסגר, אך השנה החגיגות היו מגוונות, בהן מסיבות גרנדיוזיות ומפגשים חברתיים גדולים בבתים. בהתאמה למגמת בילוי הביתי שנמצא במגמת עליה, כך גם עולה צריכת האלכוהול בחנויות

הקורונה ללא ספק גרמה לשינוי משמעותי בהרגלי הצריכה של הקהל הישראלי במגוון תחומים. ביניהם גם בתחום האלכוהול, שהצריכה הביתית שלו עלתה פלאים בעת שהברים והמסעדות היו סגורים, אבל גם נשארה אתנו לאחר תום הסגרים.

לירז אוסקר, מנהל סניף הרמיטאז' בראשון לציון ו-Senior habanos specialist שיתף אותנו בנתוני הצריכה של הישראלים בשבוע האחרון של השנה: "בכל שנה בסוף נובמבר, תחילת דצמבר, אנחנו מתחילים לראות צמיחה בביקושים לקראת אירועי סוף השנה. אנשים חוגגים בחוץ אבל גם לא מעט מארגנים בעצמם אירועים פרטיים, ארוחות ביתיות, מפגשים חברתיים ודייטים זוגיים - ומצטיידים בהתאם במשקאות".

אוסקר מפרט אילו משקאות נוהגים הישראלים לצרוך באופן מוגבר לקראת אירועי סוף השנה האזרחית: "כצפוי, הגידול המשמעותי הוא ביינות מבעבעים ובשמפניות. גידול של 190% לעומת שאר השנה. בנוסף, לקוחות פונים למשקאות כמו וויסקי שם אנחנו רואים גידול של 35% בביקוש, וגם בקוניאק - 71% יותר מבשאר השנה".

נתונים של Israeli Journal of health policy research מצביעים על עליה של 40% בצריכת משקאות חריפים, כאשר מתוך אלו אחוז צריכת הבירה עומד על - 47% ואחוז צריכת היין על- 60% במהלך שנת 2020.

"הנתונים שלנו מצביעים כי העלייה בצריכה מקורה ברכישת חבילות לאירועים קטנים, ברכישת כמויות גדולות תחת מבצעים משתלמים, ואף ברכישת מתנות אלכוהוליות אשר מגיעות אל מקבל המתנה עד לפתח הדלת", מציין שחם זגורי, מנהל מחלקת השיווק של פאנקו (Paneco).

ליאונרדו דיקפריו, "גטסבי הגדול". Giphy
מקבלים את שנת 2022 על רקע ביקושים מוגברים למשקאות אלכוהוליים/Giphy

"סגמנט אחר שנהנה מחגיגות סוף השנה הוא הסיגרים שרושמים עליה של כ-25%. אנשים מחפשים כיצד לחגוג עם המשקאות והסיגרים האיכותיים ביותר ושם אנחנו נמצאים עם מבחר של מוצרים שמחירם מתחיל בעשרות שקלים ויכול להגיע לעשרות אלפים ואף יותר במוצרים נדירים וייחודיים", משתף אוסקר.

לשאלתנו, כמה צורכים הישראלים בערב הסילבסטר בהשוואה לשאר השנה, קיבלנו מהרמיטאז' את הנתונים הבאים: ביינות מבעבעים - נרשם גידול של 190%, בצריכת וויסקי, הגידול של 35% ובצריכת הקוניאק גידול משמעותי של 71%.

הנסי קוניאק בעיצוב חדש. יח"ץ,
צריכת הקוניאק בערב השנה החדשה עוולה בכ-71%/יח"ץ

גם רשת יין בעיר, רשת חנויות היין והאלכוהול הגדולה בישראל, מדווחת על ביקושים מוגברים בדגש על מבעבעים ומותגי פרימיום ממגוון קטגוריות ונערכת למלאים גבוהים לקראת ערב חגיגות השנה החדשה:

לדברי אלעד סלובטיק סמנכ"ל שיווק רשת יין בעיר: "חודש דצמבר נחשב מאז ומתמיד לאחד החודשים החזקים והמשמעותיים של השנה, על אחת כמה וכמה בענף שלנו. הקהל הישראלי חוגג את הסילבסטר, מועד שבעבר פנה למגזרים מסוימים בלבד".

"אנחנו כבר מזהים בסניפים עלייה משמעותית בביקושים במיוחד ליינות מבעבעים ומותגי פרימיום כמו קרוג, הנסי, וויספרינג אנג'ל, מואט ועוד. לאור העלייה בביקושים שרואים כבר עכשיו בסניפים, אנו צופים שהשנה המכירות יגיעו לשיאן השבוע (השבוע האחרון של השנה) ושיהיה גידול של לפחות 50% בקטגוריית המבעבעים ו-30% בשאר הקטגוריות".

סלובטיק מחזק את דבריו של לירז אוסקר מהרמיטאז' בנוגע לעליית ביקוש גם למוצרים משלימים ומציין כי "מעבר לעלייה בביקושים לאלכוהול ויין, אנו מזהים כי יש ביקוש מוגבר לאביזרים משלימים כמו שמפניירות, כוסות פלוט, דקנטרים ועוד" ומבטיח כי סניפי הרשת ערוכים עם מלאים מוגברים לקראת הפיק הגדול של השנה.

על פי צוות רשת יין בעיר, הקטגוריות המובילות בתקופה זו של השנה הן: יינות מבעבעים (שמפניה, קאווה ופרוסקו בעיקר), וודקה, וויסקי וקוניאק עם דגש על מותגי פרימיום בכל קטגוריה.

כוסות יין מבעבע  בסילבסטר. ShutterStock
"הקטגוריות המובילות בימים אלו של השנה: מותגי פרימיום של יינות מבעבעים, וודקה, וויסקי וקוניאק"/ShutterStock

מגמת המבעבעים בחודש דצמבר על פי רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: "בכל שנה אנו עדים לעליה בשוק המבעבעים בחודש דצמבר, שהופך להיות הסגמנט השני בגודלו בקטגורית היינות ואנו צופים שהמגמה הזו תעלה ותגבר. היינות המבעבעים פרצו את גבולות שמפיין ונמצאים כעת כמעט בכל מקום בעולם, כך שנעשו נגישים הרבה יותר לכלל הצרכנים בכלל ולדור המילניום בפרט, המחפשים יינות מבעבעים, טעימים וארומטיים".

המלצות המומחים

בפתחה של שנה חדשה, ביקשנו כמה המלצות-שתייה מהמומחים, הנה מה שקיבלנו:

הנסי VSOP holiday addition - קוניאק זה יוצר לראשונה בהזמנה מיוחדת עבור החצר האנגלית ב-1818, לכן שמו המלא הוא Hennessy VSOP Privilege. מאז ועד היום זהו משקה המגדיר את האופנה בתעשיית הקוניאק והמהווה מודל לחיקוי עבור רבים. המחיר: 265 שקל.

hennessy-vsop-limited-edition-2021. יח"צ הרמיטאז',
hennessy-vsop-limited-edition-2021/יח"צ הרמיטאז'

סיפור של חורף מבית גלנמורנג'י - מזקקת הוויסקי Glenmorangie מבית Moët-Hennessy מציגה מהדורה מיוחדת ומוגבלת של סינגל מאלט עם נוזל ייחודי בטעמי פירות, דבש, טופי אגוזי ברזיל והתבלינים החורפיים: קינמון, גינ'גר וציפורן.

A Tale of Winter', המהדורה המוגבלת מבטיחה לעטוף את החושים ולרגש צרכני וויסקי חדשים וותיקים גם יחד. מתוך הרצון העז ליצור וויסקי עשיר, חלק, פירותי עם טעמי חורף, לקח ד"ר לומסדן גלנמורנג'י אוריג'ינל שהתיישן בחביות ברבן (אמריקאיות) והעביר אותו להתיישנות נוספת בחביות בהן היה לפני כן יין מרסלה. לישראל יגיעו 810 בקבוקים בלבד. המחיר לבקבוק 700 מ"ל בין 269-289 שקל.

גלמורנג'י מהדורת החורף. יח"צ חו"ל,
גלמורנג'י מהדורת החורף/יח"צ חו"ל

בלו נאן מבעבע זהב - בלו נאן זהב הוא יין מבעבע טעים, עדין ואלגנטי. פירותי ומתקתק, יין זה יתאים במיוחד לקבלת האורחים, לליווי מנות ראשונות ושלל מתאבנים. הבעבוע של בלו נאן הוא תוצאה של תסיסה טבעית והזהב בפנים הוא 24k אמיתי. מושלם לרגעי השמחה. המחיר: 55 שקל.

בלו נאן. יח"צ,
בלו נאן מבעבע זהב, המחיר: 55 שקל/יח"צ

מואט ושנדו ברוט - ליין שנוצר לראשונה ב-1869 לא פשוט להישאר קלאסי, אהוב ורלוונטי עד היום. בשביל זה צריך להיות ממש טעים. כמו במבה. טוב, אולי אפילו קצת יותר. זה בדיוק הסיפור של שמפניית הדגל מבית מואט ושנדו. מאז ועד היום מואט ושנדו ברוט הוא חוד החנית של עולם המבעבעים. יין מרתק לחוויה מושלמת. המחיר: 200 שקל.

מואט. יח"צ הרמיטאז',
מואט ושנדו ברוט, המחיר: 175 שקל/יח"צ הרמיטאז'

אמרונה, טומסי - אגרוף בכפפת משי - כך אפשר לתאר את האמרונה של טומאסי. עוצמתי ואלגנטי בו זמנית, מורכב ורך, עשיר ומדויק. ניואנסים עמוקים אף יותר יתגלו ככל שהיין יתיישן, אבל כבר עכשיו ניתן ליהנות ממלוא הדרו - הן במהלך ארוחה משפחתית, הן בדייט רומנטי ובמיוחד כיין מדיטציה שישמח לקחת את כל הבמה לעצמו לערב אחד ארוך ומשמעותי. המחיר: 229 שקל.

אמרונה טומאסי. יח"צ הרמיטאז',
אמרונה טומאסי, המחיר: 160 שקל/יח"צ הרמיטאז'

והנה כמה אופציות נוחות יותר לכיס:

המותג Giacobazzi משיק מהדורה מיוחדת של למברוסקו מבעבע לבן חצי יבש, בעיצוב חגיגי התואם את רוח חגיגות סוף השנה, המתאפיינות באווירת גלאם, לבוש נוצץ ומשקאות מבעבעים. זוהי סדרת יינות מבעבעים בסגנון למברוסקו בעלי 9% אלכוהול, מיוצרים באיטליה בשיטת שארמט (Charmat) מענבי למברוסקו ומונטה-ריקו.

היקב ממוקם במודנה שבחבל אמיליה באיטליה, אזור הנחשב ללב הלמברוסקו האיטלקי המקורי. משפחת Giacobazzi הקדישה דורות שלמים לטיפול בכרמים והפקת יינות ובחלוף הזמן, הפך השם Giacobazzi לשם נרדף ללמברוסקו. המחיר המומלץ לצרכן: 25 שקל. ניתן לרכוש בחנויות וברשתות השיווק הנבחרות.

ג'אקובזי מהדורת סילבסטר. איל קרן,
ג'אקובזי מהדורת סילבסטר/איל קרן

דני בצלאל סמנכ"ל שיווק "קשת טעמים": מובן שאין חגיגה בלי שתייה. בגזרת מחלקת האלכוהול, אנו מציעים מאות סוגים של משקאות בטעמים ומרקמים איכותיים מכל קצוות העולם במחירים ייחודיים שלא ניתן להשיג באף רשת מזון אחרת, לדוגמא:

יין מבעבע ברוט - עמק תליאני, גיאורגיה: יין מבעבע ברוט עשוי ענבים מובחרים של זן רקציטלי האיכותי
ביותר. פרי אלגנטי, הטעם מעורבב היטב עם תווים קרמיים. יין זה בעל טעם לוואי רך, פריך ונעים.
מחיר ייחודי לרשת: 36 שקל. להשיג בסניפי קשת טעמים ברחבי הארץ ובאתר אונליין: www.keshet-teamim.co.il

מבעבע ברוט - עמק תליאני גאורגיה. מחיר ייחודי לקשת טעמים 36 שקל. יחסי ציבור,
מבעבע ברוט - עמק תליאני גאורגיה. מחיר ייחודי לקשת טעמים 36 שקל/יחסי ציבור

CUVEE DE PURCARI BRUT ROSE יין מבעבע - רוזה, יקבי PURCARI, מולדובה, 750 מ"ל
תערובת יוצאת דופן של הזנים שרדונה ופינו נואר.הגוון הוורד מעורר אלגנטיות בעל טעם עדין של דומדמניות. הרכב זני: 70% פינו נואר 30% שרדונה. אלכוהול: 12.5% מחיר ייחודי ל"קשת טעמים": 90 שקל. להשיג בסניפי קשת טעמים ברחבי הארץ ובאתר אונליין: www.keshet-teamim.co.il

chateau-purcari-cuvee-de-purcari-rose-brut_מחיר ייחודי לקשת טעמים90 שקל. יחסי ציבור,
chateau-purcari-cuvee-de-purcari-rose-brut_מחיר ייחודי לקשת טעמים 90 שקל/יחסי ציבור

יין ריברטינלו מוסקטו - יין קליל ומרענן עשוי מענבי מוסקט מצפון איטליה, בעל ארומת מוסקט אופיינית עם רמז של ורדים והדריות, מאוזן ונעים לשתייה. בעל אחוז אלכוהול נמוך, מוגז מעט ובעל רמת מתיקות גבוהה. מתאים במיוחד לפתיחת ארוחה או לצד קינוחים מתוקים. ארץ ייצור: איטליה I 750 מ"ל I אחוז אלכוהול: 5% כשר בהשגחת OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל המחיר: 50 שקל. ניתן להשיג בבנא משקאות ובחנויות נבחרות.

בנא משקאות בלעדי ברשת ובחנויות נבחרות - יין ריברטינלו מוסקטו 50 שקל. יחסי ציבור,
יין ריברטינלו מוסקטו 50 שקל/יחסי ציבור

VODKA 3 KILOS GOLD I ACAI I PINEAPPLE וודקה אולטרה פרימיום עטורת פרסים המגיעה בבקבוק בעיצוב מהודר ומקורי אשר עוצב בהשראת מטילי הזהב אשר עזרו להציל את ארה"ב מהשפל הכלכלי בשנות ה-30 ונרשם כפטנט בלעדי לוודקה.

האריזה היוקרתית מרמזת על הייחודיות של הוודקה בתוכה - וודקה מעודנת בעלת מרקם חלק הודות לאיכות החיטה ההולנדית והמים הטהורים מהולנד המשמשים להכנתה. השילוב בין שני המרכיבים מבטיח קבלת וודקה מהדרג הגבוה ביותר - דרג הזהב. מגיעה גם בטעמי אננס I אסאי ארץ ייצור: הולנד I ליטר I אחוז אלכוהול: 40% כשר פרווה לימות השנה בהשגחת OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל מחיר: 150 שקל.

בנא משקאות - בלעדי ברשת וודקה 3 kilos acai 150 שקל, 1 ליטר. יחסי ציבור,
יבוא של רשת בנא משקאות: וודקה 3 kilos acai 150 שקל, 1 ליטר/יחסי ציבור

ליקר טופי "טופקה" ליקר טופי על סיס וודקה מהאלפים הצרפתיים. לבקבוק מראה ייחודי, בניעור הבקבוק מתגלה ניצוץ ותוכן הבקבוק נראה כמערבולת. מומלץ להגשה נקי בליווי קוביות קרח או בתוספת מיץ תפוחים. בימי החורף הקרים ניתן להגיש מחומם. ארץ ייצור: הולנד I ליטר I אחוז אלכוהול : 20% כשר פרווה לימות השנה בהשגחת "מאור הכשרות" ובאישור הרבנות הראשית לישראל מחיר: 110 שקל

בנא משקאות בלעדי ברשת ובחנויות נבחרות - ליקר טופי tofka  המחיר: 110 שקל. יחסי ציבור,
בנא משקאות בלעדי ברשת ובחנויות נבחרות - ליקר טופי tofka המחיר: 110 שקל/יחסי ציבור

חטיבת האלכוהול של טמפו גאה להציג לרגל חגיגות סוף השנה: 'G.H. Mumm Cordon Rouge' שמפניית הדגל של בית מום, מום קורדון רוז' המציבה רף גבוה ואיכותי בקטגוריה. בית מום, יצרנית שמפניות נוסדה בשנת 1827 וידועה כמובילה עם חדשנות ונועזות לצד עוצמה ואיכות.

השמפניה מעוטרת בסרט האדום האייקוני כבר משנת 1876, השמפנייה משובחת בעלת צבע צהוב-זהוב וניחוח עשיר של ארומות ראשוניות של פירות בשלים וטריים, משמש, אפרסקים, פירות טרופים הנפתחים לארומות וניל, קרמל, בריוש ושמרים עם סיומת של פירות מיובשים ודבש. טעמה מתהדר בטעמים של פירות טריים וקרמל, עם בועות עדינות ופריכיות המתפתחות ויוצרות רעננות מתפרצת.

שמפניית מום קורדון רוז' התיישנה מעל 20 חודשים על השמרים במרתף היקב וזכתה ב-6 מדליות זהב בתחרות העולמית של שמפניות ויינות מבעבעים בשנת 2016, וזאת בזכות תשומת הלב לאיכות בלתי מתפשרת של השמפניה. כמו כן, זכתה למוניטין של בית השמפניה המוביל בצרפת.

מחיר מומלץ לצרכן: 225 שקל. ניתן לרכוש בחנויות אלכוהול ויין מובחרות

שמפנייה מום קורדון רוז מחיר 225 שek. יח"צ חו"ל,
שמפנייה מום קורדון רוז מחיר 225 שקל/יח"צ חו"ל

'יקב ברקן', היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות מציג לקראת השנה האזרחית החדשה: Reserve Gold Edition גוורצטרמינר, בציר 2020

היין זכה במדליית זהב בתחרות החשובה 'BEST VALUE' לשנת 2020 במסגרתה הוכרז כ"גוורצטרמינר הטוב בישראל"

לקראת השנה האזרחית הקרבה, יקב ברקן משיק את יין גוורצטרמינר כרם עלמה מסדרת Reserve Gold Edition, בציר 2020 אשר זכה במדליית זהב בתחרות החשובה 'BEST VALUE' לשנת 2020 במסגרתה הוכרז כ"גוורצטרמינר הטוב בישראל".

היין עשוי מענבי גוורצטרמינר הגדלים במרום הגליל העליון בכרם עלמה. הכרם מניב יבולים נמוכים של פרי איכותי המוביל ליין ארומתי ופירותי בעל מתיקות מעודנת. הור שופע ומושך, בעל ארומות פרחוניות, כגון ורדים ופריחת הדרים, אליהם מתלוות ארומות פרי טרופי רענן כגון גויאבה וליצ'י. היין בעל מתיקות מעודנת ועם כל לגימה מפגין חמיצות רעננה וסיומת מתקתקה, אשר משאירה טעם של עוד.

מחיר מומלץ לצרכן : 40 שקל. כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל. הסדרה משווקת בחנויות היין ורשתות השיווק ברחבי הארץ. ניתן לרכוש גם באונליין באתר BLEND

רזרב גולד גוורצטרמינר בציר 2020 מחיר 40 שקל. יחסי ציבור,
רזרב גולד גוורצטרמינר בציר 2020 מחיר 40 שקל/יחסי ציבור

לואי רודרר קריסטל - האיכות והיוקרה של בית רודרר ושמפניה קריסטל בפרט הינם ללא מתחרים. הבית המפורסם נמצא בבעלות המשפחה מאז הקמתו בשנת 1776 וכיום נהנה מעצמאות מלאה ושליטה אופטימאלית על הכרמים. שיטות הייצור מסורתיות ומבוססות על דורות של ניסיון.

החזון של בית רודרר ניכר בכל בקבוק ובקבוק. ההקפדה הבלתי מתפשרת על האיכות, ההשקעה ותשומת הלב לפרטים יוצרים שמפניה נפלאה המשלבת פירותיות ורעננות עם אלגנטיות ומורכבות יוצאת דופן.

שמפניית קריסטל מיוצרת רק בשנים הטובות ביותר, מפינו נואר ושרדונה בעשרת הכרמים חשובים של בית רודרר בסיווג גרנד קרו ונחשבת לשמפניה טובה ויוקרתית המגישה מורכבות ועושר טעמים לצד רעננות חוויתית.

מחיר מומלץ: 1,350 שקל. ניתן להשיג בחנויות האלכוהול הנבחרות.

שמפניה לואי רודרר קריסטל. יחסי ציבור,
שמפניה לואי רודרר קריסטל/יחסי ציבור

המותג מיכל נגרין ויקבי ירושלים - אגודה חקלאית שיתופית, משיקים בימים אלה סדרת יינות בוטיק.
היין האיכותי של יקבי ירושלים לובש חג ומתהדר בעיצוביו האייקונים ומלאי הסטייל של המותג מיכל נגרין.

בשיתוף פעולה פורה בין הצדדים נוצרה סדרה של 4 יינות עם מארזים מרהיבים ויוצאי דופן ביניהם:
יקבי ירושלים פוארטה 2019 Single Vineyard - יין מחוזק, שהופק מענבי שיראז מאזור השומרון הגבוה אשר נבצרו בשיא הבשלתם. הענבים עברו השריה קרה עם הקליפות במשך כ- 3 ימים, תהליך תסיסה מבוקר והוספת ברנדי איכותי.

התיישנות בחביות עץ אלון וסינון גס, תרמו לשימור מירב איכויות היין. צבעו של היין ארגמני עמוק ולו ארומות של פטל שחור, קסיס ושוקולד מריר, כל אלה מקבלים ביטוי בעיצוב המרהיב, העמוק מלא הפנטזיה של מיכל נגרין | המחיר: 190 שקל. ניתן להשיג באתר של מיכל נגרין:www.Michalnegrin.co.il | בחנויות היין המובחרות | במרכז המבקרים של יקבי ירושלים.

פוארטה 2019, מיכל נגרין ויקב ירושלים. יח"צ,
פוארטה 2019, מיכל נגרין ויקבי ירושלים, המחיר: 190 שקל/יח"צ

Pierre Chavin בסופר-פארם אונליין: רגע לפני השנה האזרחית החדשה סופר-פארם מרחיבה את הקטגוריות שהיא מציעה באתר האונליין שלה, ותחל להציע יינות ללא אלכוהול כדי לאפשר גם למי שלא צורך אלכוהול לחגוג.

Pierre Chavin - הסיפור מתחיל באזור לנגדוק-רוסיון שבצרפת, ביקב Domaines Pierre Chavin שהוקם בזכות שיתוף הפעולה בין פביאן גרוס, יינן מוכשר בעל תשוקה לאמנות הערבוב, ומתילד בולשן, מומחית לשיווק יינות שבאה ממשפחה של יצרני יין במחוז שמפאן. בזכות ידע מעמיק בשווקים הבינלאומיים ובציפיות של הלקוחות, שני מקימי החברה מיצבו את עצמם מיד בשוק היצוא וכיום נהנים ממוניטין מכובד בכעשרים מדינות לרבות שוודיה, סין וארצות הברית.

תהליך הוצאת האלכוהול מתרחש לאחר שהיין מיוצר. כדי לשמר את כל הטעמים והארומות האופיינים ליין נהדר, מיישמים בחברה פרוטוקול קפדני של הוצאת אלכוהול הנקרא "עמוד קונוס מסתובב". זו השיטה היעילה ביותר לאיסוף ולשימור של המרכיבים הנדיפים (ארומות) ביין בטמפרטורות נמוכות. השיטה מבוססת על זיקוק ותהליכים המתבצעים בחום ומאפשרת לייצר משקאות ללא אלכוהול מבלי לאבד את העוצמה הארומטית שלהם.

מבין מוצרי המותג, מוצע מארז הכולל רביעיית התנסות שרדונה -רוזה 2 יין + 2 שמפניה במחיר 139 שקל(מחיר השקה עד ל-12.1.22): פייר זירו שרדונה 200 מ"ל, פייר זירו רוזה 200 מ"ל, פייר זירו שרדונה מבעבע 200 מ"ל, פייר זירו רוזה מבעבע 200 מ"ל. ניתן להשיג באתר סופר-פארם

רביעיית התנסות, יינות ללא אלכוהול, סופר פארם. יח"צ,
רביעיית התנסות שרדונה: רוזה 2 יין + 2 שמפניה במחיר 139 שקל, סופר פארם/יח"צ

לכבוד מי שרוצה להמשיך ולחגוג אל תוך 2022, רשת יין בעיר מציעה מגוון רחב של מבצעים על הקטגוריות השונות :

2 בקבוקי קאווה וילרנאו ב-100שקל
ברכישת בקבוק וודקה מולין מקבלים 4 פחיות בלו מתנה
ברכישת בקבוק ג'ין לונדון \ MOM מקבלים 2 בקבוקי טוניק בטעמים (ליטר) של שוופס מתנה
חבילות ייעודיות לסילבסטר במחירים מיוחדים
מחירים מיוחדים על יינות ומותגי קוניאק וויסקי מובילים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully