וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של 6 מיליון שקל: טובול קרמיקה פותחת שני אולמות תצוגה ענקיים

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 11:59

אולם אחד ייפתח בבילו והשני בבני ברק. ב-2022 תתרחב הרשת וייפתח מרכז לוגיסטי בהשקעה של 40 מליון שקל בשטח של 2000 מ"ר. הקבוצה תצא בקמפיין פרסומי

עם גל הבנייה והשיפוצים והתחזקות ענף הנדלן, מתחזק גם תחום עיצוב הפנים והופך לענף קמעונאי מהותי במשק. רשת טובול קרמיקה, מתרחבת בהשקעת ענק בתחום. בהשקעה של 6 מיליון שקל, הרשת פותחת שני אולמות תצוגה בשטח כולל של 1,700 מ"ר, האחד בבילו בשטח של 700 מ"ר בהשקעה של 2 מליון שקל, והשני בלח"י בבני ברק בגודל 1,000 מ"ר בהשקעה של 4 מיליון שקל. הסניפים החדשים מצטרפים לשניים הקיימים במודיעין ובירושלים ובכוונת הרשת להתרחב עם אולם תצוגה נוסף ב 2022.

בהמשך השנה ייפתח מרכז לוגיסטי מתקדם בשטח של 2000 מ"ר בהשקעה של 40 מיליון שקל לטובת אחסנת מוצרי סניטריה ודלתות הפנים של החברה.

אולם תצוגה טובול קרמיקה. שי אפשטיין,
השקעה של מיליונים. אולם תצוגה של טובול קרמיקה/שי אפשטיין

טובול קרמיקה מבית קבוצת טובול, היא אחת מהיבואניות הגדולות בארץ בתחום האריחים חיפויים ומוצרי הגמר, עם ניסיון של מעל 35 שנים בשוק הישראלי. החברה משווקת רשמית של המותגים הגדולים בארץ ובעולם, ומתהדרת במגוון רחב של מוצרים לעיצוב הבית, הכוללים אריחים,
חיפויים, כלים סניטריים, ברזים, ארונות אמבט, פרקטים, דלתות פנים ועוד המותאמים לקהלי לקוחות שונים, בהם אדריכלים, מעצבים, לקוחות פרטיים, קבלנים ויזמים.

לדברי תם טובול מנכ"ל טובול קרמיקה: "השקת האולמות הינה חלק מתכנית פריסת הרשת במקומות אסטרטגיים ברחבי הארץ. ב-2022 מתעתדת החברה להמשיך את ההתרחבות עם השקת אולם תצוגה נוסף ומרכז לוגיסטי עצום בהשקעה של 40 מיליון שקל".

בתוך כך, בקרוב יעלה קמפיין חדש בהיקף של מיליון שקל בטלוויזיה ובדיגיטל, תחת הסלוגן DESIGN YOUR NEXT MOVE, באמצעות משרד הפרסום AVRAHAM, הממחיש, לדברי החברה, "את כוחו של המותג ואת מגוון פתרונות העיצוב שמציעה טובול קרמיקה. עולם האופנה, סטייל וטרנדים מובילים את הקמפיין ומוצגים בצורה אלגנטית עכשווית וכיפית".

  • עוד באותו נושא:
  • קרמיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully