וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הגוון האייקוני זוכה לקולקציה משלו

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 16:22

וגם: קולקציה חדשה בפקטורי 54, מוצרים נוצצים לסילבסטר, תכשיטים בחיתוך מיוחד ורטבים חדשים במטבח

נשיקה אייקונית

RUBY CREW של מאק. יח"צ חו"ל,
RUBY CREW של מאק/יח"צ חו"ל

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C מרחיב את קשת הפורמולות והגימורים של שפתון רב המכר RUBY WOO, והופך את השפתון האייקוני בעולם לקולקציה. לכבוד סוף השנה משיקים במאק את Ruby's Crew - קולקציה של שפתונים באדום האייקוני ב-4 פורמולות ומרקמים, אשר כל אחד מהם זכה לפרסום עולמי ביצירת מלתחה שלמה של מראות שפתיים אדומות. כל אחד מהשפתונים בקולקציה מתלבש על לוק אדום מונוכרומטי במהדורה מוגבלת.

Ruby's Crew ממחיש את הפנים הרבות של Ruby Woo וכיצד הוא מסוגל להתאים את עצמו לכל מראות האיפור מאז 1999. אמני איפור משתמשים ב-Ruby Woo כדי ליצור כל מראה. לין דנויירז, מנהלת אמנות האיפור של המותג הגדירה את Ruby Woo כשפתון שהוא כבר לא רק טרנד, הוא נועז, ייחודי וחצוף, גוון שצריך ללבוש בכוונה ברורה, כזה שאינו מגביל את האפשרויות, כשלובשים אותו עם מעט איפור או ללא איפור כלל, הוא הופך למראה שלם או מוסיף חינניות מידית לעיניים שפוסלו באופן מושלם, בכל דרך שלובשים אותו. שפתיים במט המושלם של Ruby Woo לעולם לא ייראו פחות ממושלמות.

RUBY CREW של מאק. יח"צ חו"ל,
RUBY CREW של מאק/יח"צ חו"ל

הוואריאציות החדשות - Powder Kiss ו-Powder Kiss Liquid Lipcolor - על הגוון המהולל הופכות את Ruby Woo לאדום שאפשר להיקשר אליו לחלוטין. בקולקציית Ruby's Crewבאריזה מיוחדת במהדורה מוגבלת RETRO MATTE שפתון Ruby Woo - אדום-כחול חי מאט לחלוטין; שפתוןLIQUID RETRO MATTE שפתון נוזלי בגימור מאט; Ruby Phew אדום כחול חי; שפתון KISS LIPSTICK POWDER בגימור מאט רך; Ruby New אדום כחול חי; שפתוןLIQUID POWDER KISS; שפתון נוזלי בגימור מאט רך Ruby Boo אדום כחול חי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
seperator

מוגלר נוחת

מוגלר. יח"צ,
מוגלר/יח"צ

הקולקציה החדשה של מותג מוגלר נחתה בפקטורי 54, וממשיכה לחגוג את הגזרה הנשית בתפארתה. אם בעבר סגנונו הסקסי של המותג נשען על פלטת גוונים כהים ושחורים, היום הוא מתרחב לצבעים חזקים ובוהקים כמו צהוב ניאון, כתום, ירוק וורוד זוהר.

את בית האופנה מוגלר הקים בשנות ה-70 מעצב האופנה הצרפתי טיירי מוגלר. הוא שאב השראה מעולמות הבלט, ארכיטקטורה, אמנות וצילום. קולקציית הרדי-טו-וור הראשונה הוצגה ב-1973 תחת השםCafé De Paris . ב-1974 הושק באופן רשמי המותג Thierry Mugler , שהחל בעיצוב חליפות לאישה המודרנית והחזקה. הדגמים התאפיינו בצלליות חדות ומפוסלות המדגישות את גוף האישה בעיקר המותניים, וכריות כתפיים דומיננטיות. אלמנטים שייצגו באותה תקופה את הדמות הנשית כאישה עוצמתית, חושנית, מגנטית וכובשת.

החליפות עוצבו בהשראת כוכבות הוליוודיות שמוגלר העריץ. בתהליך העיצוב הוא השתמש בידע האנטומי שרכש בעברו כרקדן קלאסי. שנות ה-80 היו תור הזהב של מוגלר, שהיה בין המכתיבים העיקריים של הטרנדים הבולטים באותו עשור, והתמקד בסגנון עשיר, אולטרה-נשי עם אלמנטים במראה עתידני.

ב-1992 הוצגה קולקציית ההוט קוטור הראשונה, שהציגה פרשנויות שונות וייחודיות למחוך - פריט שהפך לחלק מהותי מה- DNAשל המותג, והיה מוטיב חוזר בכל קולקציה. באותה שנה הושק גם הבושם Angel, שהפך לראשון מתוך ליין בישום מצליח שנחשב לחלק בלתי נפרד מבית האופנה.

מוגלר עזב את בית האופנה ב-2002 והחל לעסוק בעיצוב תלבושות ותחפושות הרחק מהעין הציבורית. לאחר עזיבתו נסגר קו הרדי-טו-וור עקב קשיים כלכליים, ובית האופנה צלל לתקופה של אנונימיות מסוימת.

הקאם-בק של המותג היה ב-2011, עם מינויו של נירולה פורמיקטי כקריאייטיב דיירקטור, הוא צמצם את שם המותג לMUGLER- , והתחיל את גלגול החיים השני של המותג. כיום מחזיק בתפקיד הנחשק המעצב האמריקני קייסי קדוולדר החותר לביטוי עצמי ומייצג גישה מתקדמת לאופנה, תוך חקירה מתמדת של נשיות מודרנית ושימוש במלאכה מסורתית ליצירת עיצובים חדשים ופורצים דרך שהמנטרה שלו: "היום נשים מתלבשות בשביל עצמן, כי זה מעצים, מה שאת לובשת יכול לשנות אותך, לגרום לך ללכת בצורה אחרת, להעניק לך ביטחון".

בית האופנה נהנה בשנים האחרונות מתחייה מחודשת של מראה האייטיז וסגידה לעיצוביו האייקונים של המותג. בנוסף נמצא מוגלר בחזית החדשנות, כשהוא מציג מיזוג מופתי בין אמנות לטכנולוגיה, מתוך אג'נדה של קיימות ובמטרה לפתח טכניקות המכבדות את הסביבה.

seperator

נוצצים לסילבסטר

NV. יח"צ,
NV/יח"צ

רגע לפני חגיגות הסילבסטר, מותג JEUNESSE GLOBAL מציע מגוון מוצרים למראה מושלם וזוהר לערב הנוצץ.

בין המוצרים החדשים: INSTANTLY AGELESS - מיקרו קרם עוצמתי בעל אפקט מתיחה מידי המסייע באופן מידי בצמצום קמטים, פועל במהירות וביעילות לצמצום סימני הזדקנות בולטים. המוצר מכיל חומרים פעילים ביניהם ארגיילרלין פפטיד הידוע כמפיק תוצאות משמעותיות בתחום האנטי אייג'ינג.

מוצרי ליין איפור NV שפותחו בשת"פ עם המאפרת הבינלאומית יולנדה הלסטון, ומכילים את תרכובת ה-200 APT המסייעת בחידוש העור ומעניקה מראה מקצועי וזוהר, וגימור חלק ועמיד לאורך זמן.

פריימר מסדרת NV המשמש הכנה לריסוס המייקאפ והברונזר של הסדרה.

ברונזר מסדרת NV המעניק מראה זוהר, טבעי ומבריק לאורך כל היום.

מייקאפ מסדרת NV מסייע בטשטוש פגמי עור ומספק במהירות כיסוי פוטוגני ברמה גבוהה. ניתן להשתמש גם כקונסילר.

להשיג אצל המפיצים המורשים ו/או ליצור קשר עם משרדי החברה לצורך הפניה למפיץ רלוונטי.

seperator

סילבסטר בסקארה

סקארה. קית גלסמן,
סקארה/קית גלסמן

לרגל חגיגות סוף השנה, רשת האיפור והטיפוח SACARA משיקה מארז מוצרים במהדורה מוגבלת הכולל מוצרים נבחרים מקולקציית האיפור של אנה זק שניתן ליצור בעזרתם לוק מנצנץ ומלא בגלאם. המארז כולל 3 מוצרי איפור שהם מאסט לכל אירוע מקולקציית הקפסולה של אנה זק, שכל אחת צריכה למראה נוצץ: פלטת צלליות POP STAR הכוללת 8 צלליות בגימורים שונים; מסקרה SHOW TIME מאריכה; סט עפרון תוחם + שפתון מט LADY IN RED בצבע אדום; תיק איפור מנומר. את המוצרים בחרה זק בשת"פ צוות המומחים של רשת SACARA. מהרו כי ניתן להשיג בבלעדיות במהדורה מוגבלת עד-31.12.2021 בסניפי רשתSACARA בכל רחבי הארץ.

seperator

משקמים את השיער

לה בוטה. יח"צ,
לה בוטה/יח"צ

מותג הטיפוח והקוסמטיקה לה בוטה משיק 4 סדרות טיפוח ושיקום לשיער, פרי פיתוח של מעבדות לה בוטה. כל סדרה פועלת בדרכה לשיקום ובניית סיב השערה מחדש, מזינה את השורש בלחות ובחומרים פעילים וחיוניים לקרקפת. מוצרי הסדרות לא מכילים מלחים ומותאמות לשיער שעבר טיפול בחום כמו החלקות וטיפולים כימיים שונים.

סדרת רד פייבר: הסדרה האדומה. סדרת ויטמינים, מותאמת לכל סוגי השיער, גם לשיער יבש ופגום וגם לשיער שעבר החלקה, מאזנת את הלחות לאורך השערה, משמרת ומאריכה את חיי ההחלקה. המוצרים מועשרים בוויטמינים וקרטין טהור המסייעים להזנת ושיקום הקרקפת, מחזירים את הברק והלחות הטבעית לשיער ומתקנים קצוות שבורים.

סדרת הוט קוטור: הסדרה הלבנה המכילה חומצה היאלורונית לשיקום וריכוך השיער. פיתוח פורמולה חדשני ממעבדות לה בוטה, המוצרים עשירים בטאין ותרכובות זהב וויטמינים התורמים לשמירה על לחות עור הקרקפת ומונעת יובש, ומרכיבים התורמים למראה שיער בריא ומבריק עם ניחוח נעים לאורך זמן. הסדרה מתאימה לשיער יבש מאוד ופגום ותורמת לשיקום סיב השערה ומעניקה טיפול יסודי לקרקפת.

סדרת הזהב אינטנסיב: מכילה מוצרים חיוניים לשיקום והזנת השורשים מחדש, מתאימה למי שזקוקה לשיקום אינטנסיבי ומהיר של שיער שעבר החלקות. מותאם במיוחד לשיער חסר חיים ויבש, המוצרים מכילים שמן ארגן טבעי המעניק מרקם משי ורכות לשיער.

סדרת אלקסיר גלוס: סדרה טיפולית לניקוי יסודי, המסייעת במתן גוון אחיד ובהיר לשערה .מוצרי הסדרה מכילים תערובת של 24 רכיבים חיוניים, ויטמינים, סיליקון גלוס, ומועשרים בריכוז גבוה של פיגמנט סילבר בשילוב PLEX המיועד לשיקום, הגנה וחיזוק קצוות מפוצלים הנגרמים מתהליך הבהרה תוך שמירת רמת האיזון של ה-PH ואינו מייבש את השיער. הסדרה מתאימה לשיער בלונד, מובהר, אפור, אומברה ובליאז ומנטרלת גוונים כתומים.

seperator

בגטים לסילבסטר

תכשיטי מותג albby. אורי  לבני,
תכשיטי מותג albby/אורי לבני

מותג האופנה A L B B Y משיק קולקציית תכשיטי "בגטים" בעיצוב היזמיות והמייסדות טלי בלוך ואושרת הראל ובהשראת הטרנד העולמי. התכשיטים משובצים באבנים בחיתוך מלבני, והקולקציה החדשה כוללת עגילים, שרשראות וצמיד, כולם משובצים באבני בגט.

הקולקציה מיוצרת בעבודת-יד ובאיכות בלתי-מתפשרת. תכשיטי הזהב הצהוב עשויים וורמיל (vermeil) - כסף סטרלינג בציפוי זהב צהוב 14 או 18 קאראט בעובי 2.5 מקרון לפי התקן האמריקני המחמיר, ללא מרכיבים אלרגניים (ניקל וכו').

תכשיטי מותג albby. שלומי פרי,
תכשיטי מותג albby/שלומי פרי

התכשיטים משלבים אבני זירקון בדרגת איכות גבוהה A5. השימוש בחומרי גלם חדשניים ואיכותיים הולידו קומבינציית עיצוב מינימליסטית, מהודקת ונוטפת סטייל, של פריטים טרנדיים אך גם אל-זמניים, במחירים נגישים.

A L B B Y הינו מותג און-ליין בינלאומי, המציע קולקציית תיקים ותכשיטים סטייליסטים המשדרגים כל לוק. בלוך והראל דואגות למשלוחים עד הבית תוך 1-3 ימי עסקים או לנקודות איסוף בפריסה ארצית, ויש גם אפשרות לאיסוף עצמי מהסטודיו בתל-אביב.

לקתן? ניתן להשיג את מוצרי המותג באתר האון-ליין.

קיסר במטבח

הלמנס. יח"צ,
הלמנס/יח"צ

הלמנ'ס, מותג המיונז והרטבים מבית יוניליוור, מרחיב את סדרת רטבי הסלט עם 2 רטבים חדשים, ויניגרט וקיסר, המשדרגים ומגוונים את הסלט והכריך במינימום מאמץ ובמקסימום טעם. כמו כל מוצרי סדרת רטבי הסלט של הלמנ'ס, הרטבים ללא סימון אדום, והם מצטרפים לטעמים הקיימים בסדרה: רוטב אלף האיים, רוטב אלף האיים לייט, רוטב שום, רוטב שום לייט, רוטב חרדל ודבש ורוטב חרדל ודבש לייט. להשיג ברשתות השיווק.

seperator

כריות קינמון

כריות. יח"צ,
כריות/יח"צ

כמדי שנה, המותג כריות מבית "תלמה" מגוון ומשיק טעמים חדשים ומטריפים. כעת לכבוד החורף משיק המותג כריות טעם חדש קינמון. כריות בטעם קינמון הם דגנים במילוי קרם מפנק בטעם קינמון.

seperator

לאכול את דולצ'ה וגבאנה

Di Martino. יח"צ,
Di Martino/יח"צ

צמד מעצבי העל דולצ'ה וגבאנה עיצב אריזות מיוחדות למותג הפסטה Di Martino, פסטות איכותיות העשויות מ 100% חיטת דורום. הפסטה מגיעה אלינו מגַּרְנִיאַנוֹ במחוז קַאמְפָּנְיָה בדרום איטליה, הנקראת גם ה"עיירה של המקרוני". הפסטה, הנקראת גם "הזהב הלבן", מיוצרת בתהליך מסורתי בן מעל 500 שנה, וכולל ייבוש של 24-70 שעות ואריזה ידנית על-ידי עובדי המפעל, בכדי לשמר על צורתה.

באריזות הצבעוניות של הפסטה המיוצרות במהדורה מוגבלת, שילב צמד המעצבים האיטלקי מוטיבים המוכרים מעבודתם כמעצבים, לצד ציורים קומיים השמים את המשפחה האיטלקית שאוכלת פסטה במרכז השיח.

במהדורה המוגבלת פסטות בצורות מוכרות כמו פוזילי, פרפלה, פסטה שבלולים TOFETTE, קסרסיה (חונקי כמרים) ' אורזו וספגטי ענק המגיע לגודל של 55 ס"מ, כמעט כפול מגודלו הסטנדרטי של הספגטי המוכר לנו. להשיג בישראל בשירות המשלוחים כרמלה - משלוחים טריים משוק הכרמל.

seperator

יאסו בסוף שנה

Ouzo Plomari. אס לוי,
Ouzo Plomari/אס לוי

הסקוטית - חטיבת היין והאלכוהול מבית ישרקו, משיקה לקראת חגיגות סוף השנה מארז חגיגי מעוצב במהדורה מוגבלת של Ouzo Plomari אוזו פלומארי. המארז כולל בקבוק 700 מ"ל ודגם מוקטן של בית יווני מסורתי עשוי קרמיקה.

האוזו ממזקקת THOMOPOULOS מיוצר בעיירה באי לסבוס שביוון, וקיים מ- 1894. הוא משלב תהליכי ייצור מסורתיים עם טכנולוגיה חדשה. הטעם והארומה הייחודיים שלו נובעים משימוש במרכיבים איכותיים במיוחד כמו מי מעיינות, אניס, שומר, קינמון, מוסקט ועוד.

ארומת האוזו חזקה, עם טעמי ליקריש, אניס, שומר ואקליפטוס, וסיומת ארוכה ומתקתקה. מומלץ להגיש נקי בצ'ייסר, או להוסיף קרח או מים מינרליים וקרח (את הקרח מומלץ להוסיף אחרי הוספת המים). אחוז אלכוהול: 40%. את האוזו הכשר ניתן להשיג ב- 43 סניפי רשת טיב טעם, בחנויות הנבחרות ובאתר האון ליין, טיב טעם בקליק.

seperator

עיניים שלי

סיסטיין. אבי ולדמן,
סיסטיין/אבי ולדמן

רובנו סובלים ממסכיזם (שהייה מרובה מול מסכים). אנחנו מבלים שעות רבות מול מסכי מחשב, נייד וטלוויזיה, וסובלים מתסמיני עיניים יבשות. סיסטיין - מותג מהמובילים בישראל לטיפול ביובש בעיניים, משיק את "סיסטיין קומפליט"- טיפות ALL IN ONE - טיפות המתאימות לכל סוגי יובש. שהות מול מסכים יוצרת עומס על מערכת הראיה, צפייה ממושכת וירידה בתדירות המצמוץ, גורמים ליובש בעיניים. מותג סיסטיין המשווק על-ידי קבוצת לפידות, מציע מגוון פתרונות ביניהם סיסטיין All-in-one. מדובר בטיפות המיועדות לכל סוגי יובש בעיניים, ומעניקות לחות והגנה לאורך זמן והקלה אופטימלית עד 8 שעות. הטיפות משלבות טכנולוגיה ננו המדמות דמעות טבעיות.

להשיג בבתי המרקחת של קופות החולים ואתרי פארם אונליין.

seperator

גילוח אדג'י

EDGE. יח"צ,
EDGE/יח"צ

Edge, מותג הגילוח הבינלאומי שהביא את בשורת ג'ל הגילוח לישראל, וממובילי שוק ג'ל הגילוח עם 40% נתח שוק, המציע פתרונות גילוח לסוגי עור שונים, משיק לראשונה ובהשקה עולמית, סדרת סכיני גילוח מתקדמים עם ציפוי כפול. ישראל הינה המדינה הראשונה המשיקה את הסדרה שבה סכין עם 5 להבים ובציפוי כפול המקנה להם עמידות לאורך זמן, גילוח חלק ויסודי קרוב לעור.

בנוסף יש בסכין להב טרימר אחורי המקנה עיצוב וגילוח זקן בצורה מדויקת.Edge משקיעים רבות בחדשנות, ועם השקת הקטגוריה החדשה, השחקן ישראל אטיאס, נבחר להוביל את הקמפיין בסרטון הומוריסטי שהמסר שלו: בחיים לא הכל הולך חלק, ועם סכיני הגילוח החדשים לפחות הגילוח יהיה הכי חלק שיש וישמור על עור הפנים שלך. הסדרה יוצרה בקפידה על-מנת לענות על הצורך של הגברים בסכין חדה ומדויקת שלא תפצע ותותיר עור ללא גירויים.

בין הסכינים של המותג: סכין בצבע כתום לעור רגיש במיוחד-הפס הכתום הוא פס לחות מגן עם אלוורה וויטמין E המגן על העור ונלחם ברדיקלים החופשיים שעל העור, תוצאה של זיהום סביבתי, שמש וסטרס, וסכין בצבע כחול ללחות מוגברת עם חמאת קקאו וחמאת שיאה שמטרתם לרכך ולהזין את העור היבש. להשיג בסופר פארם.

seperator

בורגר בסאלון

בורגר סאלון. ישראל אלפסה,
בורגר סאלון/ישראל אלפסה

מעדיפים לחגוג את סוף השנה בבית עם חברים? רשת ההמבורגרים "בורגר סאלון", מבית מסעדת הבשרים לימוזין, משיקה במיוחד מארז חגיגי לסוף השנה. הארוחה מגיעה בצידנית מדליקה הכוללת 4 המבורגרים - לבחירה בין המבורגר 160 גרם, בורגר פרגית, או בורגר מרכיבים צמחוניים, 4 תוספות לבחירה: צ'יפס, סלט כרוב, סלט ירוק, פוטטוס, או צ'יפס בטטה, מנה ראשונה לבחירה כנפיים או כרובית בטמפורה ו-4 סוגי שתיה קלה לבחירה.

את רשת בורגר סאלון הקימו רמי גינת ואמיר טלמור, הבעלים של מסעדת לימוזין. עם השנים הפכה הרשת למעצמה קולינרית המציעה המבורגרים שעשויים מ-100% בשר טרי ישראלי משובח, תוך הקפדה על איכות ובמחירים נגישים. בכל מסעדה 'סאלון סטור' יש מוצרי איטליז וצ'יפס להכנה ביתית. החנות מציעה גם רטבים מיוחדים של הרשת, לחמניות טריות, מארזים מתחלפים ועוד.

הרשת מונה 16 סניפים: קריית טבעון, כרמיאל, נצרת, סמי עופר-חיפה, ביג קריות, רוממה -חיפה, זיכרון יעקב, חדרה, קדימה, יקום, ראשון לציון , רמת השרון , יהוד, צמח, חולון, רגבה ובקרוב יצטרפו לרשת הסניפים החדשים.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully