וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם עבודה חדש בדיסקונט יאפשר את המשך הצמיחה של הבנק

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 12:07

מהפכה ביחסי העבודה בדיסקונט: עובדים יועסקו לטווח ארוך, יוכלו להיות מאוגדים אך לא יקבלו קביעות. הבנק חתם על הסכם עבודה חדש עם העובדים וההסתדרות. מנכ"ל הבנק אורי לוין: "ההסכם מעניק פלטפורמה גמישה ומתקדמת המעודדת את המשך הצמיחה"

הסכם עבודה חדש בבנק דיסקונט יאפשר להנהלת הבנק בראשות אורי לוין גמישות ניהולית נרחבת. על פי ההסכם, הבנק יוכל להעסיק עובדים לטווח ארוך מבלי שיהפכו לקבועים. עובדים אלה יהיו מאוגדים בוועד אולם להנהלה תישאר הסמכות לסיים את העסקתם אם תרצה.

בנוסף לכך, ההסכם כולל התייחסות לעדכוני שכר ומענקים לשנים 2022-2024 ומעגן התאמות לסביבת העבודה החדשה ומעניק אפשרות לעבודה היברידית, הכוללת עבודה מהבית.

כדי להגיע לבונוס מותנה תשואה מקסימלי, הבנק צריך יהיה להגיע לתשואה להון של 14% בניגוד ל-10% כמקובל כיום.

אורי לוין מנכ"ל בנק דיסקונט. יח"צ,
אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט/יח"צ

"פלטפורמה שמביעה את ההערכה העצומה לעובדי הבנק"

אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט: "זהו צעד משמעותי המחדד את המובילות של בנק דיסקונט במערכת הבנקאית, גם בתחום יחסי העבודה. ההסכם מעניק לעובדים, לוועד ולהנהלת הבנק פלטפורמה גמישה ומתקדמת המעודדת את המשך הצמיחה של הבנק ומביאה לידי ביטוי את ההערכה העצומה שלנו לעובדי הבנק, המהווים את הנכס החשוב ביותר שלנו.

אני מלא הערכה לכל הגורמים בבנק, בוועד ובהסתדרות על העבודה הקשה שהשקיעו בגיבוש הסכם העבודה החשוב הזה שיבטיח את המשך יחסי העבודה המצויינים בבנק, לעוד שנים ארוכות".

ארנון בר דוד יו"ר ההסתדרות, בכנס אלי הורביץ. דוברות ההסתדרות ודוברות האוצר,
ארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות/דוברות ההסתדרות ודוברות האוצר

"עולם עבודה מתקדם"

ארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות: "ההסכם בדיסקונט מהווה בשורה של ממש ושינוי מהותי ב-DNA של הבנק. כשהעובדים נאבקים למען הצלחת מקום העבודה, כולם מרוויחים. בבנק יש כיום יחסי עבודה מתקדמים ומודרניים, ואני שמח שזה מתבצע בצורה הטובה ביותר.

ההסכם לוקח אותנו קדימה לעולם עבודה מתקדם, ומעניק לעובדים תוספות שכר ואופק ארוך טווח. כל זאת בזכות עבודה משותפת ונכונה של ההנהלה יחד עם העובדים. אני מודה למנחם מליק, לגיל בר-טל, לצוות המשפטי בראשות חנה שניצר, לחברי הוועד, להנהלת הבנק, למחלקת משאבי אנוש ולכל מי שהיה מעורב בהשגת ההסכם החשוב הזה".

יו"ר הוועד הארצי, רפי קזלקופי: "מדובר בהסכם פורץ דרך במשק. שמרנו על הביטחון והזכויות של העובדים, תוך כדי שיפור משמעותי של תנאי העובדים המסורים שלנו. אני שמח שההסכם נגע והיטיב עם כל שכבות העובדים בבנק".

יו"ר ועד המנהלים, מוטי בכר: "ההסכם נותן ביטוי משמעותי למנהלים שהם חוד החנית של הבנק ותוספת שכר היברידית שמתבטאת בתוספות שכר אחוזיות, במענקים ובבונוסים ייחודיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully