וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות השמש: 'רב בריח אנרגיה' ובנק לאומי ביוזמה מפתיעה

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 13:14

'רב בריח אנרגיה' תציע לצרכנים חבילה הכוללת דלתות כניסה, דלתות פנים ומערכת סולארית. בנק לאומי הצטרף להצעה ויאפשר מימון מלא לחבילה המשולשת של עד 150,000 שקל עם אפשרות לגרייס של שנה, כדי לאפשר מימון נוח באמצעות התקבולים מהמערכת הסולארית

רב בריח אנרגיה תציע עסקה משולשת ומשולבת, במסלול שיאפשר לממן לא רק את רכישת המערכת סולארית, אלא גם את עסקת רכישת דלתות הכניסה ודלתות הפנים, והכל באמצעות תקבולים מהמערכת הסולארית. לאחר גמר תשלום ההלוואה, נותר לצרכן נכס מניב אשר מניב הכנסה משמעותית מדי חודש.

במסגרת השירות שמציעה רב בריח אנרגיה היא זו שתלווה את הלקוח לכל אורך תהליך רכישת המערכת הסולארית, ותהיה אחראית לתכנון ההנדסי, רכש, רישוי, הקמה, ועד חיבור של המערכת הסולארית לרשת החשמל.

מערכות סולאריות רב בריח אנרגיה. יח"צ חו"ל,
מערכות סולאריות רב בריח אנרגיה/יח"צ חו"ל

אביחי רז מנכ"ל חברת רב בריח אנרגיה: "ייצור חשמל באנרגיות מתחדשות באמצעות הקמת מערכת סולארית הינה אסטרטגיה של מרבית המדינות המפותחות והמתפתחות בעולם כצעד סביבתי מובהק שנועד לשמור על כדור הארץ עבור הדורות הבאים".

רז מוסיף כי: "רב בריח אנרגיה במסגרת קבוצת רב בריח התעשייתית והוותיקה, מציעה ללקוחותיה, לראשונה בישראל, הקמת מערכות סולאריות עם אחריות לטווח ארוך ומאפשרת ללקוח בשוק הפרטי חבילת מוצרים משולשת של דלתות פנים, דלתות כניסה ומערכות סולאריות במימון מלא מהתקבולים הצפויים מהמערכות הסולאריות"

אביחי רז מנכל רב בריח אנרגיה. אייל טואג,
אביחי רז מנכ"ל רב בריח אנרגיה/אייל טואג

רב בריח אנרגיה עוסקת בייזום, פיתוח והקמה של מערכות סולאריות בשוק הפרטי והמסחרי. רב בריח אנרגיה נוסדה בשותפות בין קבוצת רב בריח לבין איש העסקים וראש עיריית אשקלון לשעבר בני וקנין ואת החברה מנהל אביחי רז שצמח מתוך חברת רב בריח ואחראי על פיתוח זרוע האנרגיה הסולארית בקבוצה.

רב בריח מחזיקה בכ- 51% מהון המניות המונפק של רב בריח אנרגיה ונוכחותה בשוק הקמעונאי והמוסדי, תאפשר לה להציע ללקוחותיה הקמת מערכות סולאריות משתלמות במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully