וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנסת גם לשוק החשמל: פרטנר תשתף פעולה עם רפק אנרגיה

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 18:03

הקבוצות מודיעות על מיזם משותף לשיווק חשמל מוזל ללקוחות עסקיים. המיזם, תחת השם Power, החל לפעול במסגרת פיילוט ללקוחות עסקיים בעלי מונים חכמים

קבוצת פרטנר ורפק אנרגיה מודיעות היום על הקמת Power, מיזם משותף לאספקת חשמל ללקוחות עסקיים ברחבי הארץ, במודל שישלב לצד מחיר מוזל לאספקת החשמל, גם הצעות ערך מתחום תשתיות ושירותי התקשורת.

המיזם המשותף הוכרז בהמשך לקבלת רישיון ממשרד האנרגיה לאספקת חשמל ללקוחות פרטיים ועסקיים, ולאחר שפרטנר בחנה מספר מודלים לפיתוח פעילות בתחום החשמל. לפרטנר מעל 3 מיליון מנויים פרטיים ועסקיים, שעושים שימוש יום-יומי בשירותי התקשורת של החברה, בסלולר, באינטרנט ובטלוויזיה. מערך שירות הלקוחות, התמיכה הטכנית ונקודות המכירה והשירות ברחבי הארץ, הם תשתית מצוינת לפיתוח תחומי פעילות חדשים, בהם גם בתחום החשמל.

רפק אנרגיה הינה אחת משחקניות האנרגיה המובילות והבולטות בישראל אשר מחזיקה ומפעילה 5 תחנות כוח בהיקף מצטבר של כ-1 ג'יגה וואט. לחברה מנעד לקוחות רחב בתחום התעשייה והמסחר ושיתוף פעולה זה, במקביל לקבלת רישיון האספקה הווירטואלי שהוענק לה ממשרד האנרגיה, מהווים מנוע צמיחה עם פוטנציאל יוצא דופן לצד נדבך משלים באסטרטגיית החברה להרחיב את סל מוצרי האנרגיה שהיא מציעה לכלל לקוחותיה, הכולל כבר היום אספקת חשמל מתחנות הכוח שלה, הקמת תחנות, ייזום מתקני אנרגיה ואגירה, ועוד.

אבי צבי מנכ"ל פרטנר. ישראל שם טוב,
אבי צבי, מנכ"ל פרטנר/ישראל שם טוב

אבי צבי מנכ"ל קבוצת פרטנר, מסר: "פרטנר מחוללת תחרות בתחום תשתיות התקשורת המתקדמות בישראל, והיום אנחנו יוצאים לדרך עם מיזם חדש ומשותף עם רפק אנרגיה במטרה להשיא ערך אמיתי ללקוחות עסקיים קיימים וחדשים, ולהפחית את ההוצאה החודשית של העסק על צריכת החשמל. הצמיחה העקבית של פרטנר בפעילות הסלולר והאינטרנט והמרווחים שמייצרת הרפורמה במשק החשמל, יאפשרו לנו להציע חבילות משולבות תקשורת וחשמל, עם התמקדות בצרכים הייחודיים של לקוחות עסקיים בשלב הראשון."

רן בוקשפן מנכ"ל רפק אנרגיה אמר: "רפק אנרגיה הינה חברה מובילה בתחום ייצור אנרגיה המספקת חשמל ומוצרי אנרגיה נלווים למגוון לקוחות עסקיים, בהיקף כולל השווה לכ- 10% מסך ייצור החשמל בישראל. פעילות 'המספק הווירטואלי', המאפשרת מכירת חשמל מוזל ללקוחות, הינה אבן דרך משמעותית במימוש אסטרטגיית התרחבות החברה ומהווה נדבך נוסף בשינויים העוברים על משק האנרגיה בארץ ובעולם. בוקשפן הוסיף: "כחברה מובילה בתחום האנרגיה בישראל, מצאנו בפרטנר שותף מוביל בעולמות המשלימים לפעילותינו ואנו רואים את השותפות כהזדמנות להרחבת השוק תוך יצירת יתרונות משמעותיים מהם ייהנו לקוחות המיזם. הבשלת השותפות העסקית עם פרטנר היא עדות ליתרונות ולמיצוב החברה בשוק התחרותי בו היא פועלת. אני משוכנע שהמובילות של שתי החברות בתחומן, יהפכו את המיזם למשמעותי בישראל, ללקוחות עסקיים ובעתיד גם ללקוחות פרטיים."

תמיר אמר משנה למנכ"ל כספים בפרטנר, ציין: "זהו חיבור טבעי בין יצרנית חשמל הבקיאה ברזי עולם החשמל וקבוצת תקשורת עם בסיס לקוחות פרטיים ועסקיים רחב. תחת השינויים הרגולטוריים הנדרשים, שיתוף הפעולה בין שתי השחקניות, המשלימות האחת את השנייה, יכשיר את הקרקע להעברת מקטע האספקה ולחיבור מוצרים נוספים בעולמות אלו לתועלת צרכנית אמיתית".

פעילות Power החלה לפעול במסגרת פיילוט, במסגרתו יסופק חשמל ללקוחות עסקיים בעלי מונים חכמים.

  • עוד באותו נושא:
  • חשמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully