וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוריא פותחת שישייה

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 27.12.2021 / 9:22

במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, נערכו בסוף השבוע האחרון אירועי פתיחה לשש תערוכות חדשות, המציעות היכרות מחודשת עם אמניות ואמנים מרתקים ונשכחים, שנדחקו אל שולי הסיפור ההיסטורי של האמנות בישראל, ולא זכו להיכלל בקאנון התרבותי.

בשישי בצהריים זכו ידידי המוזיאון להצצה מוקדמת בתערוכות בליוויה הצמוד של האוצרת הראשית ומנהלת המוזיאון ד"ר איה לוריא. התייצבו: ראש חוג הידידים שבתי שביט, המנהלת חגית אוזן-בכר, השופטת שוש ובעלה עו"ד עמיר אלמגור, ריבי אירני ואחותה רוני רוס, שאול לוטן, עו"ד יצחק שויגר, עירית תאומים, לורן ומיטשל פרסר, מנכ"ל הפניקס לשעבר איתמר בורוביץ', מתומכי התערוכה לאמן אהרון אבני (בורוביץ' היה נשוי לאתי, אלמנתו של עמוס אבני, בן הצייר); נכדיו של הצייר אהרון אבני - עמוס מיכאל ועו"ד אהרון רוני אבני; האדריכל אמנון רכטר שתכנן יחד עם אביו יעקב רכטר את המבנה של מוזיאון הרצליה ונשא דברים על התערוכה "רכטר- מוזיאון בעיר קטנה במזרח התיכון".

הידידים נהנו מקוקטייל וסיור מקדים טרום פתיחה בתערוכות, בהדרכת האוצרות והאוצרים: דנה גורדון, הדס קידר, רון ברטוש וטלי קיים. במוצ"ש התקיימה הפתיחה הרשמית של התערוכות, הגיעו לברך ראש העיר הרצליה משה פדלון ושביט בן אריה - מנהל אגף מורשת ואחראי על המוזיאונים בישראל. נכחו: מנכ"ל העירייה אהוד לזר, סגניות ראש העיר איה פרשקולניק ועפרה בל ומנכ"לית החברה העירונית לתרבות עדי חדד.

איה לוריא. אביב חופי,
איה לוריא/אביב חופי
ריבי אירני ורוני רוס. אביב חופי,
ריבי אירני ורוני רוס/אביב חופי
משה פדלון. מולי גולדברג,
משה פדלון/מולי גולדברג
יעל  ושבתאי שביט. אביב חופי,
יעל ושבתאי שביט/אביב חופי
דנה גורדון ואמנון רכטר. מולי גולדברג,
דנה גורדון ואמנון רכטר/מולי גולדברג
  • עוד באותו נושא:
  • מוזיאון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully