וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכון, הכן, GO: מהלך אסטרטגי לתנובה בשיתוף עם קבוצת FOX

עודכן לאחרונה: 27.12.2021 / 17:07

תנובה במהלך אסטרטגי חדש: במסגרת שיתוף פעולה עם Dream sport (המשתייכת לחברת בת של קבוצת FOX) ענקית המזון תמכור אבקות חלבון וחטיפי חלבון של GO ברשת חנויות הספורט. כך יתאפשר לתנובה לפגוש את קהל היעד של מוצרי GO המיועדים לעוסקים בספורט, בנקודות מכירה חדשות

שיתוף פעולה מעניין בין שתי חברות מוכרות במשק הישראלי - האחת מתחום המזון והשנייה מתחום האופנה. במסגרת הפיילוט המשותף לתנובה ל- Dream sport, ישווקו מוצרי המותג GO בחנויות הרשת בנמל ת"א, כרמיאל ונתניה ובהמשך הפעילות מתכוננת להתרחב לחנויות נוספות.

מדובר בשיתוף פעולה אסטרטגי שיאפשר לתנובה לפגוש את קהל היעד של מוצרי GO, המיועד לצרכנים העוסקים בספורט, בנקודות מכירה חדשות. עבור Dream sport, המציעה ללקוחותיה את מותגי הספורט המובילים בעולם בקטגוריות ספורט רבות, השת"פ מהווה השלמה של סל הפתרונות למגוון לקוחותיה העוסקים בספורט תחת קורת גג אחת.

מעדן תנובה GO מועשר בחלבון בטעמים: שוקולד, וניל וקפה. יח"צ,
המוצרים של המותג GO ישווקו ברשת חנויות Dream sport כחלק ממהלך אסטרטגי/יח"צ

סדרת אבקות החלבון של GO פותחה בליווי תזונאי ספורט והיא מתמקדת בצרכיהם המשתנים של המתאמנים לאורך היום, ובעיתוי צריכת החלבון. כל האבקות בסדרה מכילות BCAA (חומצות אמינו חיוניות) להגברת אפקטיביות האימון. חטיפי החלבון מכילים 20 גרם חלבון (עם WHEY), פחות מ-2 גרם סוכר ומכילים גם הם כמות גבוהה של BCAA.

כיום תנובה משווקת את המוצרים בחנויות מתמחות, ברשתות שיווק ובחנויות פארם וכן באמצעות אתר אונליין ייעודי למותג GO.

לדברי מיכל בצר, מנהלת אגף שיווק חטיבת החלב, תנובה: "שיתוף הפעולה עם FOX משתלב עם האסטרטגיה של מותג GO המתמקד בקהל של עוסקים בספורט על-ידי חבירה לאחד המותגים המובילים בתחום בישראל. שיעור הישראלים אשר עוסקים בקביעות בספורט נמצא בעליה מתמדת, כאשר מעל ל-62% מהישראלים מעידים על עצמם כי הם עושים פעילות גופנית, לפחות פעמיים בשבוע והדבר ניכר גם בהתרחבות רשתות האופנה ואביזרי הספורט בתחום".

תנובה GO. מיכה לובוטון,
שתי מדליסטיות ארד אולימפיות, שהן גם שתי הפרזנטוריות של GO/מיכה לובוטון

חיבור טבעי לצד מוצרי ספורט מכגוונים

לדברי דני גאוני, מנכ"ל רשת Dream sport: "רשת Dream sport מציעה ללקוחותיה את מותגי הספורט המובילים בעולם כמו: נייקי, אדידס, אסיקס, ברוקס, סקוני ועוד, בקטגוריות ספורט מגוונות דוגמת: ריצה, אימון, כדורגל, כדורסל, שחייה ועוד. החיבור עם מותג GO מבית תנובה היה מאוד טבעי לנו ואנו רואים את שיתוף הפעולה כמענה משלים ללקוחות העוסקים בענפי הספורט השונים".

מוצרי המותג GO של תנובה, המיועדים לקהל הצרכנים שעוסק בספורט, ישווקו תחת קבוצת FOX. יחסי ציבור,
מוצרי המותג GO של תנובה, המיועדים לקהל הצרכנים שעוסק בספורט, ישווקו מעתה גם תחת קבוצת FOX/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully