וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפאשניסטות בלבד? קמפיין אופנה דיגיטלי למותגי על בקניון רמת אביב

עודכן לאחרונה: 28.12.2021 / 12:33

ידוע בקרב פאשניסטיות וחובבות אופנה כי חודש ינואר זה הזמן הנכון לרכוש פריטים של מעצבים מובילים. במקביל לתחילת הסיילים בבירות האופנה בעולם ולקראת מבצעי סוף העונה בישראל, קניון עופר רמת אביב משיק קמפיין אופנה דיגיטלי שיחשוף את פריטי מותגי העל במחירים מיוחדים

כמו בבירות האופנה: במסגרת ה-SALE הגדול של סוף העונה, החליטו בעופר רמת אביב, הידוע כקניון המרכז בישראל את המותגים המובילים והנחשקים ביותר, לצאת בקמפיין אופנה דיגיטלי במסגרתו ייחשפו הפריטים החדשים שהגיעו לקניון ויוצעו במחירי סוף עונה למשך חודש ימים, עם הנחות אטרקטיביות על מגוון מותגי יוקרה מובילים בקטגוריות השונות: הנעלה, תיקים, ביגוד, תכשיטים, הלבשה תחתונה, אקססורייז ועוד.

סייל חורף בעופר רמת אביב. שי יחזקאל,
סייל חורף בעופר רמת אביב למותגי על/שי יחזקאל

מטרתו של הקמפיין היא לאפשר לפאשניסטיות מבלי צורך "לחרוש" ולבזבז זמן בשוטטות בקניון, למצוא פריטים שווים, על זמניים במחירים מיוחדים.

קניון רמת אביב מציע בקמפיין האופנה המושקע מבחר רחב של פריטים של שלל מותגים, שלא ניתן למצוא במקומות אחרים בארץ, כמו: פקטורי 54, מייקל קורס, מוסימו דוטי, טומי, ראלף לורן, פדני, עמנואל, רייפליי, טומי הילפיגר, גאנט, דיזל, נייקי, קלווין קליין, אירוקה, פוט לוקר, אדידס, זארה, ג'ק קובה, רזילי ועוד.

סייל חורף בעופר רמת אביב. שי יחזקאל,
לקראת סייל סופעונה, קניון עופר רמת אביב יוצא בקמפיין לפאשניסטיות/שי יחזקאל

הקמפיין מציג מגוון רחב של פריטים במחירים אטרקטיבים, לדוגמא: מעילים החל מ-299 שקל, ג'קטים החל מ-199 שקל, נעלים החל מ-299 שקל, תיקים החל מ-199 שקל, ג'ינסים החל מ-299 שקל, חליפות החל מ-499 שקל, משקפי שמש החל מ-299 שקל ועוד.

הקמפיין יעלה ביום רביעי, 29.12 וירוץ עד סוף חודש ינואר, באמצעי המדיה המוצגים ברחבי הקניון. ניתן לרכוש פיזית בחנויות המותגים בלבד. למי מכן שמתכוונת לצאת לשופינג בקניון עופר רמת אביב, להלן הצצה ראשונה של הפריטים החדשים.

סייל חורף בעופר רמת אביב. שי יחזקאל,
קמפיין דיגיטלי עם מבצעי סופעונה לפריטים של מותגי על/שי יחזקאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully