וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו את Unico: חברה יבואנית חדשה למוצרי חשמל בישראל

עודכן לאחרונה: 28.12.2021 / 8:19

Unico, בבעלות ליאור ראובן, בכיר לשעבר בחברת דייסון ישראל ועופר גבאי, מבעלי חברת OIG המשווקת מוצרי חשמל למטבח, היא חברה יבואנית חדשה למוצרי חשמל שתייצג בלעדית מותגים מובילים בתחום שואבים-שוטפים, מגהצים אנכיים ומייבשי שיער. בחברה הושקעו עשרות מיליוני שקלים

בשלב הראשון לפעילותה, חברת יוניקו שהושקה רשמית אתמול (ב), תייצג בלעדית בישראל את מותג השואבים - שוטפים המוביל בעולם Tineco וכן את חברת Steamery המייצרת מגהצים אנכיים ומותג מייבשי השיער השוויצרי המוביל Valera.

בהמשך, מתכוונת Unico לייבא מותגים נוספים המתכתבים עם חזון החברה ולאמץ מותגים טכנולוגיים פורצי דרך ומוצרים חכמים שנועדו להקל על חיי היום יום ומאופיינים בעיצוב מיוחד ומחירים שווים לכל כיס עבור צרכן הישראלי.

שואב-שוטף של המותג טינקו. יח"צ חו"ל,
מוצר הדגל של החברה, שואב-שוטף של המותג Tineco/יח"צ חו"ל

מהלכים אסטרטגיים לחשיפת המותגים

במעמד ההשקה, הציגה Unico, בהובלתו של ליאור ראובן, את המותגים המיוצגים על ידה:

השואבים והשואבים-שוטפים של חברת Tineco, שהפגינו ביצועים מרשימים יש לציין, ישווקו במחירים 1,290-2,490 שקל. בנוסף, הוצג מייבש השיער של החברה שישווק במחיר 1,290 שקל.

המגהצים האנכיים של חברת steamery שעוררו סקרנות והפגינו גם הם יכולות מוערכות, ישווקו בשלושה דגמים עיקריים: קומפקטי לנסיעות ולפעולות קצרות, מכשיר ביתי ומכשיר מקצועי שישווקו בטווח המחירים הנע בין 690-1,990 שקל.

המותג השלישי שתייצג חברת יוניקו הוא Valera השוויצרי, מותג למייבשי ומחליקי שיער, המחירים למוצרי המותג ינועו בין 590-790 שקל.

את מוצרי החברה ניתן להשיג ברשתות המובילות: א.ל.מ, מחסני חשמל, ביג אלקטריק וטרקלין חשמל וכן באתרי סחר מובילים כדוגמת עזריאלי , וואלה שופס, אולסייל ו'לסט פרייס'.

בנוסף, חברה Unico לשיתוף פעולה עם רשת סופר פארם ותמכור באתר הרשת את כלל המוצרים של החברות אותן היא מייבאת ובכך תהנה unico מחשיפה לקהל לקוחות גדול וחדש.

מגהץ אנכי של חברת סטרימרי. יח"צ חו"ל,
מגהץ אנכי של חברת steamery, דגם זה מתאים לחופשות ופעולות קצרות. קיימים גם דגמים מקצועיים/יח"צ חו"ל

"אמירה טכנולוגית, חדשנות ותחרות"

ליאור ראובן מייסד ומנכ"ל החברה: "אחרי עשרות שנים בתפקידים בכירים בכמה מהיבואניות הגדולות בישראל, החלטתי יחד עם שותפיי לתרגם את הניסיון המקצועי ואת הידע הנרחב שצברנו עם השנים, עבור הקמה של חברת בוטיק שתאגד תחתיה, מותגים מובילים שמביאים עימם אמירה טכנולוגית פורצת דרך, חדשנות עיצובית ויכולת תחרות ברמת המחיר עבור הצרכן הישראלי".

מיבבשי השיער של המוצג valera. יח"צ חו"ל,
מייבשי השיער של המותג valera/יח"צ חו"ל

"בישראל, אנחנו רק בתחילת הדרך"

עוד הוסיף ראובן: שואבי האבק של Tineco הם מהמתקדמים ביותר בעולם וזוכים שנה אחר שנה בפרסי העיצוב והחדשנות ואנו שואפים לתפוס בתוך כשנתיים 15% נתח שוק בסגמנט שואבי האבק האלחוטיים ו-30% בסגמנט השואבים השוטפים שנמצא בצמיחה מטורפת ובישראל אנחנו רק בתחילת הדרך. בעולם השואבים של טינקו כובשים את פסגת המכירות ואין לי ספק כי גם בישראל נכבוש את הקטגוריה".

"המותג Steamery הסקנדינבי מתמחה בטיפול ושמירה על בגדים המותאם לאורח החיים המהיר והאורבני. קו המוצרים שלהם כולל- מגהצים קיטור ואדים אנכיים ומהירים, מוצרי כביסה ואביזרים נוספים: חומרי ניקוי בריאותיים וציוד משלים לשמירה על הבגדים שלנו לאורך זמן", הוסיף ראובן.

ליאור ראובן' בעלים ומנכ"ל חברת יוניקו.. מוש,
ליאור ראובן, בעלים ומנכ"ל חברת יוניקו, יבואנית מוצרי חשמל/מוש

"טרם מיצה את הפוטנציאל"

לסיכום, התייחס ראובן למותג Valera ואמר: "העיצוב וייבוש השיער השוויצרי הוותיק והמוכר בעולם כבר למעלה מ-60 שנים, עבר מספר יבואנים שונים בישראל והחלטנו לרכוש את הפעילות בישראל כי אנו מאמינים שהמותג לא מיצה את הפוטנציאל שלו הן בקרב הסגמנט המקצועי של מעצבי שיער והן בקרב משקי הבית המחפשים מוצרים מתקדמים טכנולוגית תוך חשיבה על בריאות השיער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully