וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמן ל-Second Story: רשת סטורי פותחת לראשונה מחלקת יד שנייה

עודכן לאחרונה: 28.12.2021 / 11:52

במחלקת היד השנייה שמשיקה רשת חנויות האופנה Story בסניף כיכר דיזניגוף בתל אביב, יימכרו פריטי אופנה ואקססוריז שיאספו על ידי צוות הרשת, לצד פריטים ששימשו לצילומי הפקות אופנה לצד פריטים פגומים שיתוקנו לפני המכירה, וזאת על מנת לעודד קיימות ושמירה על הסביבה

חנות Second Story תפתח בקומה התחתונה של חנות Story בכיכר דיזינגוף שבתל אביב.

אורי רייז בעלים ומנכ"ל 911 אופנה לה שייכת רשת סטורי: "זה מהלך שהוא חלק אינטגראלי מהמגמה שלנו לחזק את האחריות שלנו כחברת אופנה להיות בחוד החנית של נושאי הקיימות והסביבה, בנוסף למשימה הכוללת של ייצוג אופנה מודעת וערכית".

"מכירת בגדים שכבר קיימים בעולם, אחרי טיפול בהם, היא התצורה הכי מזוקקת של קיימות, ואנחנו מזהים צורך חזק בה. עבדנו באופן יסודי ולאורך זמן כדי לבנות מערך שיאפשר פעילות כזו במסגרת הרשת. אנחנו גאים להיות הרשת הראשונה בישראל שמובילה מהלך כזה ומקווים להרחיב אותו עם הזמן", הוסיף רייז.

second story מחיר ג'ינס agolde ז'קט ליוויס. רעות ועמית זאנטקרן,
second story מחיר ג'ינס agolde ז'קט ליוויס/רעות ועמית זאנטקרן

החשיבות של המהלך היא כמובן לאפשר צריכת אופנה באופן שונה וייחודי, אשר משתלבת בצורה הוליסטית ותחת קורת-גג אחת עם החוויה עליה אנחנו עמלים כבר כמעט ארבע-עשרה שנה. צוות הקניינות שלנו פועל באותה הצורה: אוצר פריטים שהיה רוצה בארון שלו. מחלקת ה-SECOND STORY שלנו תציג לצד פריטי יד-שנייה גם מגוון פריטים שהיו בשימוש בהפקות אופנה או שהתגלה בהם פגם כזה או אחר (שתוקן כמובן). בנוסף, תפירה במקום תהייה זמינה עבור הלקוחות אשר ירצו לרכוש פריט ויזדקקו לתיקון / טיפול כזה או אחר", סיכם רייז.

סטורי היא הרשת הראשונה בישראל שפותחת מחלקות כאלה בחנויות שלה אך בעולם הדבר החל כבר בשנת 2020. בארה"ב יש שני אתרים גדולים כבר ליד שניה herdeup ופושמארק, כאלו יש גם באמסטרדם ואפילו H&M רכשו מניות בסטארט אפ בשם sellpy שהוא פלטפורמה מקוונת ליד שניה.

second story מעיל apc כובע כח נעליים ווגהבונד. עמית ורעות זאנטקרן,
second story מעיל apc כובע כח נעליים ווגהבונד/עמית ורעות זאנטקרן

דור ה-z שינה כאן את החוקים ואת הרצון לכלכלה שיתופית ולשם העולם הולך. קצב הגידול של קטגוריית היד השנייה העולמית הוא 27% בשנה ורק בארה"ב הקטגוריה מוערכת בכ-24 מיליון דולר!

זהו מהלך לגיטימי של רשת סטורי שעוד עושה ופועלת בכל חזית למען מכירה של מותגים ברי קיימא המקיימים ערכים של איכות הסביבה, טבעונות (הם חברת האופנה היחידה בארץ שקיבלה את התו של ויגנפרנדלי שמסומן באתר ובחנויות על המוצרים הטבעוניים) וסחר הוגן.

טווח מחירים בחנות Second story עומד על: 50-400 שקל. ניתן להשיג בחנות הרשת, דיזינגוף 94 תל אביב (בקומה התחתונה של חנות סטורי)

second story שמלה משובצת פייפר נעליים ווגהבונד טי שירט נודי ג'ינס נעליים ווגהבונד חולצה משובצת ג'אסט דה לוקס. רעות ועמית זאנטקרן,
second story שמלה משובצת פייפר נעליים ווגהבונד טי שירט נודי ג'ינס נעליים ווגהבונד חולצה משובצת ג'אסט דה לוקס/רעות ועמית זאנטקרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully