וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק לאומי מודיע על הקמת חטיבה ייעודית ועצמאית למשכנתאות

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 12:25

במסגרת אסטרטגיית הצמיחה, לאומי מודיע היום על מיקוד פעילות המשכנתאות בבנק במסגרת חטיבה ייעודית ועצמאית. בראש החטיבה יעמוד אורי יוניסי, שמשמש כיום ראש חטיבת קשרי לקוחות בתוך החטיבה הבנקאית, אשר יהיה כפוף ישירות למנכ"ל הבנק, חנן פרידמן

לאומי מודיע היום על מיקוד פעילות המשכנתאות בבנק במסגרת חטיבה ייעודית ועצמאית. בראש החטיבה יעמוד אורי יוניסי, שמשמש כיום ראש חטיבת קשרי לקוחות בתוך החטיבה הבנקאית. בתפקידו החדש, יהיה כפוף יוניסי ישירות למנכ"ל הבנק, חנן פרידמן.

מנכ"ל לאומי, חנן פרידמן: "מדובר בקפיצת מדרגה נוספת של לאומי בתחום המשכנתאות, המהווה מנוע צמיחה משמעותי לבנק. אנו נמצאים בתנופת עשייה חסרת תקדים, ובטוח שבד בבד עם מיקוד פעילות המשכנתאות במסגרת החטיבה הייעודית נמשיך לגבש הצעות ערך ייחודיות המתאימות לצרכיו של כל לקוח ולשדרג את חוויית השירות שלנו - במסגרת מחויבותנו להיות הבנק הנוח בישראל".

חנן פרידמן, בנק לאומי. יחסי ציבור,
מנכ"ל לאומי, חנן פרידמן/יחסי ציבור

ראש החטיבה הבנקאית, שמוליק ארבל: "הפרדת תחום המשכנתאות לחטיבה עצמאית תאפשר לחטיבה הבנקאית להאיץ את הצמיחה העסקית בלקוחות הפרטיים ובעסקים הקטנים, ולהמשיך לשים דגש על מתן שירות מהיר, משתלם ונוח".

ראש חטיבת המשכנתאות, אורי יוניסי: "אני מודה למנכ"ל לאומי, חנן פרידמן, על האמון הרב ובטוח שיחד עם הצוות המצוין בחטיבה נצעיד את הבנק לשיאים חדשים בתחום המשכנתאות. התחרותיות הגבוהה ושלל האתגרים בשוק מחייבים אותנו לייצר כל העת בידול משמעותי ללאומי - וכך נמשיך לעשות".

אורי יוניסי, בנק לאומי. יחסי ציבור,
ראש חטיבת המשכנתאות, אורי יוניסי/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully