וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספר החמישי בסדרת הארי פוטר יודפס במספר שיא של 6.8 מיליון עותקים

סוכנויות הידיעות

11.2.2003 / 10:10

מאות אלפי הזמנות מוקדמות התקבלו באתרי אמזון ו-B&N לספר שייצא ב-21 ביוני

הספר החמישי בסדרת הארי פוטר יודפס במספר שיא של 6.8 מיליון עותקים במהדורה ראשונה בכריכה קשה. המו"לית סקולסטיק תשיק את רב המכר הפוטנציאלי ב-21 ביוני בארה"ב, ובלומסברי פבלישינג תוציא אותו בבריטניה באותו היום.

"הארי פוטר ומסדר עוף החול", הרומן החדש מפרי עטה של הסופרת ג'יי.קיי רולינג, יימכר ב-29.99 דולר ויכלול 896 עמודים. קמעונאיות אינטרנט שונות מציעות את הספר בהנחה, כמו למשל Overstock.com , המציעה מחיר של 14.38 דולר ו-1.4 דולר למשלוח - מחיר הפסד, לטענתה. אמזון ובארנס אנד נובל.קום מציעות את הספר ב-17.99 דולר. באתרים אלו התקבלו מאות אלפי הזמנות מוקדמות לרכישת הספר. פורמט מהודר של הספר יוצע למכירה ב-60 דולר, ויכלול קופסה מהודרת ותוספות.

הספר הקודם בסדרה, "הארי פוטר וגביע האש", הודפס ב-3.8 מיליון עותקים במהדורה ראשונה בכריכה קשה, אולם תוך 48 שעות הזמינה המו"לית שלושה מיליון עותקים נוספים. הוא נמכר ב-16.3 מיליון עותקים, כולל מהדורות בכריכה רכה. הספרים הקודמים בסדרה זכו למכירות גדולות יותר. הראשון, "הארי פוטר ואבן החכמים", נמכר ב-25.1 מיליון עותקים, השני ב-22 מיליון והשלישי ב-16.7 מיליון. מחירם של הספרים המאוחרים יותר היה גבוה יותר, בהתאם לעוביים.

למרות ההצלחה המצופה מהקוסם הספרותי הצעיר, הורידה סקולסטיק את תחזית הרווח שלה למחצית השנייה של שנת הכספים, המסתיימת ב-31 במאי - בשל הכנסות חלשות בינואר. מנייתה נפלה ב-24% במסחר לאחר הסגירה, בעקבות האזהרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully