וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 ישראלים מונו לתפקידי מפתח באינטל העולמית

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 12:24

מצעד המינויים של ישראלים לתפקידים בכירים באינטל נמשך. שניים מהם אף קודמו לדרגה בכירה של Corporate Vice President. אינטל ישראל: "מינויים שישנו וישפיעו על האנושות כולה"

אינטל העולמית ממנה 10 ישראלים לתפקידים בכירים: קרין אייבשיץ סגל, מנכ"לית מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל, ודניאל בן עטר, מנכ"ל משותף של מפעלי הייצור של אינטל, קודמו לדרגה הבכירה Corporate Vice President. מוקדם יותר השנה, שלומית וייס מונתה לסגנית נשיא בכירה (Senior VP) עם הצטרפותה מחדש לאינטל ולמעשה, זוהי הפעם הראשונה ששתי מנהלות ישראליות נמצאות בדרגות כה בכירות.

קארין אייבשיץ סגל. אינטל,
קארין אייבשיץ סגל/אינטל

מהנהלת אינטל ישראל נמסר "זוהי גאווה ישראלית. אינטל העולמית ממשיכה לקדם את המנהלים והמנהלות באינטל ישראל להובלת פעילויות אסטרטגיות גלובליות מישראל. הקידום המשמעותי של עשרה ישראלים לדרגות אלה, מעיד על האמון וההערכה הרבה שרוחשים באינטל העולמית להון האנושי באינטל ישראל. המינויים החדשים משמשים בתפקידי מפתח בפעילות אינטל, בפיתוח מוצרים, אשר ישנו וישפיעו על האנושות כולה ויחזקו את עמדת ההובלה של אינטל בשוק".

המינויים החדשים:

  • קרין אייבשיץ-סגל מונתה לסגנית נשיא תאגידי (Corporate Vice President). אייבשיץ-סגל מובילה כיום את ארגון הולידציה העולמי של אינטל ואחראית לכך שהמעבדים של אינטל בתחום המחשוב האישי והשרתים, יגיעו לשוק באיכות הגבוהה ביותר. בנוסף, אייבשיץ-סגל היא מנכ"לית מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל, המפתחים מוצרים פורצי דרך בתחומי המחשוב, תקשורת, אבטחה ובינה מלאכותית, ומהווים חלק מהותי בעשייה של אינטל העולמית.
  • דניאל בן עטר מונה לסגן נשיא תאגידי (Corporate Vice President) בחטיבת הייצור העולמית של אינטל. בתפקידו הנוכחי בן עטר משמש בתפקיד גלובלי, מנכ"ל משותף של כל מפעלי הייצור של אינטל. את תפקידו מבצע ממקום מושבו בישראל ובמסגרתו אחראי על חטיבת הייצור של אינטל העולמית הכוללת מפעלים בישראל, אירלנד, אריזונה ואורגון שבארה"ב, המייצרים שבבים בטכנולוגיית ייצור מתקדמת. לבן עטר תואר ראשון בפיזיקה ומתמטיקה ותואר שני בפיזיקה מהאוניברסיטה העברית.
  • אורן כהן מונה לסגן נשיא (VP) בקבוצת הייצור של אינטל העולמית. בתפקידו הנוכחי אורן מנהל מפעל משותף של 28FAB בקרית גת. כהן בעל ניסיון מקצועי וניהולי במספר רב של דיסציפלינות של תהליכי ייצור בתוך החדר הנקי. הוא מחזיק בתואר ראשון בהנדסה גרעינית וחשמל ותואר שני בהנדסת אלקטרואופטיקה, שניהם מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב.
  • איתי יוגב מונה לסגן נשיא (VP). כיום משמש איתי כמנהל מרכז המצוינות העולמי של אינטל לבינה מלאכותית בקבוצת ה-IT. במסגרת תפקידו, יוגב אחראי על שימוש בבינה מלאכותית כדי לשפר את הפעילויות הקריטיות באינטל על מנת לייצר לחברה יתרון תחרותי. לדוגמה, באמצעות הכנסת בינה מלאכותית לתוך המעבדים עצמם, או על ידי קיצור משך הבדיקות למעבדים על מנת להעלות את איכות המוצרים בעזרת אלגוריתמים מבוססי למידה. יוגב עובד באינטל עוד מימיו כסטודנט להנדסה, תעשייה וניהול באוניברסיטת בן גוריון, והקים יחד עם שותפים לדרך את הארגון שהוא עומד היום בראשו.
  • נעם אבני מונה לסגן נשיא (VP). בתפקידו הנוכחי מנהל נעם את קבוצת analog & mixed signal IP's העולמית. הקבוצה מפתחת את אפיקי התקשורת הטוריים והמקביליים במעבד, כולל גישה לזיכרונות, רכיבי הענן, גרפיקה והתעבורה מרכיבי הסיליקון. בנוסף, משמש כמנכ"ל קמפוס הפיתוח של אינטל ירושלים. אבני בעל תואר ראשון באלקטרוניקה מהטכניון.
  • עמיר יצחקי מונה לסגן נשיא (VP) בארגון תכנון ופיתוח שבבים באינטל. בתפקידו הנוכחי הוא מנהל את מעבדות הוולידציה של אינטל בעולם, ואחראי על אינטגרציית מערכות תוכנה וחומרה, יחד עם ניהול ופיתוח פתרונות אוטומציה ולמידת מכונה, על מנת שהמעבדים יצאו לשוק באיכות הגבוהה ביותר. ליצחקי תואר ראשון ושני מהאוניברסיטה העברית עם התמחות במערכות מידע.
  • תומר ששון מונה לסגן נשיא (VP) בקבוצת המחשוב האישי של אינטל. ששון הוא מנהל פרויקט המערכת של הדור ה-12 של מעבדי Intel Core, אשר הושקו רשמית לפני כחודשיים, ומנהל פרויקט מערכת הדור הבא של מעבדי אינטל. בעבר ניהל שורת פרויקטים של פיתוח מערכות, בהם סנדי ברידג' ואולטרבוקים. ששון מכהן בתפקידים שונים באינטל כבר 25 שנים ובעל תואר בהנדסה תעשייה וניהול מהטכניון.
  • ד"ר אדר קליר מונה ל- Intel Fellow(המקבילה הטכנולוגית לסגן נשיא) כראש תחום מדעי הייצור בחטיבת הייצור והבדיקות. מעניין לציין כי זו הפעם הראשונה שמתמנה טכנולוג מחטיבת הייצור לתפקיד Fellow. כחלק מתפקידו, ד"ר קליר אחראי לפיתוח מודלים, תהליכים ומערכות לניהול הייצור, ביצועי הציוד והמכונות, התפוקות וזמני המחזור בקווי הייצור של השבבים, יחד עם הוזלת עלויות הייצור וייעול תהליכי העבודה. בעל דוקטורט בהנדסת תעשייה עם התמחות בחקר ביצועים מטעם המכון הפוליטכני של וירג'יניה בארה"ב.
  • יולי מנדלבלט מונה ל- Intel Fellow בקבוצת תכנון ופיתוח שבבים. בתפקידו הוא מוביל פיתוח של ארכיטקטורת הדורות הבאים של מעבדי אינטל למחשבים אישיים שולחניים וניידים, בין היתר הוא אחראי על פיתוחה של הארכיטקטורה ההיברידית שאפשרה לאינטל קפיצה משמעותית בביצועי מעבדים דור-12 שאינטל הוציאה לשוק לאחרונה. מנדלבלט מחזיק מעל 20 פטנטים בתחום ובוגר תואר ראשון ושני מאוניברסיטת תחבורה במוסקבה.
  • איתמר לוין מונה ל- Intel Fellow. במסגרת תפקידו הוא משמש כארכיטקט מוביל בקבוצת תכנון ופיתוח שבבים של אינטל. לוין מוביל בימים אלה את פיתוח ארכיטקטורת "SERDES IP" לשרתים שהיא השכבה הפיזית עליה מתנהלת התקשורת בין שרתים ב- data center, בעיקר לפי סטנדרטי Ethernet המאפשרים העברת דאטה בקצב גבוה במיוחד, עד 224 גיגה-ביט לשנייה לערוץ. בעבר לוין מילא מגוון תפקידים טכנולוגיים וניהוליים באינטל ובחברות הייטק אחרות. ללוין תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון ותואר שני בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה מאוניברסיטת תל אביב וכן תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת הריוט וואט באדינבורו, סקוטלנד.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דניאל בן עטר. אינטל,
דניאל בן עטר/אינטל

המינויים המוקדמים יותר של אינטל למשרות בכירות

  • ערן סודק מונה לסגן נשיא (VP) בקבוצת פיתוח ותכנון שבבים. בתפקידו הנוכחי מוביל סודק קבוצה שאמונה על הגדרת הארכיטקטורה של מעבדי דור העתיד של אינטל. לסודק תואר ראשון במתמטיקה ופיזיקה במסגרת תכנית המצוינות "תלפיות", ותואר שני בהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל אביב.
  • נדב אורבך מונה לסגן נשיא (VP) ולמנהל חטיבת הראייה הממוחשבת והמצלמות באינטל, שמפתחת פתרונות חומרה ותוכנה המוטמעים בתחום המחשוב, הרובוטיקה ו-IOT. לאורבך תואר ראשון בפיזיקה ותואר ראשון בהנדסת חשמל בהצטיינות יתרה מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.
  • רידא מסארוה מונה לסגן נשיא (VP) ולתפקיד ראש הנדסת הבינוי של מפעלי אינטל ברחבי העולם. במסגרת תפקידו, ממונה על צוות של כ-150 מהנדסים באינטל, ועוד מעל 2000 מהנדסים חיצוניים שאחראיים יחד על התכנון, הבינוי וההסבה של המפעלים החדשניים ביותר של אינטל בכל רחבי העולם.
  • צחי וייספלד מונה לסגן נשיא (VP) בקבוצת החדשנות של אינטל העולמית. וייספלד הוא מנהל התוכנית הגלובלית של Intel Ignite - תוכנית ההאצה העולמית לסטארטאפים של חברת אינטל.
  • עוד באותו נושא:
  • אינטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully