וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מניב יותר תשואה: מסחר בבורסה או יצירת אומנות?

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 12:55

הפודקאסט הכלכלי של הראל ביטוח מגיע למוזיאון ת"א ומתארח בתערוכה המצליחה של האמנת יאיוי קוסאמה. "הרווחנו מכך שהתערוכה היא בתקופה שאין סגר בישראל", מספרת נעמה בר אור, ע. אוצרת התערוכה

"זה אירוע גדול ברמה לאומית - פעם ראשונה שמארחים בישראל תערוכה של יאיוי קוסאמה. בזכות חמש נשים מדהימות הצלחנו להביא את התערוכה לארץ", מספרת נעמה בר אור, ע. אוצרת התערוכה של האמנית המפורסמת והמצליחה בעולם יאיוי קוסאמה, המציגה בימים אלה את תערוכתה "רטרוספקטיבה" במוזיאון תל אביב לאמנות.

בראיון ל"אבלמה", הפודקאסט הכלכלי של חברת הביטוח הראל, סיפורה בר אור: "הרווחנו שהתערוכה היא בזמנים שאין סגר בארץ שלא כמו באירופה, מה שמביא המון מבקרים אלינו. בתערוכה יש 200 עבודות - חלקן בבעלות קוסאמה עצמה וחלקן של אספנים, אפילו ישראלים.

הפודקאסט שהוקלט וצולם במוזיאון עצמו הוגש ע"י עפר קליין, הכלכלן הראשי של הראל, לצד המגישה לאה לב. מדובר בשני פרקים כפולים, אחד בו מתארחת בר אור, בו בין היתר עלו סוגיות כגון כגיצד מוכרים אמנם והאם יצירת אמנת מניבה תשואה כמו מניות. ופרק נוסף בו ביררו השניים יחד עם אשר בן סעדון, מנכ"ל Artbrain, סטארטאפ בתחום האומנות - מה קרה בשנה שכל המוזיאונים בעולם היו סגורים.

מדובר בעונה השניה של הפודקאסט הכלכלי שמופק עם בית הפודיום, ומנגיש נושאי מאקרו כלכלה אקטואליים ומתוך מטרה להעביר אותם בצורה קלילה ונעימה, תוך הענקת ערך מוסף למאזינים ולקהל הלקוחות של החברה ובכלל.

הפודקאסט השבועי מייצר שיח בסגנון שיחת סלון של שאלות ותשובות בין שני עולמות. זה של קליין, המומחה הכלכלי של הראל שמנתח אירועים מאקרו כלכליים שעושים חדשות מהעולם והארץ, לבין לב שמבקשת להבין את המושגים, מה הם אומרים ואיך הם בתכל'ס משפיעים על כיסנו, וכעסנו. הפרקים קצרים ועד כה עלו 46 פרקים בפודקאסט.

בעבר התראיינו אנשי עסקים ומובילי דעת קהל כדוגמת רמי לוי, הטניסאי אנדי רם, ערן ניצן לשעבר סגן הממונה על התקציבים באוצר, הספורטאי אלכס שטילוב, סתיו שפיר, העיתונאי אלעד שמחיוף ורבים אחרים.

פודקאסט במוזיאון 2. יח"צ,
פודקאסט במוזיאון 2/יח"צ

"בשנתיים האחרונות קבוצת הראל ביטוח ופיננסים הגבירה את נוכחותה במרחב הדיגיטלי, על ידי הנגשה של עולמות הביטוח והפיננסים. זאת, מתוך אמונה שחברות ביטוח צריכות להתחבר לחיים של אנשים על ידי תוכן מעשיר, מגוון ורלוונטי. "אבלמה" הוא חלק מתפיסת עולמנו, ומרשת נכסים דיגיטליים שאנחנו בונים עבור לקוחותינו", מתארת ליאת סדן, סמנכ"לית שיווק, אסטרטגיה ופרסום של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים.

ניתן להאזין לפרקים בכתובת:
https://www.harel-group.co.il/finance/research-and-reviews/economic-surveys/Pages/avalama-podcast.aspx

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully