וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצלחנו להגיע ללקוחות גם בלי פרסום, היחס עושה את שלו"

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 9:25

תקופת הקורונה לא פשוטה לכל העסקים, ובמיוחד לקטנים שבהם. ב-Le Charolais, מעדניה חדשה בירושלים, מצאו את הדרך ללב הלקוח בשיטה הישנה: "אנחנו בפורמט של פה לאוזן". ומי בא להתארח?

תקופת הקורונה לא הסבה נחת לעסקים בכלל ולעסקים קטנים בפרט. רבים סגרו ואלה שעדיין עומדים על הרגליים נאלצים להשתקם מחדש. אחת הדרכים לעשות את זה היא פרסום - מה שמכביד עוד יותר על התקציב והמאזנים.

מעדניית Le Charolais בירושלים היא מעדניית בוטיק שנפתחה בדיוק לאחר הסגר השלישי. בעלי המקום הם דוד דהן, שלומי דהן ואלון שבתאי והמנהל הקולינרי הוא מרקו אבוטבול. אף על פי שהם לא חוו את הסגרים, התקופה הנוכחית עדיין לא מסבה שקט - ומן הסתם כשהעסק חדש צריך לדעת עוד יותר להביא לקוחות חדשים.

מעדניית שרולה. יחצ,
הצליחו לעמוד בפרץ. וגם בטעם של קובי פרץ/יחצ

הם לא נבהלים. "אנחנו מעדניית בוטיק איכותית, הצלחנו להגיע לקהל רחב דווקא בתקופה הקורונה לאחר הסגר השלישי וללא אמצעים פרסומיים רבים, למעט אולי מודעה כזו או אחרת במקומונים בירושלים", מספר דוד דהן, מבעלי המעדנייה, "גם הפן הדיגיטלי הצליח לחדור ללא פרסומים וקידומים ממומנים. אנחנו הרבה יותר בפורמט של מפה לאוזן, היחס, השירות ובעיקר האיכות עושים את שלהם".

מרקו הוא אושיית בשרים. יש לו תארים המקובלים בעולם הקולינריה הצרפתי, בהם התואר "מורה קצב" שבו עיקר גאוותו. הוא היה הקצב הראשי של רשת מלונות דן, מלון קינג דיוויד, מצודת דוד ו-וולדורף אסטוריה. במעדניה שלו תוכלו למצוא מבחר בשרים ביישון איכותי המבוצע במקום - "שרקוטרי"- נקניקים מעושנים בשיטה צרפתית, רוטיסרי - צלייה של כל חלקי העוף בסגנון בישול ייחודי צרפתי, עגל חלב טרי, מוצרי פרימיום - מטבלים, מוצרים נלווים לבישול, פטיפורים, תבלינים וכו'.

על אף היותה חדשה יחסית, המעדנייה כבר מארחת אושיות בכירות, בהן חתן פרס נובל לכלכלה, ישראל רוברט אומן, אושיות תרבות והשכלה ירושלמים וגם ואפילו אנשי מוזיקה מירושלים ומחוצה לה. קובי פרץ, הם מספרים, הגיע במיוחד לערוך ביקור במקום.

"אין ספק שמדובר בתקופה מאתגרת", מסכם דהן, "אבל אנחנו כבעלי עסק המחזיקים קבוצת מסעדות ובתי עסק לאוכל בונים תשתית מקצועית רחבה לטווח הארוך- לכן אנחנו בטוחים בעסק ובמה שיש לו להציע. לא בכדי אנחנו עובדים עם מרקו (האבא) וליאון (הבן), נצר לשלושה דורות של שפים-קצבים מקצועניים. ההשקעה בצד המקצועי-קולינרי מבטיחה שאת הבשורה שהבאנו ב'שרולה' נמשיך לשנים רבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully