וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 16:29

מה חדש על המדפים בישראל? המוצרים, התכשירים, המהדורות המיוחדות והקולקציות העונתיות. ממוצרי טיפוח, פריטי אופנה ומוצרים לבית ועד מזון, פינוק ויוקרה

.

* * * * טיפוח * * * *

KB PURE משיקה את FORMULA X-Y-Z, כבשורה לעולם האנטי אייג'.

החברה מציעה מגוון תכשירים לבעיות עור הנמכרים אצל אלפי קוסמטיקאיות בענף המקצועי. לאחר 3 שנים של פיתוח ומחקרים קליניים, משיקה החברה שלושה תכשירים מובילים ביחד, לעיכוב תהליכי ההזדקנות בעור לצד הגברת תהליכי חידוש בעומק העור. את התכשירים פיתחו קובי ברוך מומחה בקוסמטיקה טיפולית, ארומתרפיה ומפתח התכשירים של KB PURE והכימאים של החברה. התכשירים מתאימים לשימוש באזור הפנים, העיניים והצוואר (דקולטה), ללא שום תופעות לוואי וחומרים המגרים את העור.

X FORMULA - סרום מחדש לטשטוש סימני הגיל
Y FORMULA - סרום ממריץ לשיפור תפקודי העור
Z FORMULA - סרום ביוממטי למיצוק העור

השילוב של שלוש הפורמולות מוביל לתוצאה מידית והמשכית, לשינויים בעור, הענקת ברק, מוצקות, זוהר וטשטוש כהויות.

מחיר מוצע לצרכן: 470 שקל למוצר או 1380 שקל לכל הסדרה . התכשירים מאושרים על ידי התקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות בישראל, מיוצרים בישראל ונמכרים ע"י קוסמטיקאיות מורשות בשיטת kb pure בלבד. לאיתור קוסמטיקאית או מטפל בשיטה זו באזור מגורייך ניתן להתקשר לטלפון: 03-6742323
.

x y z של kb pure. אמיר יהל,
x y z של kb pure/אמיר יהל

חברת הטיפוח השוויצרית המובילה JUVENA מציגה: סדרת MASTERCAVIAR

סדרה יוקרתית המשלבת טכנולוגיות מתקדמות ומרכיבים המותירים את העור גמיש, רענן, קורן וצעיר. הסדרה בעלת מרקמים עשירים ומפנקים המתמוססים בעור במהירות וכוללת: קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים וסרום, המעוצבים בגוון זהב מנצנץ וזוהר.

הסדרה המיוחדת כוללת את ה-SkinNova SC Technology עם שילוב של קומפלקס קוויאר-משי בעלי יעילות גבוהה בשימוש בעור הפנים. המוצרים בעלי מרקמים עשירים המעניקים מנת הזנה גדושה, הודות לשימוש בשמן סקוואלין, שמן אגוז מקדמיה וחמאת השיאה.

טווח המחירים בסדרה: 579-779 שקל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סדרת ה- mastercaviar של 579 שקל ועד 779 שקל, juvena. יחסי ציבור,
הסדרת ה- mastercaviar של 579 שקל ועד 779 שקל, juvena/יחסי ציבור

רשת ד"ר אלמן משיקה: סדרת פרביוטיקה טבעית לעור הפנים

הסדרה נותנת מענה למושג החדש: אנטי פולושן, המתייחס לזיהום הסביבתי כולל קרינה והמתח שמלווה את חיינו כאשר העיקרון שעומד מאחורי קונספט הסדרה, הוא לחזק ולשפר את הסביבה התומכת בחיידקים הידידותיים לנו.

3 מוצרים.בסדרה: קרם יום, קרם עיניים ומסכה, כל המוצרים מכילים את הRVIVYL - זוכה 3 מדליות זהב בתחום הקוסמטיקה. מדובר בתמצית טבעית, המופקת ממקור בוטני, שממריצה את מחזוריות העור, מגנה ומשפרת את מחסום ההגנה של העור.

כמו כן הסדרה מכילה את מרכיב CITYSTEM - פיתוח טכנולוגי מתקדם, להגנה מפני הזיהום הסביבתי. מרכיב שקיבל פרס ב-2017 בסין על היכולת לספיחת רעלים - דיטוקס מושלם לעור. מוצרי הסדרה מכילים גם חומצה היאלורונית לשיפור הלחות, ותערובת שמנים נפלאה משמן חוחובה, שקדים מתוקים, סקוולאן, חמאת שיאה ועוד.

מחיר לכל מוצר: 420 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת או בחנות המקוונת באתר: www.elman.co.il/shop

ד"ר אלמן, 420 שקל לכל מוצר בסדרה. דני גולן,
ד"ר אלמן, 420 שקל לכל מוצר בסדרה/דני גולן

סדרת CICA BIAFINE להקלה על 5 סוגים שונים של עור יבש

סדרה חדשה לטיפול בעור יבש של מותג הדרמו קוסמטיקה הצרפתי BIAFINE ומבית ג'ונסון אנד ג'ונסון, מציעה סדרת מוצרים דרמו קוסמטיים לטיפול ושיקום בעור יבש-יבש מאוד או בעור הנוטה לאטופיה.

מוצרי הסדרה נותנים מענה ל-5 סוגים שונים של עור יבש: עדין, נוקשה, מחוספס, סדוק ומגורה, מעניקים טיפול ושיקום ממוקד לסוג העור ומקלים על תופעת העור היבש באמצעות שיקום והזנת העור בלחות מועשרת עם מרקם רך ונעים- עם תוצאות נראות לעין ושמירה על מראה עור חלק, רך, נקי יותר ונעים למגע מהשימוש הראשון.

הסדרה כוללת 6 מוצרים המשקמים את העור מרגיעים ומעניקים לו לחות מיידית למראה עור בריא ורך:
תחליב לחות יומי, קרם לחות יומי, קרם לחות למניעת גירוי, קרם משקם, תחליב רחצה מזין ומועשר במיוחד, קרם רחצה להרגעת עור מגורה.

טווח מחירים: 50-80 שקל. את מוצרי הסדרה ניתן להשיג בסניפי סופר פארם.

Сicabiafincomposition. יחסי ציבור,
סדרת CICA BIAFINE להקלה על 5 סוגים שונים של עור יבש/יחסי ציבור

הבושם לגבר Gucci Guilty Parfum Pour Homme

הבושם החדש מתאפיין בניחוח עצי וענברי ארומאטי עם חזון חדש ורב עוצמה של גבריות. הבושם Gucci Guilty Parfum Pour Homme נפתח עם ניחוח ארומאטי קליל, מתון ומודרני יותר של לבנדר צרפתי ותמצית לימון תוססת, המשתלבים יחד באופן מושלם עם העוצמה של הערער. 

המהות האמיתית של הבושם Gucci Guilty Pour Homme מועצמת עוד יותר בתווי הלב עם ניחוח ענברי עמוק של לוטם ספרדי בשילוב עם העושר הפרחוני של ניצת התפוז ושמץ של אגוז מוסקט חריף. לבסוף, האלגנטיות המסתורית של הפאצ'ולי האינדונזי מחוזקת עוד יותר עם הניחוח העמיד לאורך זמן של עצים יבשים ומושק.

גוצ'י גילטי פרפיום לגבר 90 מ"ל- 460 שקל. ניתן להשיג ברשתות:אפריל, סופר פארם, משביר לצרכן ו-BE.

גוצ'י גילטי אינטנס לגבר ולאה. יחסי ציבור,
גוצ'י גילטי אינטנס לגבר, 460 שקל/יחסי ציבור

מותג האיפור האיטלקי PUPA MILANO משיק קולקציית מייק אפ חדשה Pupa Wonder Me Makeup המציגה מייק אפ קליל עמיד במים ולחות.

המותג משיק בימים אלה מייק אפ חדש בעל מרקם קליל ב-6 גוונים בגימור דמי-מאט לכיסוי בינוני, מתאים לעור נורמלי, עור מעורב ועור יבש. המייק אפ מתאים לנשים שמחפשות כיסוי מושלם במראה טבעי, ללא תחושת כבדות. הנוסחה החדשנית מתמזגת בקלות עם עור הפנים ומעניקה לעור הפנים מראה חלק ורענן.

סודו של המייק אפ החדש והמוצלח Pupa Wonder Me Makeup מונח בפורמולה הייחודית והחדשה היוצרת רשת זעירה מחלקיקים גמישים במיוחד, היוצרים שכבה דקיקה המתמזגת בנוחות עם תנועות הפנים, מבלי להדגיש קמטוטים. למייק אפ עמידות גבוהה והוא עמיד לחלוטין בפני מים ולחות.

המחיר: 99 שקל ל-30 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה של PUPA ברשת הסופר פארם בלבד ובאתר הסופר פארם.

pupa wonderme makeup 99. המחיר: 99 שקל ל- 30 מ"ל. יח"צ חו"ל,
pupa wonderme makeup 99. המחיר: 99 שקל ל- 30 מ"ל/יח"צ חו"ל

מותג האיפור הבינלאומי אנסטסיה בוורלי הילס משיק פלטת צלליות לעיניים SOFT GLAM PALETTE

פלטת הצלליות מאפשרת יצירת מראה מבוקר ועד לילה, עם 14 גוונים מרהיבים הכוללים גווני מאט ניטרליים חיוניים ועד גוונים עזים וזוהרים. הפלטה כוללת קולקציה שלמה של איפור עיניים בעל פורמולה פיגמנטית ונוחה לתערובת המאפשרת לכל אחת ליצור מראה צלליות ניטרלי ליום ולערב.

פלטת הצלליות Soft Glam כוללת 9 צלליות בגימור מאט ו-5 צלליות בגימור זוהר מתכתי, מברשת איפור בעלת קצה כפול ומראה גדולה המונחת בתוך אריזה שידידותית ומתאימה במיוחד גם לנסיעות, טיולים וחופשות וכפריט מאסט בתיק שברגע אחד מאפשר לחדש את הלוק וליצור מראה שמתאים לכל מאורע ואירוע.

אנסטסיה בוורלי הילס פלטת לליות 14 גוונים לעיניים 210 שקל. יחסי ציבור,
אנסטסיה בוורלי הילס פלטת לליות 14 גוונים לעיניים 210 שקל/יחסי ציבור

* * * * משהו ללבוש * * * *

פקטורי 54 משיקים את שנת 2022 בהפקת אופנה מיוחדת לכבוד 2022 שחוגגת נשיות עוצמתית בכיכובה של דר זוזובסקי המייצגת את האישה החזקה שחוגגת את עצמה ואת החיים.

זוזובסקי, שמסכמת שנה מאוד פורייה ומשמעותית בחייה, מככבת בהפקה צבעונית וזוהרת, שנערכה בסוויטה של מלון נורמן בניצוחו של סיימון אלמלם, הקריאייטיב דירקטור שגם צילם את ההפקה.

דר מבטאת את עולם הנשיות החדשה, זו הבוטחת בעצמה ולא מפחדת לשים את עצמה במרכז, להגשים חלומות ויעדים. לפרוץ, לזהור ולהיות הגרסה הכי טובה של עצמה. היא מציגה מודל של אישה שמאמינה בעבודה קשה, סיזיפית אשר לעיתים רק כעבור זמן רב זוכים להיחשף אליה וליהנות מהתוצר.

דר זוזובסקי לפקטורי 54. סיימון אלמלם,
דר זוזובסקי בהפקת אופנה לפקטורי 54/סיימון אלמלם

* * * * משהו לאכול * * * *

בשורה נוספת לצרכני תחליפי החלב - תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, משיקה תחת המותג תנובה Alternative - תחליף גבינה צהובה. הגבינה תוצע הן כפרוסות צהובה קלאסית והן כפרוסות צהובה בטעם זיתים.

זוהי הפעם הראשונה שתנובה משיקה תחליף גבינה צהובה על בסיס סויה והפעם הראשונה בישראל שמושק תחליף גבינה צהובה המועשר ב-4 גרם חלבון ו- 400 גרם סידן ל-100 גרם, וכ-90 מ''ג לפרוסה - מנה של 2 פרוסות מספקת כ-20% מהתצרוכת היומית המומלצת של סידן.

הייחודיות של סדרת תחליפי הגבינה הצהובה של תנובה Alternative זה שהיא משלבת חומר גלם איכותי כמו סויה, והרכב הרכיבים הכולל בתוכו חלבון, וסידן בניגוד למוצרים האחרים המוצעים בשוק תחליפי הגבינות הצהובות.

סדרת תחליפי גבינות צהובות מועשר בחלבון ובתוספת סידן, 21% שומן: פרוסות צהובה קלאסית - פרוסות על בסיס סויה עם חלבון בתוספת סידן בטעם קלאסי. 200 ג' ופרוסות צהובה בטעם זיתים - פרוסות על בסיס סויה עם חלבון בתוספת סידן בטעם זיתים. 200 ג'

גבינה צהובה על בסיס סויה. יח"צ,
תנובה עם בשורה לצרכני תחליפי החלב, גבינה צהובה על בסיס סויה/יח"צ

רשת MOSES מצרפת המבורגר חדש לסדרת "חובקי העולם": בלקני

המנה החדשה שתצטרף לסדרת חובקי עולם, תוצע לאורחי המסעדות, מזמיני משלוחים ו- TA למשך כחודש, בין התאריכים 03.01-06.02.22 ותכיל: לחמניית המבורגר קלאסית, ממרח חציל וטחינה, רוטב עגבניות פיקנטי, קציצת קבב, בצל מקורמל וחסה שיפונד של ארט. המנה תוגש עם צ'יפס/ פירה תפו"א/ אורז/ סלט ירוק. (צ'יפס בטטה/ וודג'ס/ הום פרייז/ צלחת ירוקים- בתוספת 4 שקל)

המחיר למנה: 76 שקל. ניתן להשיג בכל מסעדות הרשת ברחבי הארץ, במשלוחים ובאיסוף עצמי Take Away בטלפון 9449* או באתר ובאפליקציית MOSES

מוזס חובק עולם בלקני. גיל אבירם,
מוזס חובק עולם בלקני, 76 שקל או 78 שקל לגרסה הכשרה/גיל אבירם

כרמלה משלוחים, כל מה שטוב וטרי משוק הכרמל, מציגה מארז חורפי להכנת תבשיל פסטה איטלקי בניחוח של חורף.

המארז כולל פסטה טרייה טליאטלה ביצים 450 גרם של 'דלה קזה', בתוספת בקבוק יין קיאנטי 'רופינו', עגבניות שרי, צרורות תבלינים ושום, רכז עגבניות ורסק עגבניות של Mutti, גבינת פרמז'ו 12 חודשים ובקבוק שמן זית. להכין לפני שהאורחים מגיעים, או ביחד איתם.

המחיר: 149 שקל. להשיג בלעדית דרך אתר כרמלה משלוחים.

מארז פסטה ויין. כרמלה משלוחים. 149 שקל. באדיבות כרמלה,
מארז פסטה ויין. כרמלה משלוחים. 149 שקל/באדיבות כרמלה

לוקחים צידה לדרך! מיכלי מזון תרמיים בעלי פטנט בידוד ייחודי, השומרים על חום וקור לטווח ארוך.

מותג הכלים התרמיים היפני "הפיל היפני" (זוג'ירושי) החדש בישראל, משווק לקראת עונת החורף ערכות של מיכלי מזון תרמיים בעלי פטנט בידוד ייחודי, השומרים על חום וקור של מאכלים ללא תלות בתנאי הסביבה, ומאפשרים ליהנות ממאכלים בטמפרטורה הרצוייה בשעת האכילה.

למותג מגוון ערכות מיכלי מזון, הזמינים בנפחים שונים, של החל מ- 0.9 ועד 2 ליטרים, ומכילות כל אחת 3 עד 4 קערות אחסון פנימיות, המאפשרות לשים בכל אחת מהן מזון מסוג אחר או כמות מזון מדודה.

עוד בערכות ציוד נלווה לאכילה נוחה: כפית ומזלג עשויים נירוסטה איכותית או צ'ופסטיקס (בהתאם לסוג הערכה), וכן תיק נשיאה מהודר. המיכלים המבודדים עצמם עשויים פלדת אל-חלד הניתנת לשטיפה, ואילו קערות הפלסטיק ניתנות לשימוש במקרוגל.

כל חלקי הפלסטיק המערכת הינם נטולי BPA ובטוחים לשימוש בכל טמפרטורה. בידוד הוואקום של המיכל מבטיח שמירה על טמפרטורת המזון, חם או קר, במשך שעות רבות, ללא תלות בתנאי הסביבה, כך שבעת האכילה, האוכל יהיה בדיוק בטמפרטורה הרצויה.

טווח המחירים: 309-349 שקל לערכה. את מוצרי המותג 'הפיל היפני' להשיג בחנויות המטיילים המובחרות ובאתר היבואן.

ערכת מיכל מזון תרמי 2 ליטרים עם 3 כלי הגשה מבית הפיל היפני 309 שקל. יחסי ציבור,
ערכת מיכל מזון תרמי 2 ליטרים עם 3 כלי הגשה מבית הפיל היפני 309 שקל/יחסי ציבור

* * * * משהו מתוק * * * *

לכבוד ט"ו בשבט, רשת "וניליה" משיקה "יוגורט מיי זאהר" - גלידת יוגורט בטעם ייחודי, רענן וארומטי, המכילה מי פריחת הדרים, מרקחת משמש ארומטית המיובאת מאיטליה ופיסטוקים איראניים קלויים.

וניליה, בעלת המתכון הבלעדי ל"יוגורט מיי זאהר", משיבה לגלידריות שלה את הטעם הנחשק לאחר היעדרות של שנתיים, בעקבות בקשות ופניות חוזרות ונשנות מצד לקוחותיה.

המחיר למנה: 18 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת "וניליה" הפרוסים ברחבי הארץ.

גלידת יוגורט מיי זאהר של רשת וניליה. יחצ וניליה,
גלידת יוגורט מיי זאהר של רשת וניליה/יחצ וניליה

קר, חם, מתחמם... גולדה וויסוצקי חוברות יחד לחוויה קולינארית מפתיעה המחברת בין עולמות התוכן של שני המותגים, ומשיקות פינוק חורפיחדש: גלידת צ'אי שקדים

גלידת שמנת עם חליטת צ'אי שקדים ויסוצקי בתוספת קרם צ'אי שקדים וחתיכות שקדים קלויים

שיתוף הפעולה הייחודי של רשת גלידריות הבוטיק גולדה, ומותג התה המוביל בישראל, ויסוצקי, מייצר חוויית טעמים מרגשת של חם וקר בעולמות מנוגדים, אך משלימים - גלידה קרה עם צאי חם.

גלידת צ'אי שקדים תימכר במהדורה מוגבלת בכל סניפי גולדה בפריסה ארצית.

החיבור בין שני המותגים יקבל ביטוי גם מחוץ לסניפי גולדה, בהשקת פופ אפ נייד ייחודי ומפנק במיוחד - "עגלת צ'אי השקדים של גולדה וויסוצקי" שתטייל בין סניפי גולדה נבחרים ברחבי הארץ ותחלק לקהל הרחב את גלידת הצ'אי החדשה בליווי משקה צ'אי ויסוצקי חמים ומפנק מעוטר בקצפת צ'אי הכי מפנקת שיש! את מיקום העגלה המדויק הקהל יצטרך לאתר בעצמו באמצעות המשחק "חם קר" שיעלה באינסטגרם של גולדה וישותף גם בעמוד האינסטגרם של ויסוצקי.

גלידת צ'אי שקדים במהדורה מוגבלת זמינה למכירה בכל סניפי גולדה בפריסה ארצית החל מה-6.1

גלידת צאי שקדים גולדה ויסוצקי. my social,
גלידת צאי שקדים גולדה ויסוצקי/my social

פאלטאס, קרטיבים טבעיים בעבודת יד, מציגה מארז פונדו שוקולד של פאלטאס

המארז כולל 17 יחידות מיני פאלטאס (45 גרם) בטעמים מפנקים שכיף לטבול: קוקוס, חלבה-סילאן, בננה-חמאת-בוטנים-ושוקולד, פיסטוק, פינה קולדה, ותותים בשמנת. 2 צנצנות שוקולד מוכנות - שוקולד לבן ושוקולד מריר, 4 צנצנות טופינגס - קוקוס קלוי, פיסטוק גרוס, קרורנט אגוזי לוז, סוכריות יום הולדת. 2 כפיות עץ לערבוב, נייר אריזה להנחת הפאלטאס, גלויית מתכון מדוייק ושתי טבלאות שוקולד של IKA CHOCOLATE

המחיר: 210 שקל (במקום 250 שקל). המארז קבוע ואינו ניתן לשינוי. וניתן להזמנה באתר החברה.

מארז פונדו שוקולד. נעמי זיסבלט,
מארז פונדו שוקולד/נעמי זיסבלט

לא רק פירות יבשים! "הבאר מעדנים" מציעה לט"ו בשבט סדרת קונפיטורות איכותיות מפרי הארץ

הקונפיטורות מיוצרות בתהליך מסורתי במפעל "הבאר מעדנים" בראש פינה, מתמחה בייצור ובפיתוח מעדני מזון על בסיס גידול מקומי של פירות. את הפירות משמרים בעונה, בשיטות בישול מסורתיות-ביתיות, וללא חומרים משמרים, כך נשמרים כל הטעמים הטבעיים של הפרי.

בסדרת הקונפיטורות, המוצעות לט"ו בשבט, משיקה החברה קונפיטורת תפוזים מזן חדש בשם "קרה קרה", שגדל במטעי הגליל העליון, עסיסית ואדמדמה, כמו הפרי עצמו, ונטולת מרירות האופיינית לקונפיטורת תפוזים רגילה. הקרה-קרה הוא זן של תפוזים שהתפתח בצורה טבעית מהתפוז הטבורי, והתגלה כזן טעים ומיוחד.

עוד בסדרה: קונפיטורת תות שדה קלאסי עם חתיכות פרי, האהובה מאוד על ילדים, וקונפיטורת חבושים יחידה במינה בטעם קלאסי של בית סבתא: מתוק ומעורר געגוע.

המחיר המומלץ לצרכן: 27 שקל לצנצנת 310 גרם, 15 שקל לצנצנת 120 גרם. ניתן להשיג במעדניות מובחרות ברחבי הארץ, בחנויות המפעל של "הבאר מעדנים" בראש פינה או און ליין באתר "הבאר מעדנים"- http://www.thewell.co.il עם שירות משלוחים לכל הארץ.

קונפיטורות לטו בשבט של הבאר מעדנים. אביב גולן,
קונפיטורות לט"ו בשבט, הבאר מעדנים/אביב גולן

מרבה ישראל יבואנית העוגיה באריזה הכחולה משיקה מהדורת עוגיות שוקולד צ'יפס במרקם רך הכוללת 3 טעמים, שני טעמים קיימים וטעם חדש.

עוגיות שוקולד צ'יפס במרקם רך, עוגיות שוקולד צ'יפס ופירות יער במרקם רך וטעם חדש: עוגיות לימון ושוקולד צ'יפס במרקם רך-עוגיות נימוחות בטעם לימון עם 29% שוקולד לבן תענוג מרענן ומפתיע לא רק לחובבי הלימון.

המחיר המומלץ לצרכן- 10-12 שקל. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.

סדרת מרבה במרקם רך. יחסי ציבור,
סדרת מרבה במרקם רך, 10-12 שקל/יחסי ציבור

סקיטלס ג'איינטס סאוור - סוכריות סקיטלס ענקיות מתחדשות עם טעם פירות חמוצים!

הסוכריות הענקיות הושקו לראשונה בישראל בחודש מאי בטעם הפירות האייקוני. כעת, סדרת סקיטלס הידועה במגוון טעמי הפירות הצבעוניים והחצופים שלה, ממשיכה להתחדש עם טעם נוסף סקיטלס ג'איינטס סאוור - סוכריות ענקיות בטעם פירות חמוצים, גדולות פי 3 ורכות יותר מפנים. מספקות טקסטורה חדשה ומפתיעה, עם מרקם רך ועסיסי.

מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 שקל שקית עם תכולת 141 גר'. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

סקיטלס ג'איינטס סאוור. יח"צ מרס,
סקיטלס ג'איינטס סאוור/יח"צ מרס

* * * * משהו לשתות * * * *

Pierre Chavin בסופר-פארם אונליין:לכבוד השנה האזרחית החדשה סופר-פארם מרחיבה את הקטגוריות שהיא מציעה באתר האונליין שלה עם יינות ללא אלכוהול.

Pierre Chavin - הסיפור מתחיל באזור לנגדוק-רוסיון שבצרפת, ביקב Domaines Pierre Chavin בו מתקיים תהליך הוצאת האלכוהול לאחר שהיין מיוצר. כדי לשמר את כל הטעמים והארומות האופיינים ליין נהדר, מיישמים בחברה פרוטוקול קפדני של הוצאת אלכוהול הנקרא "עמוד קונוס מסתובב". זו השיטה היעילה ביותר לאיסוף ולשימור של המרכיבים הנדיפים (ארומות) ביין בטמפרטורות נמוכות. השיטה מבוססת על זיקוק ותהליכים המתבצעים בחום ומאפשרת לייצר משקאות ללא אלכוהול מבלי לאבד את העוצמה הארומטית שלהם.

מבין מוצרי המותג, מארז מבעבע שרדונה הכולל רוזה + יין אישי שרדונה במתנה, במחיר 156 שקל. (מחיר השקה עד ל-12.1.22) לה פטיט שאבין רוזה מבעבע 750 מ"ל, לה פטיט שאבין שרדונה מבעבע 750 מ"ל, פייר זירו שרדונה 200 מ"ל. נתן להשיג באתר סופר-פארם

מארז מבעבע שרדונה - רוזה + יין אישי שרדונה 
מחיר 156 שקל  (מחיר השקה עד ל-12.1.22),  סופר-פארם. יח"צ,
מארז מבעבע שרדונה - רוזה + יין אישי שרדונה מחיר 156 שקל, סופר-פארם/יח"צ

* * * * משהו לבית * * * *

לראשונה בישראל: מותג רדיד האלומיניום הוותיק והאיכותי, DIAMOND, משיק רדיד אלומיניום נון סטיק.

סגמנט רדידי האלומיניום NON STICK נמכר בהצלחה כבר באירופה ובארה"ב וכעת DIAMOND שהינו המותג הבינלאומי היחיד בקטגוריה משיק את הקטגוריה גם בישראל.

בסקרים שערכה החברה בעולם ובארץ הראו הממצאים כי 72% מהנשאלים השיבו שהם נתקלים בבעיית הדבקה של האוכל בעת בישול או אפייה.

מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 שקל. המוצר ישווק באורך של 5 מטר ורוחב של 30 סנטימטר, והוא משווק החל מהחודש (דצמבר 2021). ניתן לרכוש את המוצר ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

רדיד אלומיניום דיאמונט נון סטיק. יחסי ציבור,
רדיד אלומיניום דיאמונט נון סטיק, 14.90 שקל/יחסי ציבור

מותג הכביסה PERSIL, משיק PERSIL POWER CAPS קפסולות ג'ל מרוכזות לכביסה עם 3 תאים

PERSIL מחדש עם פורמולות מתקדמות ובו בזמן מקדם את נושא הקיימות ושם דגש על שמירה על איכות הסביבה.

הקפסולות החדשות של המותג כוללות ומציעות: פורמולה בטכנולוגיית Deep Clean Plus, ניקיון עמוק ויעיל של כתמים, יעיל גם בטמפרטורות נמוכות וחסכוניות של 20-30 מעלות, 100% פלסטיק שנמס במים, 50% מהקופסא עשויה מחומרים ממוחזרים.

המחיר המומלץ לצרכן: 60 שקל לתכולת 56 יח' | 35 שקל לתכולת 26 יח'

persil power caps פרסיל קפסולות ג'ל מרוכזות לכביסה מחיר 60 שקל. יחסי ציבור,
פרסיל קאפס קפסולות ג'ל - מחיר מומלץ לצרכן: 60 שקל לתכולת 56 יח', 35 שקל לתכולת 26 יח'/יחסי ציבור

* * * * פינוקים ופנאי * * * *

I'm on it - חנות אונליין למוצרי נייר ופלאנרים. בחנות מוצרים מסוגים שונים - לוחות תכנון ופלאנרים יומיים ושבועיים, אשר מותאמים לסטודנטיות, מתחתנות, אימהות ועצמאיות. בחנות שלל מוצרים שעושים שמח בעיניים ובלב ועוזרים לעשות סדר בשגרת היום היום, לשפר את הפרודוקטיביות ולנהל את הקשב בעולם הדיגיטלי.

פלאנר חתונה - מפיקת הכיס שלך לארגון החתונה. מחברת סליל זהב מדויקת ואלגנטית ובה 170 עמודים של ליווי צמוד עד החופה וגם קצת אחריה. בפנים - המון תוכן חשוב וחיוני לארגון החתונה - צ'קליסט, לוח שנה למילוי, טיפים בבחירת תאריך, לוקיישן, רשימת אורחים, ספקי חתונה, טבלת תקציב, וויז'ן בורד, טבלת מתנות ועוד. המחיר: 189 שקל

i'm on it - פלאנר חתונה. תמר לייבוביץ' גולן,
i'm on it - פלאנר חתונה, המחיר: 189 שקל/תמר לייבוביץ' גולן

PiZZi Splash - רמקול חסין לגשם או לשימוש במקלחת

PiZZi (פיצי) הוא מותג רמקולים ישראלי באיכות צליל מרשימה, שפותח ועוצב על ידי קבוצת זאוס ונכון להיום משווק בארה"ב, ביפן, ברחבי אירופה ובאתרי האון ליין של אמזון.

לכבוד 2022 מושק PiZZi Splash - רמקול חסין למים, בעל סאונד חזק, בס רועם וטרבל חד במיוחד. הוא עָמִיד למים ובעל סטנדרטיים מהגבוהים בשוק האודיו. PiZZi Splash מופעל על ידי הטכנולוגיה העדכנית ביותר של שמע, בעל רמקולים סטריאופוניים עוצמתיים.

הוא נבנה על פי תקני עמיד למים IPX7, אידיאלי לטיול בחוף הים ובילוי בבריכה, בטיולים בעלי מסלול רטוב, ניתן להשתמש בו גם באמבטיה ובמקלחת מבלי לחשוש שזרמי המים יקלקלו אותו, וכמובן גם בכל פיקניק, מסיבת טבע, בנסיעות ברכב ובשלל שימושים נוספים.

הרמקול בעל טכנולוגיית בלוטות', כך שאין צורך בכבלים. הוא מספק עד עשר שעות של הנאה ממוזיקה, כך שתוכלו ליהנות משקיעות החוף המדהימות האלה עם הג'אמים האהובים עליכם ברקע. יתרון נוסף:
לרמקול דיבורית מובנית לניהול שיחת טלפון.

ניתן להשיג בצבע שחור, החל מ-219 שקל לרמקול, להשיג באתרי האון-ליין השונים, בחנויות המתנות והאלקטרוניקה השונות וברשתות ניומן וג'נטלמן.

רמקול פיסי עמיד במים. יח"צ,
רמקול PIZZI עמיד במים, המחיר: החל מ-219 שקל/יח"צ

חבילת סופ"ש חדשה וחורפית עם טיפולי ספא מפנקים במלון הקונספט האינטימי LEAR SENSE

המלון ממוקם במושבה הציורית גדרה, שוכן במבנה היסטורי משוחזר על שטח של כ- 3 דונמים, עם 24 חדרים אינטימיים בעיצובים מסוגננים עוצרי נשימה ומעצים את חמשת החושים באמצעות: קו בישום פרטי אשר נרקח במיוחד למלון (ריח), יצירות אומנות ויזואלית עכשווית (ראייה), מתחם הספא "שייה" של המלון הממוקם על הגג ומציע מגוון עשיר של טיפולים, חמאם טורקי וחדר התרגעות מפנק (מישוש), מוסיקת רקע שמתנגנת בחללים (שמיעה).

חוש הטעם זוכה לכבוד קולינארי במסעדת הביסטרו "אברטו" עטורת השבחים. המסעדה שוכנת במלון ומוקפת בצמחייה ירוקה הצופה אל גינת תבלינים. "אברטו" היא מסעדת ביסטרו המציעה מטבח ים תיכוני עשיר במנות המשלבות חקלאות אורגנית, לצד "פינת הקצב" המציעה נתחים מיושנים במקום.

בקומת הגג, לצד מתחם הספא, ממוקמת בריכת אינסוף, פינות ישיבה ושיזוף, עם בר קוקטלים, ונוף פסטורלי ציורי. במהלך עונת החורף, הבריכה על הגג מקורה ומותאמת לעונה הקרה.

לכבוד פתיחתה של שנה אזרחית חדשה מציע המלון חבילת שני לילות בסופ"ש הכולל טיפולי ספא מפנקים למימוש בין התאריכים 7/12/21 ועד 28/02/22. החבילה כוללת אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר לשני לילות, וזוג טיפולי ספא באורך 50 דק'. מחיר החבילה: החל מ-1,200 שקל ללילה.

מלון "ליר סנס", Lear Sense שכביץ 5, גדרה | טל: 08-668-0088 | https://www.learhotel.co.il/

מתחם ספא על הגג ובריכה מלון ליר סנס גדרה. סימפלקס 360,
מתחם ספא על הגג ובריכה מלון ליר סנס גדרה/סימפלקס 360

חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית מותג רכבי היוקרה לנד רובר, חושפת לראשונה בישראל את הדור החמישי לאצולת רכבי השטח, הריינג' רובר החדש, שיגיע לארץ במהלך הרבעון השני של שנת 2022.

הריינג' רובר החדש, הוצג לפני חודשיים בבכורה עולמית ומגיע כבר כעת לחשיפה ראשונה לקהל הישראלי. ריינג' רובר החדש משלב נוחות ושלווה עם יכולת כביש ושטח כובשת, תחכום טכנולוגי, ולראשונה - גם אופציה לשבעה מושבים.

העיצוב הייחודי של הריינג' רובר הוא מתקדם ומזוהה היטב, עם מאפיינים קלאסיים כמו הגג ה"צף", ה"זימים" בכנפיים הקדמיות, ועיצוב הזנב הייחודי - המזהים אותו מיד כחלק מהשושלת היוקרתית שמובילה את משפחת המלוכה האנגלית כבר למעלה מ-50 שנים.

הדגמים החדשים יוצעו עם אופציה לבחירה בין מרכב רגיל (5 מושבים) וארוך (7 מושבים), המחיר: החל מ-1,299,000 שקל.

ריינג' רובר החדש. יח"צ חו"ל,
ריינג' רובר החדש, 1,299,000 שקל/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully