וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן שכטר אזולאי מונתה למנכ"לית מכבי יזמות וניהול

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 10:08

דירקטוריון מכבי בחר בשכטר אזולאי לתפקיד במקום ציון אוליאל: " אנו ניצבים בפני אתגרים המחייבים אותנו לגייס את היזמות הטכנולוגית פורצת הדרך כדי למצוא פתרונות יצירתיים

דירקטוריון מכבי שירותי בריאות בחר בקרן שכטר אזולאי לתפקיד מנכ"לית מכבי יזמות וניהול ובכך תחליף את ציון אוליאל, שמסיים את תפקידו. שכטר אזולאי, נשואה ואם לשלושה, החלה את דרכה בעולם הבריאות לפני 17 שנה, לאחר כעשור בתפקידי ניהול שונים בחברות עסקיות בסקטור הפרטי. קרן מסיימת בתום 5 שנים את תפקידה כראש מחוז הדרום במכבי שירותי בריאות, לאחר מספר תפקידים בכירים בקופה, ביניהם: מנהלת מרכז רפואי שניוני גדול וסמנכ"לית אסטרטגיה בלשכת המנכ"ל. היא בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים, תואר שני בהצטיינות יתרה בניהול מערכות בריאות מטעם אוניברסיטת בן גוריון. כמו כן, היא בוגרת תכנית הבכירים של קרן ווקסנר באוניברסיטת הארוורד.
 

קרן שכטר אזולאי. עופר חג'יוב,
קרן שכטר אזולאי/עופר חג'יוב

בתפקידה האחרון כראש מחוז הדרום של מכבי, אשר חולש על פני חצי משטח מדינת ישראל וכולל 200 ערים וישובים, ניהלה שכטר אזולאי יותר מ-2,000 מטפלים ונותני שירות עבור כחצי מיליון מטופלים. בשנת 2020 עם התפרצות נגיף הקורונה, הייתה מהאנשים הראשונים בעולם לנהל מבצע חיסונים וטיפול מרחוק של עשרות אלפי חולי קורונה, ואף ניצבה בחזית ההסברה הלאומית למאבק בנגיף. 
 
במסגרת תפקידה החדש כמנכ"לית מכבי יזמות וניהול, תעסוק ביזמות ושיתופי פעולה עסקיים עם מגוון סקטורים בשוק הפרטי והציבורי, ניהול חממות טכנולוגיות, קרנות הון סיכון ומספר רשתות קמעונאיות.
 
קרן שכטר אזולאי מסרה: "אני נרגשת מהמינוי וכבר מצפה להתחיל את התפקיד החדש. בייחוד בתקופה זו, אנו ניצבים בפני אתגרים המחייבים אותנו לגייס את היזמות הטכנולוגית פורצת הדרך כדי למצוא פתרונות יצירתיים לתורי ההמתנה הארוכים, להסטת טיפול רפואי בבית בעידן המגפות, ולהפוך את המערכת הנפלאה שלנו למחוללת בריאות. אני מודה לשותפיי בקבוצת מכבי על האמון, יחד נמשיך לעשות ולהצליח".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully