וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: המוצרים שיעזרו לכם לשמור על הבגדים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 15:42

וגם: הקשר בין תה לשינה טובה, יין גם למי שלא צורך אלכוהול, טעמים חדשים של עלית ומותג ההנעלה מתרחב לתחום נעלי הילדים

מטפחים את הבגדים

Pilo fabric shaver   Steamery. יח"צ,
Steamery/יח"צ

אוהבים שהכביסה שלכם מפיצה ניחוחות נעימים אבל לא אוהבים את הכדוריות שנוצרות על אריגי הבדים? כדאי שתכירו את המותג השבדי Steamery שמציע מגוון מוצרים מדהימים וריחניים שישמרו על הבדים והבגדים שלכם. Steamery - Care For Fashion הוא מותג שהחזון שלו שמירה על הבגדים לאורך זמן.

STEAMERY מייצרים ומשווקים מוצרים לטיפול בבגדים כמו Pilo Fubric Shave מכשיר "גילוח" המסיר את הכדוריות שמצטברות על בדים וסריגים. המכשיר מחדש את מראה הבגד. על אף שפעולתו עוצמתית, הוא מתאים עצמו לכל סוגי בדים וסריגים, כמו צמר, כותנה, סיבים סינטטיים וכו' ושומר עליהם. למותג יש גם מוצרי כביסה ואביזרים, שחשובים בתקופה זו בה המודעות לעולם ירוק עולה.

STEAMERY. יח"צ,
STEAMERY/יח"צ

המותג מקפיד לייצר מוצרים מעוצבים ומדויקים לטיפול בבגדים בשילוב טכנולוגיה מתקדמת ובעיצוב מינימליסטי. המוצרים מובילים את השינוי בגישה לטיפול ובשמירה על הבגדים. המותג פיתח גם מוצרי טיפוח חדשניים לבגדים שמתאימים לאורח החיים האורבני והמהיר.

במהלך שנות קיומו בתעשיית האופנה, הובן שהצרכנים אינם יודעים לטפל כראוי בבגדים שלהם ולכן החליטו לשנות את הגישה לטיפול בבגדים לקלה, נגישה ומהנה. כך למשל את מגהצי הקיטור, פיתח צוות מקצועני מעולם האופנה הסקנדינבי, בשיתוף מהנדסים ומעצבים תעשייתיים.

בין המוצרים ש- UNICO , יבואנית המותג לישראל משווקת: מארז כדורי צמר למייבש - הבחירה החכמה והחסכונית ביותר לריכוך הכביסה, וידידותית לסביבה, המהווה תחליף לדפי הפלסטיק הריחניים למייבש שאינם מתכלים ומזהמים את כדור-הארץ. כדורי צמר למייבש מקצרים את זמן ייבוש הבגדים ב 10%-30% , הם מנטרלים חשמל סטטי, מרככים את הבדים כך שאין צורך להשתמש במרככי בד נוזליים. הם עשויים 100% צמר טבעי, ותורמים לריכוך הבגדים במהלך פעולת הייבוש, ניתן לשימוש 3-5 שנים.

המותג מציע גם סדרת נוזלי ומרככי כביסה ריחניים לשימור הבגד, המנקים ומזינים את הבגדים כדי שהמלתחה שלנו תהיה מטופחת ורעננה לאורך זמן. שטיפה נכונה ויעילה של הבגדים צריכה להיעשות תוך שמירה על הבגד וטיפוחו ממש כפי שאנחנו דואגים לשמור על העור שלנו, עם נוזלים המתאימים לסוגי הבד והצבע השונים. בסדרה נוזלים ייעודיים לכביסה עדינה, ביגוד כהה וג'ינסים, היפו-אלרגנים, חומרי ניקוי לבגדי ספורט, נוזל כביסה ייעודי לכביסה לבנה . להשיג באמצעות יבואן מוצרי החשמל החדש UNICO.

להשיג ברשתות: א.ל.מ, מחסני חשמל, ביג אלקטריק וטרקלין חשמל, באתרי הסחר המובילים עזריאלי , וואלה שופס, אולסייל ו'לסט פרייס'. ובאתר רשת סופר-פארם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
seperator

חליטה ומיטה

TE. יח"צ,
TE/יח"צ

כ- 6 חודשים לאחר השקת המהלך החדש שתואם את האג'נדה של מותג "הולנדיה" לקידום אורח חיים בריא ושינה איכותית, ולאחר שהתקבל בברכה על ידי הלקוחות, מרחיבה הרשת את מגוון טעמי התה שיוגשו ללקוחות כאלטרנטיבה בריאה, תירפוטית ומרגיעה לקפה. הולנדיה המתמחה במערכות שינה מתקדמות מעמיקה את שיתוף הפעולה עם חברת Te -יצרנית בוטיק של תה וחליטות צמחים.

בקולקציה 3 בלנדים ייחודיים של סוגי תה וחליטות צמחים שהותאמו במיוחד לחורף, ביניהם: תה ירוק יסמין, חליטת תה איורוודי ג'ינג'ר ליקוריץ וחליטת בריאות של סלק לבנדר. ההשקה היא המשך מוצלח לשת"פ, וכחלק אינטגרלי מאסטרטגיית קידום אורח החיים הבריא של הולנדיה, שמוביל אבי ברססט, מנכ"ל החברה ונציג ארגון השינה העולמי בישראל.

בשנים האחרונות נעשו מהלכים שונים על-ידי החברה הישראלית לקידום אורח חיים בריא ויצירת מודעות סביב החשיבות של שינה איכותית ובהם: הוצאה לאור של 3 ספרים העוסקים בחשיבות השינה: "לילה במתנה", "נאפ -סוד השינה המושלמת" ו"ילדים, עכשיו לישון!" וגם השקת תה וחליטות צמחים תחת המותג הולנדיה, חוויה משלימה חושית ללקוחות בנוסף למוצרים האיכותיים: מיטות, מזרנים מערכות שינה מתכווננות וקו ניחוחות מותאם לחדר השינה.

החליטות החדשות הותאמו לצרכי העונה הקרה והתאמתם לסיוע במצבים של תסמיני התקררות ותופעות בריאותיות האופייניות לחורף בשל סגולותיהן התירפוטיות והמרגיעות. הלקוחות יקבלו הסבר מפורט על סוגי התה והחליטות. חברת Te היא יצרנית תה וחליטות צמחים פרימיום המביאה את עולמה המופלא, החווייתי והאיכותי של תרבות התה והחליטות.

seperator

שותים ולא משתכרים

Pierre Chavin. אלכופרי,
Pierre Chavin/אלכופרי

נתקעתם בלי יין ערב השנה האזרחית ולא בא לכם לצאת מהבית בגלל הגשם, סופר-פארם אונליין מרחיבה את תחומי הפעילות שלה ומעתה ניתן לרכוש יינות ללא אלכוהול כך שאפשר לשתות ולנהוג בערב השנה האזרחית החדשה ובכלל. בכך מרחיבה רשת סופר-פארם את הקטגוריות שהיא מציעה באתר האונליין שלה, ומציעה יינות ללא אלכוהול כדי לאפשר גם למי שלא צורך אלכוהול לחגוג. בנוסף הרשת מציעה מארז חגיגי להכנת קוקטיילים של שוופס, שיהפוך כל מסיבה או מפגש לשמח יותר.

הסיפור של מותג Pierre Chavin, יין ללא אלכוהול, מתחיל באזור לנגדוק-רוסיון שבצרפת, ביקב Domaines Pierre Chavin שהוקם בזכות שיתוף פעולה בין פביאן גרוס, יינן מוכשר בעל תשוקה לאמנות הערבוב, ומתילד בולשן, מומחית לשיווק יינות שבאה ממשפחת יצרני יין במחוז שמפאן. בזכות ידע מעמיק בשווקים הבינלאומיים ובציפיות של הלקוחות, מקימי החברה מיצבו עצמם מיד בשוק היצוא וכיום נהנים ממוניטין מכובד בכ-20 מדינות לרבות שוודיה, סין וארצות הברית.

Pierre Chavin. אלכופרי,
Pierre Chavin/אלכופרי

מבחר היינות ללא אלכוהול שהפך לנושא הדגל של Domaines Pierre Chavin, נולד בעקבות שני הריונות סמוכים של מתילד. בין ההריונות וההנקה, מתילד הייתה צריכה להשלים עם 4 שנים ללא צריכת אלכוהול. הודות לאהבתה ליין ולאזור שבו גדלה, היא הגתה רעיון ליצור מוצר שמציע את כל מה שהיין מייצג, אבל עם 0.0% אלכוהול גם למי שקיבל החלטה לא לצרוך אלכוהול, או למי שאינו יכול לצרוך אלכוהול מסיבות רפואיות.

תהליך ייצור והוצאת האלכוהול מתרחש לאחר שהיין מיוצר. כדי לשמר את הטעמים והארומות האופייניים ליין, מיישמים בחברה פרוטוקול קפדני בשם "עמוד קונוס מסתובב" להוצאתו, שיטה יעילה לאיסוף ולשימור המרכיבים הנדיפים (ארומות) ביין בטמפרטורות נמוכות. השיטה מבוססת על זיקוק ותהליכים המתבצעים בחום ומאפשרת לייצר משקאות ללא אלכוהול מבלי לאבד את העוצמה הארומטית שלהם.

בין המארזים המוצעים: מארז להכנת קוקטיילים המכיל 2 בקבוקי טוניק בטעמים, כוס, כפית ערבוב, שייקר, ג'יגר; מארז ייחודי הכולל 2 בקבוקי שוופס טוניק בטעמים וסט אביזרים להכנת דרינק, כפית ערבוב, כוס בקוטר 8 ס"מ שייקר בעל מסננת מובנית ופקק לסגירה הרמטית, ג'יגר -כוס למדידה מדויקת של אלכוהול, 1 ליטר שוופס מי טוניק מלפפון וליים 1 ליטר שוופס מי טוניק אשכולית וליצ'י המארז לא כולל אלכוהול; מארז מבעבע שרדונה הכולל רוזה + יין אישי שרדונה במתנה; מארז לה פטיט שאבין רוזה מבעבע, פייר זירו שרדונה ; מארז יינות זוגי שרדונה -רוזה + מבעבע אישי שרדונה; פייר זירו שרדונה מבעבע, לה פטיט שאבין רוזה, לה פטיט שאבין שרדונה; רביעיית התנסות שרדונה- רוזה 2 יין + 2 שמפניה; מארז פייר זירו שרדונה, פייר זירו רוזה ופייר זירו שרדונה מבעבע.

המבצעים עד ה-12.1.2022 . הקטגוריה החדשה מצטרפת לקטגוריות ביגוד והנעלה של המותגים המובילים, ציוד ספורט, מכשירי חשמל ועיצוב ואבזור לבית, בנוסף לקטגוריות המסורתיות שבהן פועלת הרשת בראשן בית מרקחת, ביוטי, טואלטיקה ואופטיקה. להשיג באתר סופר-פארם.

seperator

חמים וטעים

עלית. סטודיו עלית,
עלית/סטודיו עלית

עלית נכנסת לזירת "נשנושי מאפה" המובילה את השוק האמריקני - נשנושים דקים. סדרת THINS היא סדרת עוגיות שוקוצ'יפס בגרסה דקה. בשלב ראשון תכלול הסדרה עוגיות דקיקות בשני טעמים, עם נטיפי שוקולד מריר מעולה וקקאו, עם נטיפי שוקולד מריר מעולה. מדובר בפורמט מוצרי קליל, דק ופריך שמייצר חוויה סנסורית קרנצ'ית במיוחד.

עוד בזירה החורפית: טעם חדש בסדרת פינוקיות. סדרת "פינוקיות" של עלית הושקה ב- 2019 והגיעה לנתח שוק של 41% בסגמנט עוגיות פרימיום ממולאות (סטורנקסט, נ"ש כספי חציון 2021). לאור ההצלחה, הורחב מגוון המוצרים בסדרה עם השקת הקיץ "מיני פינוקיות בגביע" בטעמי בראוניז בייגל בוטן וקרם טופי קרמל מלוח.. כעת מצטרף טעם נוסף לסדרה - מיני פינוקיות בגביע שחור לבן - עוגיות קקאו ממולאות בקרם בטעם וניל. העוגיות מגיעות בפורמט גביע - לפתיחה וסגירה חוזרת המאפשרת שמירה על טריות, אפשרות לחלוקה (שרינג) ולבחירה בצריכת מנה מדודה. כחלק מאסטרטגיית הרחבת מגוון המוצרים לקהלי יעד מגוונים - מיני פינוקיות, כמו כל שאר הסדרה, הן עוגיות טבעוניות.

ובשורה בזירת הבלונד: שני טעמים חדשים בסדרת טבלאות הבלונדי של עלית, בלונדי עם שומשום מקורמל, בלונדי עם בוטנים מלוחים. הטעמים החדשים מצטרפים להיצע הטבלאות ללא גלוטן.

seperator

שניים באחד

הלמנס. יח"צ,
הלמנס/יח"צ

מותג הלמנס משיק את קטשיונז. הלמנס נחשב שנים לאחד המותגים האהובים בישראל, הוא מציע מגוון רטבים וממרחים שמשדרגים כל כריך, סלט או מאכל אחר. כעת משיק המותג את הרוטב האולטימטיבי - קטשיונז, שילוב של קטשופ ומיונז הלמנס האיכותיים לממרח אחד שמשדרג הכל. להשיג בכל רשתות השיווק.

seperator

הולכים על ילדים

Shoesonlinet. יח"צ,
Shoesonline/יח"צ

Shoesonline אתר נעליים מהמובילים בישראל בתחום ההנעלה לנשים וגברים המציע מגוון נעליים ופריטי לבוש של מותגים בינלאומיים מובילים, ממשיך במגמת הצמיחה ונכנס לראשונה לקטגוריית נעלי ילדים. במהלך החודש האחרון הקטגוריה הייתה בהרצה שהוגדרה כהצלחה, ועתה החברה פונה לקהל הרחב באופן רשמי ומציעה עשרות דגמים של נעלי ילדים מהמותגים המובילים ביניהם: ADIDAS, PUMA, NIKE, VANS, CONVERS ועוד, במחירים אטרקטיביים.

המהלך מגלם אבן דרך נוספת במימוש פוטנציאל והתרחבות החברה. את אתר ShoesOnline הקימו יוסי כראדי, אלעד טל ודקל סטולרו, שמחזיקים כיום ב־33% ממניות החברה.

אתר ShoesOnline החל כאתר למכירות נעליים, עם הזמן התרחב לתחומי ביגוד, שעונים, תיקים ואביזרים. ShoesOnline הינה חברה בעלת DNA דיגיטלי, אשר פיתחה מערכת סחר משוכללת המחברת בין מותגים, ספקי סחורות מהארץ ומהעולם ללקוח הישראלי ומציעה מגוון רחב ומחירים אטרקטיביים.

seperator

מגה באר שבע

מגה באר שבע. אלי כהן, סטודיו צילום צעיר ב"ש,
מגה באר שבע/אלי כהן, סטודיו צילום צעיר ב"ש

רשת הספורט "מגה ספורט" פתחה סניף חדש בקניון עזריאלי הנגב בבאר-שבע. הסניף נבחר להוביל את קונספט החנויות החדש של הרשת באזור הדרום, ולהוות את סניף הדגל לחוויית קניה חדשה.

הסניף מאובזר במולטימדיה עם ציוד חדשני ומתקדם, התמצאות קלה, מהירה וחדשנית ועיצוב באווירה בינלאומית. הסניף משתרע של שטח של כ-300 מ"ר, והוא שופץ בסכום כולל של כמיליון שקל. בסניף החדש מוצעים מותגים מובילים בעולם של למעלה מ-70 מותגי ספורט ואופנה מעולמות הספורט כמו: שחיה, כדורגל, כושר, יוגה, כדורסל, ריצה, רכיבה ועוד.

seperator

יהלומים ומתרחבים

X LAB DIAMONDS. אלכס פרלמן,
X LAB DIAMONDS/אלכס פרלמן

חברת "X LAB DIAMONDS" השיקה חנות שלישית בקניון מלחה בירושלים והשיקה קולקציית תכשיטים מעוצבים בשיבוץ יהלומי מעבדה במחירים אטרקטיביים במיוחד. בקולקציית Special X טבעות, צמידים, שרשראות ועגילי זהב 14K, משובצים ביהלומים מרשימים בגודלם וייחודם, שעיצבה וייצרה מעצבת התכשיטים ציביה בער, ביניהם טבעת יהלומים שחורים TANK, המשלבת יהלומים שחורים ויהלומים נקיים, שרשרת חישוק איטרנטי זהב 14K , משובצת יהלומים 2.64 קראט.

הקולקציה נבנתה בהשראת תכשיט ETERNITY תכשיטים משובצים יהלומים לכל אורכם. הקולקציה מוצעת בכל חנויות הרשת, בקניון עופר בפתח תקווה, בקניון עיר ימים בנתניה ובקניון מלחה בירושלים ובאתר החברה, המבטיח קניה ישירה ללא פערי תיווך.

seperator

לוקחים בהליכה

סמסונג. יח"צ,
סמסונג/יח"צ

סמסונג ישראל עולה בקמפיין לקידום אורח חיים בריא עם אתגר כושר חדש במסגרת אפליקציית Samsung Health, הקוראת למשתמשי סמסונג ללכת ברגל, לצבור צעדים באמצעות ממשק חוויתי בנקודות ציון מפוזרות ברחבי העיר, ולזכות במגוון מוצרי הטכנולוגיה של סמסונג. הקמפיין יעלה בדיגיטל וברשתות החברתיות באמצעות משרד הפרסום ליאו ברנט.

סמסונג ישראל מובילה כבר שנים את העלאת המודעות לפעילות גופנית, בריאות ו-וולנס, בין אם באירועי הספורט הגדולים במדינה, כמו מרתון סמסונג ת"א, או בפעילויות שיווקיות דוגמת הקמפיין הנוכחי. העיקרון המנחה הוא שאורח החיים המודרני מחייב את מותג האלקטרוניקה מהגדולים בעולם, לפעול למען המשתמשים שלו, לעודד אותם לבצע פעילות גופנית ולדאוג לבריאותם, בין אם באמצעות אפליקציות כמו Samsung Health או מוצרים נוספים כמו ה- Galaxy Watch.

על-מנת לקחת חלק באתגר, על המשתמש לעבור 50,000 צעדים בחמשת הימים הראשונים של חודש ינואר. עשרת המשתמשים הראשונים שיגיעו לקו הגמר בסוף החודש, יזכו בפרסים שווים במיוחד. על-מנת לזכות, יש לעבור בכל נקודות הציון במסגרת האתגר, להשיג לפחות 200 אלף צעדים בחודש ינואר ולהיות מדורג ב-10 המקומות הראשונים. האפליקציה סופרת צעדים, מעדכנת כמה קלוריות נשרפו, מהו המרחק שעבר במהלך ריצה/הליכה, כמה קומות עלינו ועוד. בנוסף, האפליקציה יודעת לעקוב אחר מדדים מובילים כמו משקל ו- BMI ומסכמת את הפעילות הגופנית היומית והשבועית.

seperator

עפים ומתרחבים

kfc. יח"צ,
kfc/יח"צ

רשת KFC ישראל ממשיכה את התרחבותה בישראל עם פתיחת סניף זיכרון יעקב ובהמשך תפתח שני סניפים חדשים באזור חיפה: חוצות המפרץ והקריון. הסניפים הנוספים יביאו את מספר מסעדות KFC בישראל ל-11 וימשיכו את מגמת התרחבות הרשת הבינלאומית לכל רחבי הארץ, תוך הנגשת המנות האהובות של הרשת לקהל הישראלי.

התפריט בישראל שומר על הטעם המקורי המבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים ומסורת ההכנה של המנות במסעדות הרשת ברחבי העולם. בהתאמה לתקופה, הסניפים יפעלו על-פי נהלי התו הירוק ויציעו ישיבה במסעדות בהתאם להתפתחות ההנחיות והעובדים יקפידו על שמירת מרחק, ועטיית מסיכות.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully