וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירות שיא למאן, גידול של כ-60 אחוז לעומת 2020

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 15:27

בשנת 2021 הגיעה מאן למכירות שיא של כ-1,000 משאיות חדשות, גידול של כ-60% לעומת שנת 2020: "החברה רואה בשנה זו אתגר גדול בהחדרת סדרת המשאיות החשמליות על מנת להפחית את פליטות המזהמים"

בשנת 2021 הגיעה מאן למכירות שיא של כ-1,000 משאיות חדשות, גידול של כ 60% לעומת שנת 2020. כך על פי יוגב גברי, מנכ"ל חברת "MAN ישראל" מקבוצת מכשירי תנועה.

בשנת 2021 משאית מסדרת SUPERMAN, שזכתה בתואר משאית השנה לשנת 2021 באירופה, הצטרפה לצי הרכב של חברות גדולות בישראל ביניהם תנובה, אוסם, קוקה קולה, חברת החשמל, שופרסל, מי עדן, DHL, ועוד. בסדרת המשאיות החדשה הושקעו שנים של מחקר ופיתוח והתוצר עומד ללא ספק בציפיות. העיקרון המנחה בפיתוח המשאית היה התאמה לצרכי הנהג והפיכת חווית הנהיגה במשאית לקלה ובטוחה יותר. התוצאה מדברת בעד עצמה - סטנדרטים חדשים באיכות, בחדשנות וברמת הבטיחות שהפכו את סדרת Super-MAN לחוד החנית של הקִדמה הדיגיטלית.

מאן. יחצ,
משאית השנה באירופה. מאן/יחצ

בסדרה החדשה המשאיות מתחלקות לארבע קטגוריות משקל עיקריות: משאיות TGL קלות של 8 - 12 טון, המשמשות להפצה וחלוקה בתוך מרכזי ערים, משאיות TGM 12-26 טון המצטיינות בהובלה עירונית, בינעירונית ויישומי שטח, משאיות TGS 18-32 טון המשמשות לעבודות בענף הבנייה והתשתיות, ומשאיות ראשי גורר מ 43 - עד 120 טון לשינוע משא כבד. סה"כ המגוון החדש בארץ עומד על 40 דגמים חדשים.

ה-SuperMAN החדשה אף שברה שיא בישראל כאשר נמסרה משאבת הבטון הארוכה ביותר - 67 מטר - כדי לתת מענה לבנייה לגובה בבניינים עירוניים. ב MAN השיקו בשנה גם את סדרת ה e-TRUCK, המשאיות החשמליות, וכיום ניתן לרכוש משאיות בטווח 8 עד 44 טון לכל סוגי השימושים החל ממשאיות הפצה, שינוע, דחסים לפינוי אשפה במרכזי ערים, מערבלי בטון המונעים בחשמל ועוד.

צבי נטע, יו"ר מכשירי תנועה ויוגב גברי מנכ"ל חברת MAN ישראל: "הצפי הוא שגם בשנת 2022 חברת מאן ישראל תגדיל את היקף המכירות ואת נתח השוק של החברה בתחום המשאיות והאוטובוסים. החברה רואה בשנה זו אתגר גדול בהחדרת סדרת המשאיות החשמליות על מנת להפחית את פליטות המזהמים".

  • עוד באותו נושא:
  • מאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully