וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלכו לחפש שורשים, מצאו מיליון לקוחות

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 31.12.2021 / 8:44

המסע לגילוי העבר המשפחתי מציין אבן דרך ציון משמעותית: MyHeritage חוגגת את המנוי המשלם המיליון. המייסד והמנכ"ל, גלעד יפת: "שמחים על השליחות שלנו שמחברת מיליונים בעולם אל העבר שלהם"

חברת MyHeritage הישראלית המפתחת ומציעה שירות המסייע לחקר ולגילוי שורשים משפחתיים רושמת ציון דרך משמעותי: מיליון לקוחות שנתיים משלמים ברחבי העולם. החברה שמסייעת לאנשים לחקור ולגלות פרטים היסטוריים על משפחתם זמינה ב-42 שפות ובשירותי החברה עושים שימוש כ-96 מיליון אנשי ברחבי העולם משתמשים. אתר החברה מכיל 82 מיליון אילנות יוחסין, 16.1 מיליארד רשומות היסטוריות ו-5.6 מיליון ערכות DNA במאגר הנתונים.

כחלק מציון אבן הדרך וכדי לחגוג את המאורע ערכו אנשי החברה ביקור בהפתעה אצל המנויה המיליון, בנדיקט הלפוטה בביתה שבבלגיה, כדי לשוחח אתה על חוויותיה כמשתמשת MyHeritage. הביקור הפך לחגיגה כשברקע תזמורת, בלונים, עוגה וכן הוענק לה מנוי מלא לשירותי החברה לכל ימי חייה.

תמונת חברת מייהריטאג'. MYHERITAGE,
אירוע חברת מייהריטאג' בישראל. נמכרה השנה לקרן ההשקעות פרנסיסקו פרטנרס/MYHERITAGE

החגיגות הגיעו לשיאן באירוע שערכה החברה למאות עובדיה בישראל כדי לציין את ההישג.
החברה שנמכרה בחודש מרץ האחרון לקרן ההשקעות פרנסיסקו פרטנרס הוקמה ע"י גלעד יפת שמכהן כמנכ"ל החברה. הרעיון להקמת החברה נולד לאחר שיפת החליט לנתב את אהבתו לחקר ההיסטוריה המשפחתית ליצירת מיזם עסקי ולהקים את החברה מהמוסך שבביתו.

אתר החברה עלה לאוויר ב-2005, ומאז החברה נמצאת בצמיחה מתמדת הן של משתמשים והן של מאגרי מידע ופריטים היסטוריים מרחבי העולם, בין היתר כתוצאה מהשלמה של 12 רכישות של חברות בעולם בשנים האחרונות.

MyHeritage מציעה היום שורה של שירותים וטכנולוגיות שמטרתן לחבר אנשים אל ההיסטוריה המשפחתית ולעודד אותם להמשיך ולחקור. כך מציעה טכנולוגיות לחיפוש חכם וגילוי קרובי משפחה אבודים וכן את טכנולוגיית Deep Nostalgia שזכתה לתהודה עולמית בכך שמאפשרת להנפיש ולייצר וידאו של דמויות המופיעות בתמונות סטילס, בהן גם תמונות ישנות של קרובים שהלכו לעולמם.

"אנחנו נרגשים לחזות בצמיחה שלנו שנוסקת ככל שאנחנו מפתחים טכנולוגיות חדשות שמטרתן לשפר ולהפוך תחקיר היסטורי משפחתי לאוטומטי, אינטואיטיבי ופשוט" אומר גלעד יפת מנכ"ל ומייסד MyHeritage, "אנחנו שמחים על השליחות שלנו שמחברת מיליונים בעולם אל העבר שלהם ומאפשרת להם ללמוד ולהכיר אנשים שיקרים להם, שעד לא מזמן לא יכלו לדעת עליהם פרטים משמעותיים, לראות את תמונתם או לדעת כיצד עברו עליהם חייהם"

גלעד יפת. MYHERITAGE,
גלעד יפת, מנכ"ל ומייסד MyHeritage/MYHERITAGE

באמצעות טכנולוגית הצלבת המידע החכמה של MyHeritage ואוסף הרשומות ההיסטוריות העצום, מתאחדים אנשים ברחבי העולם עם קרובי משפחתם. סיפורי האיחודים המשפחתיים מטלטלים ומרגשים.

לפני מספר חודשים הצליחה לקוחה שבדית ממוצא פולני, שסבא רבא שלה, סטניסלב יוז'יק הציל שתי אחיות יהודיות בשואה כשהסתיר אותן באסם בביתו בכפר בפולין, לאתר את הנכדות של האחיות בארה"ב.

הנינה הפולנית מצאה מכתבים ששלחו האחיות לסבא רבא שלה לאחר השואה, בהם הודו לו על מעשיו האמיצים ועל שסיכן חייו וחיי משפחתו למענן. הנינה הזינה את שמותיהן של האחיות החתום על המכתבים הישנים ב-MyHeritage ומצאה אילן יוחסין בו מופיעות האחיות, יחד עם צאצאיהן. הן יצרה קשר דרך הממשק וכעבור זמן קצר קיימה שיחה מרגשת מאד עם הנכדות היהודיות בארה"ב.

יוז'יק. MYHERITAGE,
המכתב ששלחו שתי אחיות יהודיות ליוז'יק הפולני שהציל את חייהן, והוביל לאיחוד מרגש/MYHERITAGE
קארן הנכדה עם פיליציה שניצלה בזכות יוז'יק. MYHERITAGE,
סבתא פליציה והנכדה קארן/MYHERITAGE

בסיפור נוסף, בזכות בדיקת DNA התאחדו אב ובתו בארה"ב. האב היה חייל אמריקני בוויאטנם, הבת נולדה לאחר המלחמה והגיעה לפני מספר שנים לארה"ב מוויאטנם, יחד עם ילדיה וכן אמה הביולוגית. האיחוד היה מרגש במיוחד שכן לאב, בשל בעיות רפואיות, לא היו עוד ילדים וכך גילה להפתעתו ולשמחתו הרבה, בשנות ה-60 לחייו, שיש לו בת ובזכותה גם נכדים ונינים.

איחוד אב וביתו באמצעות מייהריטאג'. MYHERITAGE,
חייל אמריקאי לשעבר, ותיק המלחמה בווייטנאם מגלה שיש לו בת יחידה, נכדים ואף נינים/MYHERITAGE

טכנולוגיות הצביעה, חידוד, תיקון והנפשת התמונות שהושקו בשנה האחרונה הפכו לוויראליות ומיליוני תמונות בעלות ערך היסטורי עצום הועלו למאגר MyHeritage.

דוגמא נהדרת לכך ניתן למצוא בתמונת הנפת דגל לבן וכניעתו של מושל ירושלים העותמאנית ומסירת העיר לידי הכוחות הבריטים, 9 בדצמבר 1917. המעמד שמוכר לנו מספרי ההיסטוריה כתמונה דהויה בשחור-לבן, מקבל לפתע חיים חדשים ומוחשיים הרבה יותר.

כניעת מושל ירושלים 9 בדצמבר 1917. MYHERITAGE,
כניעת המושל הטורקי של ירושלים, דצמבר 1917/MYHERITAGE

הטכנולוגיה גם הביאה את החברה לבמה המרכזית בארה"ב כשג'ימי קימל פתח את תכניתו עם סערת Deep Nostalgia של MyHeritage ב-4 במרץ 2021 ומספר כמה היה קשה לעבוד על התכנית, כי הצוות כולו היה עסוק בהנפשת תמונות משפחתיות כל הבוקר.
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=nUmw_qhgPXw

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully