וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 14:14

מנכ"ל לקשת גיבורים, סמנכ"לית שיווק חדשה לנאוטיקה הום, סמנכ"לית תפעול בקבוצת עוגן ועוד. כן, גם זה היה שבוע גדוש במינויים. הנה הם

חברת Royal Linen Capital, יצרנית מוצרי טקסטיל יוקרתיים לשוק המוסדי בארץ ובחו"ל, מודיעה על מינויה של מירב בנית-אילוז לסמנכ"לית השיווק של נאוטיקה הום.

בנית- אילוז, אשר מביאה איתה ניסיון של 15 שנה בעולמות השיווק והפרסום, התחילה את דרכה במשרד הפרסום אדלר חומסקי. משם עברה לשמש כמנהלת השיווק של דלתא ישראל ובתפקידה האחרון שימשה כמנהלת השיווק של מותגי קסטרו נשים, גברים וילדים ואתר הסחר. לאחרונה השיקה את המותג והאתר CASTRO HOME. מירב מתמחה במיתוג, סושיאל מדיה, שיווק דיגיטלי אונליין מרקטינג ותוכן. היא בוגרת לימודי מנהל עסקים עם התמחות בשיווק ומימון.

"אני שמחה ומתרגשת להצטרף לנאוטיקה הום ולהוביל את השיווק של מותג גלובלי אשר עושה את צעדיו הראשונים בישראל ובעקבותינו ישוכפל גם לכל העולם. מדובר על אתגר גדול עבורנו ולכן בשלב הראשון נתחיל עם אתר סחר ולאחר מכן נתמקד בפתיחה של חנויות בנקודות מפתח. אנו מודים לחברת האם בעלת המותג האמריקאית, Authentic Brands Group על הבעת האמון ועל כך שמישראל תצא הבשורה של נאוטיקה הום לכל מדינות העולם מסרה בנית- אילוז".

איתמר מוזס מנכ"ל Royal Linen Capital מסר: "אנו מברכים על הצטרפותה של מירב לצוות של נאוטיקה הום בישראל. מירב מביאה איתה מקצועיות וניסיון רב שנים בתחום השיווק ואנו סמוכים ובטוחים שיכולותיה יצמיחו את המותג למקום אליו אנו מכוונים. מירב גם תוביל בהמשך את מחלקת השיווק של כל מותג שיוקם או יצורף לקבוצה".

"בעולם אין חנויות קונספט של נאוטיקה הום והמותג משווק בארצות הברית בבתי כלבו, ברשתות קמעונאות גדולות, באתר של נאוטיקה, באמזון ועוד. בעלת המותג האמריקאית, Authentic Brands Group, לא פיתחה עד היום את מותג הלבשת הבית כרשת עצמאית, וכעת לראשונה מעניקה זכיינות מחוץ לארצות הברית במטרה לפרוס אותו בעולם", הוסיף מוזס.

מירב בנית אילוז. שרבן לופו,
מירב בנית אילוז/שרבן לופו

חילופי כיסאות בקהילת סמנכ"לי השיווק: רוני אלגביש, לשעבר סמנכ"ל דיגיטל וסחר אלקטרוני ומנהל התקשורת השיווקית של NESPRESSO, הודיע לאחרונה שיעזוב את החברה בסוף השנה הנוכחית ויצטרף לקבוצת Tenengroup כסמנכ"ל שיווק גלובלי.

Tenengroup היא חברה גלובאלית המתמחה בשיווק אונליין בטכנולוגיות מתקדמות. החברה בעלת מספר מותגים בתחום התכשיטים המותאמים אישית ללקוחות פרטיים בכל רחבי העולם. היא ידועה כאחת מחברות האיקומרס החדשניות והגדולות ביותר בישראל. פעילות החברה מנוהלת ממשרדיה בתל אביב.

אלגביש (42) הוא מנהל שיווק מנוסה ובעברו ניהל גם את פעילות הדיגיטל בקבוצת אלון ובמותגי ורדינון, נעמן ו"חפצים". הוא אדריכל בוגר בצלאל ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א ו-UCLA בלוס אנג'לס. ב-7 השנים האחרונות הקים וניהל את מערך האיקומרס של נספרסו והוביל את מהלכי הפרסום והתקשורת הבולטים של מותג הקפה העולמי בשוק הישראלי.

בטננגרופ, אלגביש מתוכנן להקים מערך שיווק אסטרטגי בדגש על מיתוג, מודעות ונאמנות. "שוק התכשיטים עובר בשנים אלו תמורות מרתקות בכל הנוגע בפרסונליזציה וחדשנות דיגיטלית. אני גאה להצטרף לטננגרופ, כמי שמובילה בעולם את הקטגוריה ותכתיב בשנים הבאות סטנדרטים חדשים של חווית לקוח. אני מודה לנספרסו על שנים רבות של עשייה לצד צוות גדול ומוכשר שלמדתי ממנו המון".

איתן קורן, מנכ"ל היחידה העסקית בטננגרופ מסר: "אנחנו מברכים על הצטרפותו של רוני לקבוצת טננגרופ ובטוחים שאין מתאים ממנו להוביל את מערך השיווק שלנו בעולם. רוני מביא עמו יכולות ייחודיות ומשב רוח חדשני שללא ספק יביאו הפעילות העסקית של מותגי הבית לשלב הבא".

רוני אלגביש. אביטל פלאצ'י פלג,
רוני אלגביש/אביטל פלאצ'י פלג

חברת הסייבר ארמטיק (Ermetic) מודיעה על מינויו של אבי ישראל לתפקיד ה CFO. החברה הודיעה לאחרונה על סבב גיוס B בסך 70 מ' ד' וגייסה עד כה 100 מ' ד'. אבי ישראל מצטרף לארמטיק לאחר תפקידו ב- Similarweb, שם שימש כמנהל כספים ומערכות מידע במשך שמונה שנים והוביל את ההנפקה של החברה בשווי של למעלה ממיליארד דולר.

"אבי הוא מנהל כספים מנוסה שהיה חלק משמעותי בבניית סטארט-אפ טכנולוגי מצליח מיומו הראשון ועד לחברה ציבורית ששווה למעלה ממיליארד דולר", אמר שי מורג, מנכ"ל Ermetic. "אבי הוא האדם הנכון לסייע לארמטיק בצמיחה המהירה שלנו ככל שאנו מתקדמים כארגון וכספק מוביל של תוכנות אבטחת מידע לתשתיות ענן."

לאבי ישראל יותר מ- 15 שנות ניסיון בניהול כספים ומערכות מידע. לפני הצטרפותו לארמטיק, שימש כמנהל כספים ומערכות מידע ב Similarweb (NYSE: SMWB) מימיה הראשונים ועד להנפקה מוצלחת ב-2021. טרם תפקידו ב- Similarweb, עבד בפירמת רואי החשבון Ernst & Young LLP וביצרנית תוכנת מודיעין שיווקית Kenshoo (כיום Skai). בהכשרתו, אבי הוא רואה חשבון מוסמך, בעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני במנהל עסקים מהמכללה למנהל לימודים אקדמיים.

"ארמטיק ממוקמת באופן אידיאלי בנקודה האטרקטיבית של שוק אבטחת המידע בענן. הטכנולוגיה הייחודית שמה את ה-access במרכז ומאפשרת לזהות ולמנוע איומי אבטחה גם בסביבות ענן מורכבות ביותר ", אמר אבי ישראל. "זו תקופה מרגשת להצטרף לחברה ולצוות הניהול המקצועי והמנוסה שלה. אני שמח להיות חלק משמעותי בבניית ספק אבטחת מידע המוביל בשוק".

חברת הסייבר Ermetic מספקת פתרון SaaS להגנה על תשתיות הענן הציבורי, תוך דגש על תחום הזהויות וההרשאות בענן. הטכנולוגיה של Ermetic משלבת ניתוח סיכונים מתוחכם, הדמיה אינטואיטיבית, ותיקון אוטומטי מבוסס תעדוף, על מנת לצמצם את משטח התקיפה בענן. Ermetic נוסדה ב-2019 על ידי ארבעה יזמים סדרתיים: שי מורג, סיון קריגסמן, מיכאל דולינסקי, ואריק גומנובסקי. החברה מעסיקה כ- 120 עובדים ומשרדיה ממוקמים בתל אביב.

אבי ישראל. יחצ,
אבי ישראל/יחצ

אבי אלמוג, סמנכ"ל חטיבת הסחר באסם, התמנה לתפקיד מנכ"ל חברת קשת גיבורים, חברה המתמחה ביבוא, ייצור ושיווק מוצרי צריכה למגזר הדתי והחרדי. אבי החל את דרכו בקבוצת אסם בשנת 2002 ושימש במגוון תפקידים ניהוליים בעולמות הסחר, מכירות ותפעול בשווקים שונים החל מהשוק הפרטי ועד לשוק המאורגן.

אבי אלמוג. יחצ,
אבי אלמוג/יחצ

דירקטוריון קרן-שמש מינה את חגית הלפרין לסמנכ"לית התפעול של קרן-שמש מקבוצת עוגן. בחמש השנים האחרונות מילאה הלפרין מספר תפקידי מפתח בארגון, וביניהם מנהלת פיתוח וגיוס משאבים, ומנהלת מערך המנטורים. בשנה האחרונה, כיהנה הלפרין כמנהלת הפעילות הארצית. במסגרת זו, הובילה שינוי ארגוני שכלל, בין היתר, הטמעה של תפקידים חדשים ונוהלי עבודה סדורים בתהליכי המנטורינג. חגית הלפרין תשמש כסמנכ"לית תפעול לצד יובל בק שימשיך לכהן כסמנכ"ל התוכניות.

חגית הלפרין. איה יקותיאל,
חגית הלפרין/איה יקותיאל

עוזי יערי (48) מונה למנהל חטיבת הדיגיטל באלעד. במסגרת תפקידו יוביל את החטיבה לצמיחה, הידוק הקשר ושיפור הצעת הערך העסקית עבור הלקוחות.

עוזי מביא עימו ניסיון ניהולי עשיר בחברות יישום וטכנולוגיות מובילות, בעל ניסיון בניהול יחידות עסקיות המספקות דליברי, פיתוח, ניהול פרויקטים, יישום ועוד. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל של חברת קומפליט העוסקת בניהול תהליכי אינטגרציה, פיתוח ויישום אל מול מאות לקוחות מהארץ ומהעולם, היה אחראי על מיזוגים של פעילויות וטכנולוגיות חדשות והוביל את החברה למובילה בתחומה.

יערי בעל תואר ראשון בתעשייה וניהול באוניברסיטת אריאל וסא"ל במיל'.

עוזי יערי. יחצ,
עוזי יערי/יחצ

לירון דורון לוי (42) מונתה לתפקיד משנה למנכ"ל מרכז השלטון המקומי, ארגון הגג המאגד את הרשויות המקומיות במדינת ישראל.

דורון לוי בעלת ניסיון רב שנים בתחום המוניציפלי ובפרט במרכז השלטון המקומי. בתפקידה האחרון שימשה דורון לוי במשך כשלוש שנים כסמנכ"ל אסטרטגיה וקשרי ממשל, במסגרת זאת הייתה אמונה על יישום מטרות השלטון המקומי אל מול השלטון המרכזי, חברות וארגונים משיקים, עובדי מרכז השלטון המקומי, והובלת נושאים ציבוריים העומדים על סדר היום. בנוסף, ניהלה את מערך החירום במשבר הקורונה במהלך השנתיים האחרונות.

במסגרת תפקידה כמשנה למנכ"ל מרכז השלטון המקומי, תהיה דורון לוי אחראית בין היתר על תקציב הארגון וניהול הכספים , ניהול משברים וחירום, פיתוח עסקי ושותפויות, אסטרטגית הארגון וקשרי הממשל, ההסברה והתקשורת, משאבי אנוש, וועידות לאומיות ועוד.

דורון לוי בעלת תואר ראשון במנהל עסקים, התמחות בחשבונאות, מטעם הקריה האקדמית קריית אונו ובימים אלו מסיימת תואר שני במנהל ומדיניות ציבורית מטעם אוניברסיטת בר אילן. לפני הצטרפותה לשלטון המקומי צברה ניסיון ניהולי רב בתחום השיווק בחברות טכנולוגיה מובילות במגזר הפרטי.

לירון דורון לוי. עמית אחבן,
לירון דורון לוי/עמית אחבן

קלאודיו בייסרמן מונה לסמנכ"ל מכירות בחברת באבקום סנטרס מבית מטריקס, המספקת לארגונים המובילים בישראל, שירות מיקור חוץ בתחום השירות, הדיגיטל, מוקדי מכירות, תמיכה טכנית, בק אופיס, טכנולוגיות מתקדמות בתחום השירות ושירותי AI. בין היתר, מתמחה באבקום בהקמה וניהול פרויקטי מיקור חוץ של תהליכים עסקיים (BPO - Business Process Outsourcing) בתחומי השירות, תמיכה ו- High Tech Operation.

במסגרת תפקידו, בייסרמן יהיה אמון על ניהול מערך המכירות של באבקום ובניית אסטרטגיה עסקית למיצוב באבקום כשחקן מוביל בתחום ה-BPO בישראל והמשך ההובלה בעולמות מיקור החוץ בתחומי השירות ומוקדי השירות.

בתפקידו הקודם כיהן בייסרמן כמנהל פיתוח עסקי ומכירות בג'ון ברייס, זרוע ההדרכה של מטריקס, והיה חתום על הישגים משמעותיים בעולמות פרויקטי ההדרכה וההטמעה כולל פרויקטי BPO בתחום. בייסרמן מביא איתו ניסיון עשיר בתחום והכרות של 15 שנה עם המגזר הציבורי.

קלאודיו בייסרמן. אפרת קופר,
קלאודיו בייסרמן/אפרת קופר

ד"ר דב אלבוקרק (55), מונה לסמנכ"ל חטיבת הרפואה בקופת חולים מאוחדת, והוא יחליף בתפקידו את ד"ר דוד מוסינזון ששימש בתפקיד במשך 10 השנים האחרונות. ד"ר אלבוקרק הוא מומחה ברפואת ילדים מטעם אוניברסיטת תל אביב, ובעל התמחות במנהל רפואי.

לד"ר אלבוקרק ניסיון רב בהובלת מערכות וארגונים רפואיים: צה"ל, כללית, פרטי-ציבורי וממשלתי. בין תפקידיו, כיהן כסגן מנהל מרכז רפואי רבין, פתח תקווה, ניהל את המרכז הרפואי שיקומי רעות בתל אביב, שירת כעוזר הרפואי של מנכ"ל משרד הבריאות, נשא בתפקידי ליבה בצה"ל ביניהם: מפקד רפואה של פיקוד מרכז, ראש ענף מיון רפואי ורפואה תעסוקתית, קצין רפואה של אוגדת איו"ש, והשתחרר בדרגת אל"מ.

ד"ר אלבוקרק ניהל תהליכי מטה ומהלכים ארגוניים מורכבים. במסגרת עשייתו בארגוני בריאות, ניהל בית חולים, הוביל הקמה של שירותי אשפוז ומרפאה, הקים מכון למחקר ופיתוח, קידם חדשנות ושיתוף פעולה עם חברות הזנק ומוסדות להשכלה גבוהה, פיתח שיתופי פעולה בינלאומיים, השתתף במשלחות הצלה של צה"ל, והוביל הקמה של תשתיות רפואיות.

מנכ"לית מאוחדת, סיגל רגב רוזנברג ברכה על המינוי החדש: "אנו מצרפים לכוחותינו סמנכ"ל רפואה מקצועי ובעל ניסיון עשיר. אני בטוחה כי ד"ר אלבוקרק יביא למאוחדת ידע רב וסטנדרטים גבוהים ויפעל לחדש ולהמשיך לשפר את חטיבת הרפואה ואיכות הטיפול הרפואי בכלל, וימשיך את דרכו של ד"ר מוסינזון. ד"ר מוסינזון בנה את חטיבת הרפואה כגוף מקצועי, גיבש וביסס תשתית לקידום איכות רפואית וטיפולית והוביל לפריצת דרך בגיבוש מודל שירותי הרפואה ההיברידית בישראל ובעולם. אני מודה לד"ר מוסינזון על עשור של עשייה למען מאוחדת ולמען מבוטחיה, בפרט בשנתיים האחרונות בהן הוא הוביל ביד רמה את ההתמודדות שלנו עם מגפת הקורונה, כשלצד זאת המשיך לנהל את הפעילות השגרתית של הקופה".

לדבריו של ד"ר דב אלבוקרק, "חטיבת הרפואה במאוחדת עומדת בחוד החנית של הקופה, בתקופה מאתגרת ומרתקת למערכת הבריאות. לכבוד הוא לי לפעול לפיתוח צוותי הרופאים, האחיות ומקצועות הבריאות, קידום החדשנות, הטכנולוגיה והמחקר הרפואי, כל זאת למען בריאות מבוטחי מאוחדת ברחבי הארץ וקידום הרפואה בישראל. אני רואה בתפקיד שליחות ואחריות גדולה ומודה למנכ"לית סיגל רגב רוזנברג ולדירקטוריון מאוחדת על המינוי והבעת האמון בי".

ד"ר דב אלבוקרק. ענבל מרמרי,
ד"ר דב אלבוקרק/ענבל מרמרי

ועדת גילאור קיבלה את הצעות שר התקשורת יועז הנדל, ומינתה חברי מועצה חדשים לרשות השניה. בראשות מועצת הרשות צפוי לעמוד עדן בר טל מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר. אחד מבין חברי המועצה הבולטים יהיה הרב ד"ר שרון (זאודה) שלום, ראש הקתדרה ללימודי יהדות אתיופיה בקריה האקדמית אונו ורב קהילת "קדושי ישראל" בקריית גת.

הרב שרון נולד בכפר קטן בצפון אתיופיה, למשפחה חקלאית בעלת שדות חיטה ותירס, הבכור מבין חמישה ילדים. את המסע לארץ ישראל החל כבר בשנת 1981, את דרכו בסופו של דבר לארץ עשה דרך הים בספנית חיל הים, עלייה שהייתה חלק ממבצע בשם "מבצע אחים".

שרון למד בכולל ישיבת "הר עציון" אשר באלון שבות. הוא הוסמך לרבנות "יורה, יורה" על ידי הרבנות הראשית לישראל וקיבל אישור הסמכה לכהן כרב שכונה על ידי הרב ישראל מאיר לאו הרב הראשי לישראל. לאחר לימודי הרבנות, כאשר ביקש לקבל קהילה אתיופית בקריית גת קיבל סירוב בטענה כי הכיפה אשר לראשו לא מספיק שחורה. כתגובה בחר הרב שרון ללכת וללמוד תואר ראשון בייעוץ חינוכי ותואר שני בתלמוד ופילוסופיה יהודית ודוקטורט ובסופו של דבר, קיבל הסמכה מאיגוד רבני צוהר לעמוד בראש קהילת קדושי ישראל, קהילה של ניצולי שואה בקריית גת.

כיום שרון עומד בראש הקתדרה הבינלאומית לחקר יהדות אתיופיה בקריה האקדמית אונו. ביוזמת הקריה האקדמית אונו, שדוגלת בקידום רעיון הרב-תרבותיות, פעל הרב שרון להקמת הקתדרה הראשונה בעולם לחקר יהדות אתיופיה, שמתעדת וחוקרת את מורשתה ותרבותה של יהדות אתיופיה. במסגרת פעילות הקתדרה, פורסמו מחקרים ומאמרים שמספרים את סיפורם הייחודי של קהילת יהודי אתיופיה, בתוך מנעד הזהויות היהודיות ובנוסף נחקרים גם סוגיות של התמודדות עם הקונפליקטים של בני ובנות הדור השני במציאות הישראלית. מבחינה חינוכית וחברתית קודמו יוזמות ושותפויות להנכחת סיפורה של יהדות אתיופיה ולעידוד סטודנטים בני הקהילה האתיופית להעמיק את זהותם ולחקור את מוצאם.

רב קהילת 'קדושי ישראל' בקריית גת וראש הקתדרה ללימודי יהדות אתיופיה בחוג ליהדות בקריה האקדמית אונו, הרב ד"ר שרון שלום הגיב למינוי ואמר: "אני מודה לחברי הועדה על הבחירה והאמון בי לתפקיד החשוב הזה. אני מאמין שלאמצעי התקשורת יש תפקיד חשוב בהצגה חיובית ומכילה של כלל המגזרים בחברה הישראלית ובצמצום השסעים בתוכה. אעמוד על כך שאמצעי התקשורת בישראל יתנו קול וייצוג לכל מגזר בחברה הישראלית, גם למיעוט הקטן ביותר. תוך הגברת האהבה וההיכרות אחד עם השניה, נוכל להמעיט את תחושת הפחד והזרות".

הרב שרון שלום. יחצ,
הרב שרון שלום/יחצ

יעל מיטס, מי שכיהנה במשך 14 שנה כיועצת המשפטית של חברת נמלי ישראל (חנ"י), מסיימת את תפקידה ותתחיל לכהן כיועצת המשפטית של קיסטון, המשקיעה בנכסים בעולם התשתיות, שבבעלות נבות בר, רוני בירם וגיל דויטש. במהלך תפקידה בחנ"י מיטס לקחה חלק בהובלת הפרויקטים המשמעותיים בחברה וביניהם קידום התחרות בענף הנמלים וטיפול והובלה של הנושאים המהותיים שהיו על סדר יום של החברה.

מיטס הובילה את הייעוץ המשפטי בחברת נמלי ישראל שכלל את מכלול הנושאים למימוש הרפורמה ההיסטורית בתחום הנמלים ופתיחת התחום לתחרות בידי שני מפעילים פרטיים בינלאומיים. מיטס ניהלה את הליווי המשפטי לביצוע, עד להשלמה, של הקמת הנמלים החדשים והפעלתם בידי מפעילים פרטיים בינלאומיים, הנפקה ראשונה לציבור של אגרות חוב של החברה והנפקות אג"ח נוספות בהיקף מצטבר של כ-5 מיליארד שקל, מכרזים וביצוע של פרויקטים הנדסיים מורכבים לרבות שדרוג תשתיות נמליות, מערכות דרכים ועוד, רכישת פעילות התעבורה הימית מחברות הנמל הממשלתיות והעברתה לחברות בת של החברה, הליכים משפטיים מורכבים בהם הייתה מעורבת החברה וליווי ניהול נכסי החברה במרחבי הנמלים בחיפה ובאשדוד ועוד. החברה מינתה ועדת איתור לאיוש התפקיד.

עם הודעתה על עזיבה אמרה "אני מסיימת את תפקידי בתחושת גאווה וסיפוק ומודה על הזכות שניתנה לי לשרת את החברה ואת מדינת ישראל ב-14 השנים האחרונות, בהן החברה נטלה חלק בהובלת רפורמה היסטורית של פתיחת תחום הנמלים לתחרות ותנופת פיתוח משמעותית שלא נראתה בעבר בתחום הנמלים בישראל. לחברת נמלי ישראל נכונו עוד אתגרים רבים ואני בטוחה שהיא תעמוד בהם בהצלחה ובכבוד. לאחר תקופת עשייה אינטנסיבית בחברה החלטתי לצאת לאתגרים חדשים ולדרך חדשה, אני מודה לחבריי ולשותפיי לדרך".

מנכ"ל חנ"י יצחק בלומנטל הודה למיטס על תרומתה הרבה לחברה בתקופה משמעותית שבה נבנו 2 נמלי הים החדשים ומסירתם להפעלה באמצעות מפעילים בינלאומיים, במקביל להרחבת פעילות הנכסים של החברה והקמת חברות הבת לתעבורה ימית, איחל לה הצלחה בתפקידה החדש ומסר כי החברה תיערך לאיוש התפקיד בהקדם לנוכח האתגרים הגלומים בו ומרכזיותו לחברה.

יעל מיטס. רענן כהן,
יעל מיטס/רענן כהן

עו"ד ענת כהן מונתה לשותפה במשרד עורכי הדין דורון אריאל ושות'. במהלך 7 שנות עבודתה בדורון אריאל ושות' צברה כהן ניסיון רב בליטיגציה אזרחית ומסחרית מורכבת, תיקי חדלות פירעון מהגדולים והמפורסמים במשק, ובתיקים בעלי פרופיל גבוה שקיבלו הד תקשורתי נרחב. טרם הצטרפותה לדורון אריאל ושות' עבדה עו"ד ענת כהן במחלקת הליטיגציה במשרד גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי ושות' ובמשרד עורכי הדין נאור - אפשטיין ושות'.

כהן גם מכהנת כסגן יו"ר הועדה הארצית לכינוסים וחדלות פירעון בלשכת עורכי הדין ויו"ר (משותף) של הועדה הארצית לזכויות הלהט"ב בלשכת עורכי הדין ועוסקת בפעילות ציבורית עניפה בתחום זכויות האדם בכלל ובתחום הלהט"ב בפרט.

עו"ד ענת כהן היא בוגרת תואר ראשון במשפטים (LL.B) במסלול האקדמי המכללה למנהל (2012), וחברה בלשכת עורכי הדין בישראל משנת 2013.

עו"ד ענת כהן. מתן בוגנים,
עו"ד ענת כהן/מתן בוגנים
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully