וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר יניב ימונה למנכ"ל אלקטרה נדל"ן

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 11:18

אלקטרה נדל"ן מחזקת את השדרה הניהולית: אמיר יניב ימונה למנכ"ל החברה, המנכ"ל גיל רושינק יכהן כיו"ר הדירקטוריון. רושינק, המכהן כמנכ"ל החברה כ-7 שנים, יתמנה ליו"ר דירקטוריון פעיל

חברת אלקטרה נדל"ן מעדכנת היום על מינויו של אמיר יניב, המכהן כיום כסמנכ"ל פיתוח עסקי של החברה, לתפקיד מנכ"ל החברה. במקביל, יתמנה המנכ"ל הנוכחי של החברה, גיל רושינק, לתפקיד יו"ר דירקטוריון פעיל של החברה. המינויים ייכנסו לתוקפם החל מיום 1.1.2022. במקביל, יחדל אבי ישראלי לכהן כיו"ר החברה. אלקטרה נדל"ן מציינת, כי ההחלטה על המינויים האמורים התקבלה לאור הגידול בהיקף פעילותה של החברה ומתוך ראייה ארוכת טווח.

אמיר יניב אלקטרה נדל"ן. אלדד רפאלי,
אמיר יניב אלקטרה נדל"ן/אלדד רפאלי

יניב (38), המועסק באלקטרה נדל"ן מאז שנת 2013, מכהן ב-6 השנים האחרונות כסמנכ"ל פיתוח עסקי של החברה. ליניב תואר ראשון בכלכלה ובמנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן. רושינק (43) מכהן כמנכ"ל החברה מזה 7 שנים, ומועסק בחברה כ-16 שנים. לרושינק תארים במשפטים ובמנהל העסקים מאוניברסיטת רייכמן.

גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן היוצא: "לאור הגידול המואץ בפעילותה של אלקטרה נדל"ן בשנים האחרונות, הוחלט בדירקטוריון החברה על ביצוע שינויים בהנהלת החברה, כדי לאפשר לצוות הוותיק והמנוסה של החברה להוביל את המשך האסטרטגיה של החברה להקמת קרנות פרייבט אקוויטי, המתמחות בתחומים שונים בעולם הנדל"ן בשווקים הבינלאומיים. אמיר יניב מוביל בשנים האחרונות את מהלכי הפיתוח של החברה, ועתה הבשילה העת למינויו למנכ"ל החברה. יחד עם אמיר, אני אמשיך בתהליכי הגיבוש והיישום של האסטרטגיה העסקית, מעתה ואילך בתפקידי כיו"ר דירקטוריון פעיל של החברה, ואני משוכנע, כי יחד נמשיך להוביל את אלקטרה נדל"ן לשיאים חדשים, ונמשיך לפעול להשאת ערך לבעלי המניות בחברה".

מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, גיל רושינק. אורן קהן,
גיל רושינק/אורן קהן

אלקטרה נדל"ן הרחיבה משמעותית את עסקיה בשנתיים האחרונות. החברה מנהלת כיום 4 קרנות השקעה פעילות, המנהלות נכסים בהיקף של כ-2.7 מיליארד דולר. לאחרונה הודיעה החברה על השקתה של הקרן הרביעית להשקעה במקבצי דיור בארה"ב, שבכוונתה לגייס כמיליארד דולר, ובנוסף החברה פועלת להקמת קרן שתשקיע בתחום המשרדים בבריטניה, אשר פועלת לגייס כ-200 מיליון ליש"ט ממשקיעים פרטיים ומוסדיים.

  • עוד באותו נושא:
  • אלקטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully