וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים למשפטים ניגשו למבחני הלשכה. עכשיו הם כוססים ציפורניים לתוצאות

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 11:25

צוות מקצועי של חברת "LAWYERS", בשיתוף חברי הוועדה האקדמית המייעצת עורכי דין בכירים ואנשי אקדמיה, בדקו את תוצאות של 1,400 סטודנטים למשפטים שניגשו השבוע לבחינה הסמכה ללשכת עורכי הדין (מתוך 2,000 נבחנים)

צוות מקצועי של חברת LAWYERS, בשיתוף חברי הוועדה האקדמית המייעצת עורכי דין בכירים ואנשי אקדמיה, בדקו את תוצאות של 1,400 סטודנטים למשפטים שנגשו השבוע לבחינה הסמכה ללשכת עורכי הדין (מתוך 2,000 נבחנים).

אריקה סולמון וסר ורועי ביטון, מנהלי Lawyers : "הסטודנטים למשפטים שעברו הדרכה לבחינה בחברה הציגו תוצאות חיוביות בפער של 23% מכלל הנבחנים". על פי ניסיון העבר במבחני לשכת עורכי הדין להסמכה של הסטודנטים למשפטים, בחברה מעריכים כי 6 שאלות במבחן עשוית להיות פסולות.

עו"ד אריקה סולומון וסר עם עו"ד רועי ביטון. מורג ביטן,
עו"ד אריקה סולומון וסר עם עו"ד רועי ביטון/מורג ביטן

חברת Lawyers היא בית תוכן והדרכה משפטית, המוביל מהפכה בתחום ההכנה לבחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין. בעקבות השינוי במתכונת הבחינה בשנים האחרונות והירידה באחוז בשיעור העוברים, פיתחה החברה שיטת לימוד חדשנית וייחודית ומסלולי הכשרה מקיפים ומגוונים, שנועדו להעניק לכל נבחן את הכלים המתאימים והחדשניים ביותר לצלוח את הבחינה.

לאור הדברים הללו, החברה השקיעה משאבים רבים בפיצוח ה-DNA של שאלות הבחינה והידע המשפטי הנדרש מהנבחנים. בהתאם לכך, בהתאם לממצאים נכתבה סדרה מהפכנית של ספרי לימוד בליווי בכירי המשפטנים בישראל ומיטב המומחים בתחום ההכנה לבחינות הלשכה. שיטת הלימוד מותאמת למתכונת הבחינה החדשה ולצורכי הנבחנים, אשר נלמדו בקפידה באמצעות קבוצות מיקוד מכל הסקטורים המגזרים. מדובר במנגנון ההכנה היסודי, המקצועי והמתקדם בישראל, המפתח להצלחה בבחינות הלשכה.

עו"ד סולומון וסר ועו"ד ביטון מציינים כי בפיתוח שיטת הלימוד מסלולי הלימוד והספרים של החברה הושקעו כ-3 מיליון שקל. בקורס הראשון של החברה השתתפו מעל 300 נבחנים שנגשו לבחינה השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • עורכי דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully