וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף קויתי מונה למנכ"ל יחיד במטריקס DevOps

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 14:22

תזוזות בתפקידים במטריקס DevOps: אסף קויתי מונה למנכ"ל יחיד, רז דותן לסמנכ"ל מכירות וסיגל איזנברג ל-Head of Delivery

מטריקס DevOps, מבית מטריקס, המספקת כלים, יעוץ ואינטגרציה לתהליכים ארגוניים מקצה לקצה, הודיעה לאחרונה על סדרה של מינוים חדשים בחברה. בראשם הוא שינוי בעמדת המנכ"ל כאשר אסף קויתי, שניהל עד כה במשותף את מטריקס DevOps לצד אורן קרוג, יכהן מעתה כמנכ"ל יחיד של החברה, לאחר שקרוג מונה לתפקיד מנכ"ל אינטגריטי תוכנה.

קויתי, מראשוני העובדים בחברה, הוביל בעבר את הפרוייקטים האסטרטגיים של החברה, ועוד לפני תפקידו כמנכ"ל משותף בארבע וחצי שנים האחרונות, היה גם מנהל הטכנולוגיות הראשי (CTO) במטריקס DevOps. לקויתי תואר במתמטיקה ומדעי המחשב מהאוניברסיטה הפתוחה.

אסף קיויתי עם אורן קרוג. אלכס ריי,
מימין: אסף קויתי עם אורן קרוג/אלכס ריי

בתוך כך, מודיעה מטריקס DevOps גם על מינויה של סיגל איזנברג ל- Head of Delivery. במסגרת תפקידה, איזנברג תהיה אחראית על הובלת וניהול תחום ה-Delivery במטריקס DevOps, כולל אחריות על מתן שירותים מקצועיים בעולמות הייעוץ והקמת מערכות בתחומים שונים, כולל פתרונות ALM, DevOps, ניהול ידע ועוד.

לאיזנברג מעל 20 שנות ניסיון בהקמה, הובלה וניהול פרויקטים של מערכות מידע, החל משלב הייזום ועד ההטמעה הסופית. כמו כן, איזנברג בעלת ניסיון בהובלת פרויקטים לשיפור תהליכים עסקיים חוצי ארגון והטמעתם בארגונים גלובליים. בתפקידה הקודם במטריקס DevOps הייתה איזנברג מנהלת מחלקת פרויקטים (Head of project management). לאיזנברג תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מהטכניון.

סיגל איזנברג. יחצ,
סיגל איזנברג/יחצ
רז דותן. סאם יעקובסון,
רז דותן/סאם יעקובסון

רז דותן , מונה לתפקיד סמנכ"ל מכירות בחברה. במסגרת תפקידו, יהיה אמון דותן על פיתוחה העסקי של החברה, כולל העצמת מערכת היחסים עם לקוחות עסקיים קיימים לצד הרחבת המכירות וחיבור עם לקוחות חדשים.

בתפקידיו הקודמים במטריקס DevOps מילא דותן את תפקידי הסמנכ"ל Delivery, Customer Success ומנהל המכירות. לדותן תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים (MBA) מהמרכז הבינתחומי הרצליה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully