וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סו שדות מונתה למנכ"לית עמותת גדולים מהחיים

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 16:59

שדות תחליף את ליאור שמואלי, ששימש כמנכ"ל העמותה משנת 2007: "מתכוונת להמשיך בעשייה חברתית וערכית"

סוזן (סו) שדות מונתה למנכ"לית עמותת 'גדולים מהחיים' הפועלת עבור ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. היא תחליף את ליאור שמואלי אשר שימש כמנכ"ל העמותה משנת 2007.

סו שדות. יחצ,
סו שדות/יחצ

שדות מגיעה ל'גדולים מהחיים' לאחר קריירה ארוכת שנים, בשלל תפקידי ניהול בכירים בחטיבת אלישרא בחברת אלביט מערכות, ביניהם: מנהלת תוכנית "אתרוג זהב" , מרכז השליטה והבקרה של פרויקט החץ ומובילת תכנית 'אחד על אחד' אשר עוסקת בשילוב עובדים בעלי מוגבלויות בחברה.

"אני מסיימת בסיפוק רב 30 שנות עבודה באלביט מערכות עם הישגים בטחוניים משמעותיים עבור המדינה שלנו", אמרה שדות, "'גדולים מהחיים', היא עמותה מפוארת בעלת עשייה משמעותית ופורצת דרך בסיוע ותמיכה לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. אני מודה לוועד המנהל על ההזדמנות שניתנה לי ומתכוונת יחד עם האנשים המדהימים בעמותה להמשיך בעשייה חברתית וערכית מהמעלה הראשונה".

אריה בכר, יו"ר חבר הנאמנים של עמותת "גדולים מהחיים": "עמותת גדולים מהחיים מודה לליאור שמואלי על עשיה מופלאה לאורך 14 שנים בהן כיהן כמנכ"ל העמותה. בתקופה זו קידם ליאור את העמותה והובילה לאחת מהמובילות בתרומה לקהילה. בין השאר הוקמו בתקופה זו שני 'גני חלומות' היחידים בארץ שנותנים אפשרות לילדים חולי סרטן לצאת מהבית ולשהות בחברת ילדים. אני מאחל לליאור הצלחה בדרכו החדשה. כאמור סו שדות מתמנה כמנכ"לית. אנחנו גאים ושמחים על המינוי ובטוחים שתצעיד אותנו קדימה כדי למקסם את העזרה והתמיכה לילדים החולים ולבני משפחותיהם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully