וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסר מעניקים

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 22:51

במוזיאון תל אביב לאמנות נערך אירוע פתיחה לתערוכת יחיד של האמנית אפרת חכימי, זוכת פרס פרסר ל'צלם ישראלי צעיר'.

התערוכה מתחקה אחר הסיפור של כפר אסמיר שבהרי האטלס, שבשנות החמישים של המאה העשרים ננטש על ידי תושביו היהודים, בהם גם משפחתה של האמנית ולא ניתן למצוא אותו במפות העכשוויות.

פתיחת התערוכה נערכה בנוכחות תורמי הפרס - לורן ומיטשל פרסר; טניה כהן-עוזיאלי מנכ"לית המוזיאון; וכמובן האמנית אפרת חכימי, שנשאו ברכות. התייצבו לפרגן: מירה לפידות, האוצרת הראשית של מוזיאון ת"א, דלית מתתיהו אוצרת בכירה לאמנות ישראלית, רז סמירה אוצרת התערוכה, בן זוגה של אפרת חכימי האמן שבתאי פינצ'בסקי ואחותה המשוררת תהילה חכימי; אנשי אמנות ביניהם האוצרת סוזן לנדאו, הגלריסטים אמון יריב וצקי רוזנפלד, דלית ומוטי שוורץ מנכ"ל משכנות שאננים, זוכי פרס פרסר בעבר, רונית פורת ואלי סינגלובסקי ועוד.

מירה לפידות, אפרת חכימי ורז סמירה. גיא יחיאלי,
מירה לפידות, אפרת חכימי ורז סמירה/גיא יחיאלי
טניה כהן עוזיאלי לורן ומיטשל פרסר. גיא יחיאלי,
טניה כהן עוזיאלי לורן ומיטשל פרסר/גיא יחיאלי

הבמה של גרטה

"גרטה", הצגה חדשה, מבית התיאטרון הארצי מיסודו של סמי לוי, ובבימויו של עידו רוזנברג, יצאה לדרך לאחר שכבר זכתה בתואר 'הצגת השנה לנוער' וגרפה שמונה פרסים בטקס פרסי הבמה. ההשקה התקיימה באירוע שכל הכנסותיו הוקדשו למען פעילות סביבתית וקיימות בעיר ת"א-יפו.

בפתיחת האירוע נשאה דברים השרה לאיכות הסביבה, תמר זנדברג, שחיזקה בדבריה את המסר של ההצגה - בכל גיל ניתן ורצוי להוביל לשינוי. לאחר ההצגה התקיים פאנל בנושא האקלים ואיכות הסביבה בהנחייתה של המנהלת האומנותית של התיאטרון, הדס קלדרון, ובהשתתפות מיקי חיימוביץ', איריס האן מנכ"לית החברה להגנת הטבע, תומר גרטל, נציג תנועת הנוער למען האקלים, ועוד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
הדס קלדרון ומיקי חיימוביץ'. ניר סטולו,
הדס קלדרון ומיקי חיימוביץ'/ניר סטולו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully